רשימת 10 סדרות חדשות שאסור לפספס בעונת סתיו 2016



המלצה על סדרות חדשות לעונת 2016-2017

בצעדי ענק אנחנו מתקרבים לעונת הסתיו, מה שאומר עונת טלוויזיה חדשה 2017-2016 מגיע לכיווננו. בנוסף לסדרות הוותיקות אליהן הספקנו להתמכר בשנים האחרונות כמו בכל עונה אנחנו נקבל מבול של סדרות חדשות שינסו להרשים את הצופים ולהימנע מגרזן הביטולים של הרשתות. בדומה לרשימת סדרות חדשות שהרכבנו עבורכם בתחילת השנה (עונת החורף 2016), הרכבנו עבורכם את רשימת 10 סדרות אותן אנחנו סימנו כסדרות שרצוי לשים אליהן לב בעונת סתיו הקרובה.

The Good Place

קומדיה קלילה המתרכזת בבחורה שרק הרגע נפטרה והגיע לגן עדן. הבעיה היא שמישהו שם למעלה עשה טעות ובלבל את גיבורתנו עם מישהי אחרת. מה שמוביל לכמה סיטואציות דיי מבדרות בין הגיבורה הצינית שלא ממש מתאימה למקום החדש אליו היא הגיע בטעות והסובבים אותה. קריסטן בל וטד דנסון מופיעים כאן בתפקידים הראשיים.
הסדרה תשודר ברשת NBC החל מ 19 לספטמבר


Designated Survivor

אחרי שקיתר סאתרלנד סיים סופית עם סדרת 24 הוא מצא לעצמו פרויקט חדש הפעם ברשת ABC. סאתרלנד מגלם פוליטיקאי יחסית זניח ולא מוכר שבין לילה מוצא את עצמו הופך לאיש החזק ביותר בארה"ב, רגע אחרי שכל ההנהגה של המדינה נהרגת בפיגוע בבית הנבחרים. לצד סאת'רלנד ניתן למצוא כמה פרצופים מוכרים כמו נטאשה מקאלהון (קליפורניקיישן), מגי קיו (ניקיטה) וקאל פן.
הסדרה תגיע לרשת ABC ב 21 לספטמבר



נשק קטלני - Lethal Weapon

מי מאיתנו לא צפה בסרטי הקאלט של מל גיבסון ודני גלובר (זה לפני שלכל אחד מהם נדפק השכל). אם נתעלם לרגע מהשחקנים עצמם והשקפות העולם הבעייתיות שלהם. זאת הייתה אחת מסדרות הסרטים היותר מהנות של סוף שנות השמונים והתשעים. בהתאם לטרנד שפוקד את תעשיית הטלוויזיה של מיחזור סרטים גדולים והפיכתם לסדרות (בד"כ בינוניות מינוס). מהטריילר ששוחרר לא מזמן ניתן לראות שזאת יכולה להיות סדרה כייפית שמודעת לעצמה עם תקציב יחסית גדול ונראה שהיא פשוט מנסה להחזיר לתודעה את סרטי הקולנוע.
נשק קטלני תגיע לרשת FOX ב 21 לספטמבר



Pitch

טוב אז על הנייר זאת נראית כמו עוד סדרת בייסבול אמריקאית רק שהפעם ברוח הפמיניסטיות כוכבת הסדרה היא בחורה שעושה את המעבר לליגת הבייסבול של ארה"ב, אם נתעלם לרגע מהאוטופיה בה יוצרי הסדרה חושבים שזה יכול לקרות אנחנו נוותר להם הפעם רק בגלל שכמו שרואים בטריילר הם מתייחסים לנושא (תירוץ דיי חלש אבל נזרום עם זה). הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים על הסדרה לא בגלל הבייסבול (אנחנו לא ממש מתחברים לספורט הזה ואין לנו שמץ של מושג מהם החוקים בו) אלה בגלל צוות השחקנים שמופיע כאן. בראש וראשונה יש לנו את אלי לרטר (האויב שבפנים) ואת מארק פול גוסלאר לו אנחנו זוכרים חסד נעורים בגלל הצלצול הגועל. כמו כן ניתן למצוא את מייקל ביץ' שנתן הופעה מצוינת בעונתה השלישית של המאה.
Pitch תגיע לרשת FOX ב 22 לספטמבר


מגרש השדים - The Exorcist

מגרש השדים הוא פרויקט נוסף שפוקס החליטה למחזר ולהביא למסך הקטן (נראה שזה כל מה שהם עושים בשנים האחרונות, ממחזרים). אין כאן הרבה מה לחדש, מגרש השדים נראית כמו סדרת איימה עשויה היטב. כאשר שד נכנס בבחורה צעירה וכמה כמרים מקומיים מנסים לגרש אותו ולהציל את הנערה. ג'ינה דייויס משחקת בתפקיד הראשי.
מגרש השדים תגיע לרשת פוקס ב 23 לספטמבר



Son of Zorn

קומדיה שמשלבת אנימציה והומור בוגר. הסדרה תתמקד בדמותו של זורן, סוג של חיקוי להימן שבמשך עשור לחם בנבלים מעולם הפנטזיה ורק עכשיו מצטרף בחזרה לחברה כמו שאנחנו מכירים אותה היום. לזורן יש ילד אותו הוא לא ראה הרבה זמן, זורן היה נשוי לאשה שהתגרשה ממנו ומצאה לעצמה חבר חדש. המאמצים של זורן להשתלב בחברה כמו גם ליצור קשר עם בנו משעשעים כל פעם מחדש. וזאת אחת הקומדיות המרעננות של עונת הסתיו.
הסדרה תעלה ברשת פוקס ב 25 לספטמבר


