נמלטים עונה 5 - פציעה קשה של דומיניק פרסל


האם הפקת נמלטים נתקלת בקשיים ?

סדרת נמלטים בכיכובם של וונטוורת' מילר ודומיניק פרסל רצה במהלך 4 עונות ברשת פוקס (2005-2009). הסדרה הציגה בפני הצופה את השיטה בה גיבוריה מצליחים לברוח מבתי הכלא השמורים והמסוכנים בעולם. למרות שהרעיון המאיס את עצמו על חלק גדול מצופי הסדרה לקראת עונותיה האחרונות של הסדרה, נמלטים הצליחה לצבור קהילת צופים מאוד גדולה בזמן מאוד קצר. הסדרה הצליחה לזכות בכמה פרסים חשובים בזמן ריצתה ביניהן גלובוס הזהב כמו גם משחק מחשב שהתבסס על רעיון הסדרה - Prison Break - The Conspiracy.

העלילה המרכזית של הסדרה התמקדה בצמד אחים לינקולן בורוז (דומיניק פרסל) שהורשע ברצח אותו לא ביצע ואחיו הצעיר מייקל סקולפילד (וונטוורת' מילר) והמבריק שהכניס את עצמו לתוך הכלא על מנת להציל את אחיו. אחרי הבריחה של האחים מהכלא העלילה של הסדרה מתפתחת ומפתחת תיאוריית קונספירציה של הממשל נגד גיבורינו והלחימה שלהם נגד אויב שנקרא החברה.

במהלך שנת 2015 פוקס הכריזה על החזרתה של נמלטים בחזרה למסך הקטן בעונה הקצרה בהרבה ממה שהתרגלנו בעבר, על מנת לבדוק את השטח ולבדוק את הפוטנציאל של נמלטים כעשור אחרי פרק הבכורה ב 2005.  לעוקביה האדוקים של רשת פוקס זהו לא מהלך חדש, מהלך זהה לחלוטין בוצע עם סדרת 24 אותה פוקס החזירה לחיים ל 12 פרקים עם עונת "24 - לחיות עוד יום" הכול על מנת להחזיר את הסדרה לעונה שלמה ב 2016. 

לאחרונה נציגה של פוקס פרסם הודעה בה דומיניק פרסל נפצע על סט הצילומים של נמלטים המחודשת. פרסל חטף פגיע קשה בראשו ובפניו במהלך הצילומים במרקש שבמרוקו. פרסל יהיה מושבת לשבועיים של תקופת החלמה אך הפציע הקשה לא אמורה להשפיע על לוח הזמנים הצפוף של צילומי הסדרה המחודשת כמו שצוין בהצהרה שניתנה לדדליין:
"חברנו דומיניק פרסל נפצע בתחילת השבוע במהלך הצילומים של הסדרה נמלטים, הוטס למתקן רפואי ושם קיבל טיפול. אנו שמחים לדווח כי הוא במצב רוח נהדרת והוא צפוי לבצע התאוששות מלאה. הוא רצה להביע את הערכתו למעריצים ברחבי העולם שהביעו את דאגתם, ולהרגיע אותם, כי הוא יחזור לעבודה בקרוב מאוד"
אחרי שפרסל קיבל טיפול רפואי הוא פרסם כמה תמונות באינסטגרם בהם הוא מציג את פציעותיו הקשות.

העונה החדשה והמקוצרת של נמלטים אמורה לחזור בעונת האביב של 2017 לרשת פוקס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א