יש מועמד חדש שיחליף את דניאל קרייג בתור ג'ימס בונד 007


חדשות ג'יימס בונד

השבוע האחרון סיפק לנו אינספור ידיעות מעניינות הקשורות לסוכן הכול יכול - ג'יימס בונד 007. תחילה שמענו על דיווח בו דניאל קרייג (הבונד הנוכחי) שבר את הכלים ומסרב לחתום על חוזה נוסף על מנת לחזור ולגלם את התפקיד בסרטים הבאים. כל זה למרות סכומי כסף עצומים שנזרקו לכיוונו (100 מיליון ל 2 סרטים). יום אחרי זה נציגי קרייג ציינו שקרייג לא פסל חזרה לסרטי בונד והכול יכול לקרות בעתיד.

גם בלי החדשות שיוצאות או לא יוצאות מכיוונו של קרייג כבר לאורך תקופה יש אינטרסנטים שמנסים לכפות את אידריס אלבה לתפקיד. חוץ מאלבה יש את טום הידלסטון (לוקי בשבילכם ) שגם נמצא בעמדה טובה על מנת לקחת את התפקיד. השבוע האינטרנט הציעה בחירה מעניינת ביותר, בדמותה של ג'יליאן אנדרסון (סקאלי מתיקים באפילה) שתכנס לנעלי הסוכן המושלם ותהפוך לאשת בונד הראשונה . אנחנו חייבים להודות שהיינו רוצים לראות את אנדרסון בתור בונד, זה יכול לתת גיוון מפתיע עבור הדמות.
נראה שגם קרייג לא מקל על חיי המפיקים של סרטי בונד. קרייג לוהק לסרט הקרוב של סטיבן סודרברג Logan Lucky שמתווסף להתחייבות הקודמת של קרייג בדמות סדרת טלוויזיה Purity. כמו שאתם רואים נראה שקרייג באמת מתרחק מתפקיד בונד ואנחנו ככל הנראה נקבל מישהו אחר מגלם את התפקיד בשנים הקרובות.

בדדליין מדווחים שג'יימי בל נמצא בשיחות עם המפיקים . קראתם נכון, ג'יימי בל, זה לא היה צפוי. בל זכור יותר מכל מהסרט של בילי אליוט משנת 2000, כמו כן הוא הופיע לצד כריס אוונס ביצירת המופת של ג'ון הו בונג רכבת הקרח ( Snowpiercer). השחקן גם מופיע בעונה השלישית של Turn. ולאחרונה הוא לקח חלק בכישלון הקולוסאלי ששמו הוא ארבעת המופלאים.

נכון להיום בל עובד על הסרט  Stars Don’t Die in Liverpool שם הוא לוהק לתפקיד הראשי. הסרט מופק ע"י חברה בבעלותה של ברברה ברוקולי. בה מופקים כל סרטי בונד החל מ 1962. מה שמרמז על החיבור בין השחקן להפקת סרטי בונד.
אם מסתכלים על בל אי אפשר להגיד שהוא שחקן קלאסי עבור סרטי בונד, הוא קטן יחסית בלי רקע מסרטי פעולה. גם מבחינת משחק הוא לרוב משחק דמות התומכת בגיבור ולא את הגיבור עצמו , לפחות כך נראה לנו בשנים האחרונות.

אם בל ייקח את התפקיד הוא יהיה השחקן הצעיר ביותר שיגלם את בונד (נכון להיום בל בן 30), להזכירכם קונרי היה בן 32 כשהתחיל וקרייג היה בן 38. אי אפשר לדעת את מהות השיחות בין בל לצד השני ואולי הן נועדו על מנת להלחיץ את קרייג על מנת שיחליט סופית . נכון להיום כשעדיין אין במאי, תסריט או תאריך רשמי לסרט בונד הבא, הכול מאוד דינמי . בשבועות הקרובים רוב הדברים יתבהרו ונוכל להסיק אם השיחה של בל הייתה רצינית או שהיא סוג של מסך עשן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א