המתים המהלכים: מה באמת היה צריך לקרות עם אנדריאה


מה היה קורה אם אנדריאה היתה עדיין בחיים ?

המתים המהלכים היא אחת מהסדרות הוותיקות שרצות ברשת  AMC ובטלוויזיה המודרנית בכלל. במהלך ריצת הסדרה יצא לנו להיפרד מהרבה דמויות אהובות יותר ואהובות פחות (כנהוג לכל סדרה פוסט אפוקליפטית שמכבדת את עצמה). אחת מאותן דמויות שאין עליהן קונצנזוס מוחלט היא אנדריאה (אותה גילמה לורי הולדן). אנחנו נפרדנו מאנדריאה במהלך העונה השלישית של המתים המהלכים. במהלך אותה עונה ראינו את הדמות נכנסת למערכת יחסים עם המושל של וודברי ומשמשת כמתווכת בין ריק למושל. אנדריאה לא ממש הצליחה לפייס את 2 הצדדים ובמהלך עימות עם המושל דמותה של הולדן נפצעה אנושות וסיימה את תפקידה בסדרה.


אני לא יודע מה איתכם אבל אותו אקורד סיום של אנדריאה בעונתה השלישית של המתים המהלכים תמיד הרגיש לי כמזורז ולא נראה טבעי או מחושב. נראה שמישהו רצה להפטר מהדמות והתוצאה של אותו מהלך חווינו באותה עונה.
היום מתפרסם ראיון עם לורי הולדן בו היא חשפה ב Walking Stalker Con (שהוא כנס שמתמקד לרוב בכל מה שקשור למתים המהלכים) שמה שראינו עם אנדריאה בעונה השלישית לה היה מתוכנן כלל. 
זה מה שהיה לה להגיד:
"ובכן היה לי חוזה ל 8 שנים, הייתי אמורה להיות שם (המתים המהלכים) עד הסוף. הייתי אמורה בסופו של דבר לסיים עם ריק. אני קבלתי את השיחה ב 10 בלילה יום לפני הצילומים, במהלך הצילומים של העונה. מהשואו ראנר שכבר לא חלק מהסדרה, שאמר כי הם לא יכלו לכתוב את הפרק ושהוא הורג את הדמות שלי. אז כולנו קבלנו את התסריט, ועל הסט כולם התייפחו. הרגשתי כאילו אני נוריתי. שום דבר מזה לא היה אמור לקרות כפי שקרה"
למי שזוכר השואו ראנר באותו תקופה ולמי שהולדן מתייחסת בציטוט הוא גלן מזרה. מי שתפס את מקומו של פרנק דרבונט אחרי שעזב את הסדרה בגלל חילוקי דעות עם רשת AMC ויוצר הסדרה רוברט קירקמן. מה שמצחיק ועל גבול העצוב הוא שאותו מזרה עזב את הסדרה אחרי סיומה של העונה השלישית, אותו החליף סקוט גימפל. 
קשה להבין למה בדיוק מזרה התכוון כשאמר להולדן שהוא לא יכול לכתוב את התסריט לדמותה כמו שזה תוכנן תחילה? יכול להיות שהוא וכל הצוות שלו לא ממש ספרו את דמותה של אנדריאה. יכול להיות שהם נכנעו ללחץ מצופי הסדרה, לפחות אלה שלא סבלו את דמותה. ישנה גם האפשרות שמזרה ידע שהוא הולך לעזוב את הסדרה ורצה להשאיר "חותם" משלו שיכניס את כל הסדרה לסחרור ויהרוס את התוכנית המקורית עבור דמותה של אנדריאה. הכול ספקולציות וקשה לדעת מה באמת עבר בראשו של מזרה שגרם לו להרוג את דמותה של הולדן.

אם נתייחס לדבריה של הולדן בהם היא מציינת את התוכניות הסופיות עבור דמותה של אנדריאה ויצירת מערכת היחסים עם ריק לקראת סיומה של הסדרה, אז יש לה על מה להתבסס. נכון להיום בקומיקס המודפס של המתים המהלכים, דמותה של אנדריאה בחיים והיא וריק הם בהחלט זוג נכון לכתיבת שורות אלה. אי אפשר לדעת מה היה קורה אם מזרה לא היה מחליט להרוג את הדמות, ואם היא הייתה מצליחה לשרוד ולהתקדם עם הסדרה עד העונה השמינית (כמו שזה תוכנן תחילה). במהלך שלושת העונות אף אחד לא רמז על רומן בין אנדריאה לריק, הרבה בזכות מערכת היחסים אותה אנדריאה ניהלה עם שיין. אפשר לתהות אם קהל הצופים היה מקבל אותה מערכת יחסים. אחרי הכול לא היה קונצנזוס מוחלט סביב דמותה של אנדריאה. אם אנדריאה הייתה שורדת את עונה שלישית היינו יכולים לראות את אותה מערכת היחסים מתחילה? או שהיינו צריכים לחכות עד לעונה השישית כדי לראות את זה קורה? בכל מקרה היום בגרסה הטלוויזיונית מישון (חברתה הטובה ביותר של אנדריאה) תפסה את אותה המשבצת, והולדן לא יכולה לשנות דבר.

מה אתם אומרים גם לכם סופה של אנדריאה בעונה השלישית נראה מזורז ? הייתם רוצים לראות את אנדריאה שורדת עד לסוף הסדרה? ספרו לנו בתגובות.

העונה השביעית של המתים המהלכים חוזרת באוקטובר לרשת AMC

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א