עונה 4 של מפרשים שחורים תיהיה האחרונה


אם מסתכלים על עולם הטלוויזיה האמריקאית קשה מאוד למצוא סדרות שמצליחות להשתפר מעונה לעונה.סדרות שבעונתן הראשונה הם טובות ולקראת עונותיהן המתקדמות הופכות ליצירות מופת. האמת שאפשר לספור סדרות מסוג זה על יד אחת. מפרשים שחורים ( Black Sails ) של רשת סטארז מצליחה להשתחל לרשימה המכובדת של סדרות מצוינות שמצליחות להשתבח עם העונות.

מפרשים שחורים שמבוססת על הספר אי המטמון ( Treasure island ) סיימה את עונתה השלישית בתחילת שנת 2016. העונה הטובה ביותר של הסדרה עד כה. במהלך הקרנתה רשת סטארז לא התמהמה יותר מידי והכריזה שהיא מחדשת את סדרת הדגל של הרשת לעונה רביעית אותה נראה במהלך שנת 2017.  

טריילר - מפרשים שחורים עונה 3

מפרשים שחורים - סדרת הדגל של רשת סטארז
סטארז שעד לאחרונה נחשבה לרשת כבלים זניחה, מצליחה במהלך השנים האחרונות ליצור סדרות איכות כמו ספרטקוס ונוכריה. ובשנה הבאה היא תנסה להשתדרג ולהגיע לקהלים רחבים יותר עם סדרות Power שכבר חודשה ל-2 עונות נוספות, השדים של דווינצ'י שתסתיים ב 2017 ואלים אמריקאים שתגיע בשנה הבאה. את הלפיד נכון לשנת 2017 ימשיכו להחזיק מפרשים שחורים ונוכריה (שכמו Power גם כן חודשה לעונות 3 ו-4). לצערנו מפרשים שחורים תסיים את ריצתה על המסך הקטן עם 10 פרקים של העונה הרביעית ב 2017.

זאת ההודעה הרשמית של סטארז על העונה הרביעית:
העונה הרביעית בת 10 פרקים של הדרמה מפרשים שחורים חוזרת בשנת 2017, ומוצאת את הפירטים שלנו במלחמה באיי הודו המערבית. חופי האי ניו פרובידנס מעולם לא היו מדממים יותר.
יוצר הסדרה ג'ונתן סטיינברג התייחס להחלטה על סיומה של מפרשים שחורים אחרי העונה הרביעית:
זוהי פריבילגיה נדירה לקבל בטלוויזיה כזה חופש יצירתי, נהנינו לעבוד על הסדרה הזו בארבע השנים האחרונות. למרות שזאת היתה החלטה קשה עבורנו ליצור את העונה האחרונה, אנחנו פשוט לא יכולים לדמיין מה אפשר לעשות מעבר לעונה 4 כדי לסיים בצורה טבעית יותר את אי מטמון. ברצוננו להודות לכריס, כרמי וכולם ברשת Starz על אמונתם והתמיכה, כמו כן לצוות השחקנים המדהים שלנו שהצטרפו אלינו לנסיעה הזאת.
לא ברור אם 4 עונות של מפרשים שחורים מספיקות לנו כי כמו שציינו בהתחלה הסדרה השתפרה במהלך שלושת העונות והגיע לסוג של שלמות בעונתה השלישית. יהיה מצער לראות את מפרשים שחורים מסתיימת עם עונה 4 אבל כל סוף היא התחלה חדשה. לאחרונה נפוצו שמועות על סדרת המשך או סדרת פריקוויל למפרשים שחורים. בכל מקרה אנחנו נמשיך לעדכן וב - 2017 נתמוגג על העונה האחרונה בהחלט של מפרשים שחורים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א