חדשות מכיוון סוכני המגן, הסוכנת קרטר ,המבוקשים של מארוול ועוד


חדשות מארוול

בזמן שקפטן אמריקה 3 עושה חייל בקולנוע נראה שישנם הרבה מאוד תזוזות מעניינות בסדרות הטלוויזיה של מארוול. 
בשבוע שעבר נטפליקס הכריזה שהיא נותנת אור ירוק לתחילת ההפקה של המעניש של ג׳ון ברנתל שהופיעה בהצלחה מרובה בעונתה השנייה של סדרת דרדוויל ברשת נטפליקס. יש שיגידו שהמעניש של ברנתל הצליח להתעלות גם על פניו של דרדוויל של קוקס בסדרה. לכן ההכרזה על סדרת המעניש לא מגיע כרעם ביום בהיר, המהלך היה הכרחי על מנת לפתח את המיני יקום אותו נטפליקס יצרה בתוך היקום הגדול יותר של מארוול.

סוכני המגן חווים את עונתם המצליחה ביותר בשנה השלישית ואנחנו כבר יודעים שרשת ABC חידשה את סוכני המגן לעונה רביעית. גורלן של סדרות מארוול אחרות באותה הרשת נמצאות בארפל. הרשת אמורה להכריז באופן רשמי על שורה חידושים וביטולים לסדרות שסיימו את עונותיהם ורק אז נדע בביטחון מלא להגיד מה יעלה בגורלן של הסוכנת קרטר והמבוקשים של מארוול (Marvel's Most Wanted ).
agents of shield poster
סוכני המגן
photo credit: zennie62 via photopin cc
דדליין מדווחים שהסוכנות קרטר של מארוול נמצאת בצרות ולא נראה שהיא תזכה לראות אור עם עונה שלישית. רייטינג נמוך יחסית מציג בבירור את הירידה באיכות עונתה השנייה וזאות הסיבה המרכזית שכנראה תגרום לראשי ABC לבטל את הסדרה. גם בלי הרייטינג הנמוך ואולי בעקבותיו הכוכבת של הסוכנת קרטר היילי אוטוול חתמה לפני מספר חודשית עם אותה הרשת על הופעה בסדרה חדשה (שלא קשורה ליקום של מארוול). סדרת ההרשעה ( Conviction ) בה היא תגלם בלשית ותנסה לפתור תעלומות משטרתיות שהרשיעו את האנשים הלא נכונים. החתימה על סדרה חדשה יכולה להקשות על אוטוול לככב ב 2 סדרות בו זמנית מה שמרמז על סיום דרכה של הסוכנת קרטר.

מנגד המבוקשים של מארוול שהיא סדרת ספינוף של סוכני המגן בכיכובם של לאנס האנטר ובובי "מוקינבירד" מורס סיימה את צילומי פרק הפיילוט ונראה שהיא תקבל עונה שלמה בעקבות הפיילוט. הסדרה תתרכז בצמד הסוכנים לשעבר שישתפו פעולה בעולם החדש ויעזרו לכל מי שיזדקק לשירותיהם המיוחדים כסוג של שכירי חרב לא ממש שגרתיים. כבר בעונתה השנייה של סוכני המגן היה דיבור על יצירת סדרת הספינוף אך נראה שמארוול לא ממש מצאו את הזמן הנכון עד היום.

אם נתעלם לרגע מקפטן אמריקה מלחמת האזרחים שמצליח הרבה מעבר למצופה בקולנוע נראה שהרבה רוחות סוערות מאחורי הקלעים ומתנהלות כמה מלחמות בין כמה אנשים מאוד חשובים שמנהלים את החברה. אחד הדברים היותר טובים שמארוול יצרה עד היום היא הקישוריות בין הסרטים לסדרות הטלוויזיה, כשכולם נמצאים באותו היקום. היום נראה שישנו חיכוך בין הזרועות השונות ביקום של מארוול. 
ההפרדה בין הזרוע הטלוויזיונית לזרוע הקולנועית מעידה על החריקות במכונה המשומנת. קווין פידג׳ האיש הכול יכול של מארוול שכפוף רק לדיסני עצמה העיד בעבר על חילוקי דעות קשים עם מי שמנהל את זרוע הטלוויזיונית של החברה ומכהן כיו"ר של מארוול אייק פרלמוטר ( אדם לו היו חיכוכים מרובים עם פידג׳ כמו גם עם יוצרים אחרים באולפני מארוול). יש הטוענים שהדחייה הבלתי מוגבלת בזמן של סרט אינהיומנס (Inhumans ) נבעה בגלל שזה היה הפרויקט הפרטי של פרלמוטר לניטרול הפופולאריות של האקס מן (שכידוע נמצאים בידיה של היריבה המתסכלת ביותר מבחינת דיסני / מארוול הלא היא רשת פוקס). כמו כן בגלל המחלוקת עם כיוונם של אינהיומנס בסדרת סוכני המגן נראה שהסרט נכנס להקפאה (וכנראה ביטול מוחלט). 

סדרת מארוול נוספת שעושה את דרכה לטלוויזיה והיא Cloak and Dagger שתשודר בערוץ הכבלים של Freeform . ידיעה נוספת שמאכזבת הרבה מהאנשים שעוקבים באדיקות אחרי היקום של מארוול היא חוסר הרצון של האחים רוסו לשתף את המגינים ( The Defenders ) של נטפליקס בסרטי הנוקמים מלחמת האינסוף. מצד אחד ניתן להבין אותם, ישנה אינפלציה עצומה של דמויות אותן נראה בצמד הסרטים. מצד שני זה יכול לעשות רק טוב אם נראה את איירון פיסט, דרדוויל והמעניש במלחמת האינסוף עם כל גיבורי מארוול מהשורה הראשונה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א