המלצה על סדרה - ממלכת החיות


סדרה מומלצת - ממלכת החיות

כבר הרבה זמן שלא יצא לנו להמליץ על סדרה איכותית ששווה להשקיעה בה זמן. Animal Kingdom או בתרגום ישיר ממלכת החיות היא סדרה שבהחלט חייבים לשים אליה לב.

הקוראים האדוקים של הבלוג יכולים להיזכר על כתבת ההמלצות שלנו מתחילת מאי בה המלצנו על 5 סדרות חדשות אותן נראה בקיץ הקרוב. אז הקיץ הגיע וממלכת החיות כבר עם 2 פרקי בכורה באוויר.
אם מסתכלים על סדרות חדשות שהגיעו הקיץ, נתמקד באותה רשימה. מכל 5 הסדרות ממלכת החיות בולטת הרבה יותר מהשאר. 
העלילה מתרכזת בג'יי, בחור שקט וחכם שבסצנת הבכורה של הסדרה מאבד את אימו בגלל מנת יתר. ג'יי נאלץ לעבור לגור עם סבתו (סמרף) אותה לא ראה קרוב לעשור בו בזמן הוא עושה היכרות מחודשת עם ארבעת דודיו הבעייתיים. המשפחה היא חבורת שודדים מיומנת כאשר 4 הדודים הם הזרוע המבצעת בזמן שהסבתא היא המתכננת והמנהיגה הבלתי מעורערת של הכנופיה ... סליחה התכוונתי למשפחה. 

טריילר ממלכת החיות

אלן ברקין וסקוט ספידמן במרענן הרשמי של הקיץ - ממלכת החיות

החזרה של ג'יי לחיק המשפחה לא יכלה להגיעה בתזמון גרוע יותר. הכנופיה נמצאת על סף ביצוע שוד ואף אחד לא רגוע כאשר 3 דודיו של ג'יי לא בוטחים בו וחוששים שילשין עליהם לרשויות. כשג'יי חשב שזה לא יכול להתדרדר למצב גרוע עוד יותר, באותו היום שג'יי חוזר לחיק המשפחה התאום של אימו (פופ) משתחרר מהכלא והוא נראה כמו בחור מלחיץ שעבר כמה חוויות ממש לא נעימות מאחורי הסורגים.

בפרק הראשון של הסדרה ישנה הרגשה מאוד מוזרה לגבי מערכת היחסים בין הסבתא לבניה. זה מדהים איך אלן ברקין (סמרף) בגילה מצליחה לשדר מיניות ולגרום לצופה לחשוב על הסודות הנסתרים שמתחוללים בין סמרף לבניה. 
אם נתרכז לרגע בארבעת הדודים הבעייתיים של ג'יי, הזכרנו את פופ שנראה כאילו נמצא על סף פיצוץ, לו מערכת יחסים של אהבה שנאה עם אחיו באזז. יש לנו את קרייג חובב ריגושים וכשאני מתכוון לריגושים אז לרוב אני מתכוון לסקס וסמים. דארן כמו שהוא מוצג תחילה הוא דמות לא ממש מובנת ומצד אחד נראה כמו נגרר אחרי קרייג אך בהמשך אנחנו מגלים ממה נובע חוסר בטחונו האישי, סוד שיכול לרסק את מערכת היחסים שלו עם אחיו. באזז הוא הנורמאלי מבין הארבעה והמועדף ע"י סמרף. באזז נמצא בין הפטיש לסדן מצד אחד הוא חייב להיות נאמן לבתו ואמה ומצד שני הוא חייב להמשיך לתחזק את מערכת היחסים עם סמרף ושלושת אחיו, משימה שנראית בלתי אפשרית במצב בו קטרינה שהיא אם בתו לא ממש מסתדרת עם סמרף. ככל שהעלילה מתפתחת אנחנו מבינים שגם באזז היא דמות פגומה שמנסה לתמרן את חייו כמה שיותר טוב ללא הצלחה ממשית.

ויזואלית הסדרה נראית מצויין, אם זה בגלל נופיה של קליפורניה עם דגש מאוד חזק על החופים, ואם זה בגלל שחלק משחקני הסדרה מסתובבים ללא חולצות חלק גדול מהזמן. כמו כן ישנו צוות שחקני טלוויזיה מאוד מרשים בסדרה, הזכרנו כבר את אלן ברקין שלצידה ניתן לראות את סקוט ספידמן, שון הטוסי, בן רובסון ודניאלה אלונסו.
הסדרה משודרת ברשת TNT ולדעתנו היא המרענן הרשמי של הקיץ בטלוויזיה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א