הפתעה מרעננת מחכה לצופי סופרגירל בצמד פרקי העונה ה- 2


תראו מי קופץ לביקור בעונה 2 של סופרגירל

סדרת סופרגירל שהפציע ברשת CBS בעונה שעברה חוותה עונה סבירה אך לא יותר מזה. זאת כנראה גם הסיבה שבגללה CBS ויתרה על הסדרה היקרה יחסית, ובעונה הבאה סופרגירל תעשה את המעבר המתבקש לרשת CW. ב CW היא תשלים את היקום המבוסס של די סי על המסך הקטן שיכלול כעת את החץ, הפלאש, אגדות המחר וסופרגירל כמובן. 

כוכבת הסדרה מליסה בנויסט התייחסה למעבר לרשת החדשה וציינה שהסדרה תשמור על אותה המסגרת ולא נראה שינויים משמעותיים (לטוב או לרע). וזה בגלל שכל הצוות שהיה מאחורי הסדרה נשאר ... או יותר נכון הצליח למשוך את הסדרה ל CW. אחרי הכול האנשים מאחורי סופרגירל - אלי אדלר, גרג ברלאנטי ואנדריו קרייסברג אלה בדיוק אותם האנשים מאחרי שלושת סדרות די סי שכבר רצות ב CW.
supergirl art
סופרגירל
Credit :Me-Illuminated
השינוי המשמעותי מהעונה הראשונה שנראה כבר בפתיחתה של בעונה השנייה של הסדרה זה סופרמן. בזמן שבעונה הראשונה הסדרה הכירה בקיומו והוא קפץ לכמה ביקורים פה ושם, אי אפשר לקרוא לזה אפילו הופעת אורח. אחרי הכול הוא תמיד נראה מטושטש ואף פעם לא הראה את פניו. בעונה השנייה של סופרגירל כל זה הולך להשתנות כי איש הפלדה בכבודו ובעצמו הולך להופיע בצמד הפרקים הראשון של העונה החדשה. זאת ההצהרה הרשמית אותה שיחרר אנדריו קרייסברג:

"גרג, אלי ואני מנרגשים לברך קלארק קנט / סופרמן יופיע בשני הפרקים הראשונים של העונה החדשה, ואנחנו לא יכולים לחכות כדי לראות מי יהיה זה שילבש את הגלימה האדומה! "

במהלך העונה הראשונה יוצרי הסדרה ניסו לבנות את דמותה של הגיבורה ולהבדיל אותה כמה שיותר מבן דודה המפורסם יותר. לכן הם נזהרו מאוד בכל מה שקשור לגיחות הקצרצרות של סופרמן בסדרה. אחרי הניסיון אותו צברה סופרגירל בעונתה הראשונה של הסדרה נראה שהיא ביססה את מעמדה במידה מספקת על מנת לחלוק את המסך עם איש הפלדה בלי שהדומיננטיות שלו תזיק לגיבורת הסדרה.

כולנו מודעים להפרדה בין DCCU (היקום הקולנועי) ל- DCTU (היקום הטלוויזיוני) לכן הסבירות שנראה את הנרי קאוויל בסופרגירל של CW ב - DCTU שואפת לאפס עגול. אפשר להסיק מהאינטראקציה של קארה עם בן דודה בעונתה הראשונה של הסדרה (הודעות הטכסט) שגרסת סופרמן אותו אנחנו נראה ביקום הטלוויזיוני תהיה הרבה יותר קלילה בניגוד לדמות הקודרת והאפלה אותה ראינו באיש הפלדה ובבאטמן נגד סופרמן של הנרי קאוויל. 

אז מה אתם אומרים האם CW יחזירו את טום וולינג (מסמולוויל) לתפקיד איתו הוא מזוהה יותר מכל ? ואם לא את מי הייתם רוצים לראות מגלם את סופרמן הפעם על המסך הקטן ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א