מקגייבר - MacGyver

ואם הזכרנו מיחזור בפוסט הזה, עדיין לא סיימנו למחזר, הפעם במקום למחזר סרט הם עושים את זה  עם סדרה. מקגייבר של ריצ'רד דין אנדרסון הפכה לסדרת קאלט בזמן ריצתה כמו גם בשנים אחרי ירידתה מהמסך. CBS תנסה לשחזר קמצוץ מההצלחה של הסדרה המקורית משנות ה 80 בזמן שהפעם אנחנו נעקוב אחרי מקגייבר כאשר הוא צעיר בן 20 (אל תגידו ש CBS לא יצירתיים) שעושה את צעדיו הראשונים בלהמציא גאדג'טים מכלום שיצילו את חייו כל פעם מחדש. לוקאס טיל (סרטי אקס מן) נכנס לנעליו הגדולות מאוד של ריצ'רד דין אנדרסון כמקגייבר כאשר ג'ורג' אידס גם יופיע בסדרה.
מקגייבר תעלה לשידור ב CBS ב 29 לספטמבר


לוק קייג' - Luke Cage

הסדרה השלישית שיוצאת בעקבות שיתוף הפעולה המצליח בין נטפליקס למארוול (אחרי עונה של ג'סיקה ג'ונס ושתיים נוספות של דרדוויל). הצופים של היקום הטלוויזיוני של נטפליקס עשו את ההיכרות הראשונה עם לוק קייג' בעונה הראשונה של ג'סיקה ג'ונס. שם ראינו את לוק קייג' פעיל מאוד (באופן יחסי) עם תפקיד יחסית מורחב בסדרה. קצת רקע על הדמות:  מדובר על בן אדם שכוחותיו המיוחדים הם כוח על אנושי ועור חסין להכול. דמותו של לוק קייג' היא מהארלם ונראה שזה מה שנקבל בסדרה החדשה של נטפליקס. בסדרה שתעלה בספטמבר ירחיבו את סיפור המקור של הדמות. מהטריילר נראה שלוק קייג' היא דיי מקובעת ופשוטה, יש כאן בחור שלוקח את החוק לידיים על מנת להגן על תושבי הארלם מעוד כנופיית פושעים מקומית.
שחקנים: מייק קוטלר
תאריך שחרור העונה הראשונה של לוק קייג' - 30 לספטמבר ברשת נטפליקס


Timeless

Timeless היא סדרת מסע בזמן שממבט ראשון נראית דיי טוב. בגלל שלנו יש חולשה לז'אנר הזה, זאת לא הפתעה שהסדרה נכנסה לרשימה. העלילה מתרכזת ב 3 דמויות שנמצאות במרדף אחר מדען שהחליט לחזור בזמן לשנת 1937 על מנת לשנות את ההיסטוריה. מהטריילר ניתן לראות שלא הכול שחור ולבן ארבעת הדמויות המרכזיות נושאות מטען אישי המשפיע על החלטותיהם בעבר. גורן ויסניץ' (ER) מופיע בתור "הנבל" שבורח לשנת 1937, בנוסף לויסניץ' ניתן למצוא גם את שאנטל ואנסנטן (Shantel VanSanten) מהפלאש.
Timeless תשודר ברשת NBC החל מ 3 לאוקטובר


Westworld

HBO עם סדרה חדשה ומושקעת שחוקרת את נושא החלומות. מהטריילר קשה להבין בדיוק מי נגד מי אבל ישנם קפיצות רבות בין המציעות מהעתיד הלא רחוק לבין הזליגה לעולם אחר המתואר בתקופה של המערב הפרוע. זה נשמע דיי מבלבל, אבל על כל זה אפשר להגיד "תמונה אחת שווה אלף מילים". צפו בטריילר ותבינו למה אנחנו מתכוונים. כמו כל סדרת HBO Westworld נראית מאוד מושקעת ואם עדיין לא השתכנעתם תעיפו מבט על השמות שמופיעים כאן - אנתוני הופקינס, אד האריס, ג'פרי רייט (משחקי הרעב), ג'ימי סימפסון, ג'יימס מרסדן ורודריגו סנטורו (300).
הסדרה תשודר ברשת HBO החל מ 2 לאוקטובר


סדרות וותיקות שחוזרות העונה

חוץ מהסדרות החדשות עליהן פירטנו בהרחבה מעלה רצינו לעדכן אתכם בתאריכים הרשמיים לחזרתן של סדרות הוותיקות (שעל חלקן אנחנו ממליצים בפוסט סדרות מומלצות שלנו) שחוזרות אלינו הסתיו:
הנגיף - The Strain עונה 3 חוזרת לרשת FX ב 28 לאוגוסט
נרקוס - Narcos חוזרת לרשת נטפליקס עם עונה 2 ב 2 לספטמבר
מצאת החמה עד צאת הנשמה - From Dusk Till Dawn עונה 3 של הסדרה חוזרת לרשת El Rey ב 6 לספטמבר
גותהאם - Gotham חוזרת עם עונה 3 לרשת פוקס ב 19 לספטמבר
לוציפר - Lucifer חוזרת עם עונה 2 לרשת פוקס ב 19 לספטמבר
סוכני שילד - Agents of Shield חוזרת עם עונה 4 ל ABC ב 20 לספטמבר
Blindspot חוזרת לרשת NBC עם עונה 2 ב 21 לספטמבר
הרשימה השחורה - The Blacklist חוזרת עם עונה 4 לרשת NBC ב 22 לספטמבר
הפלאש - The Flash חוזרת עם עונה 3 ל CW ב 4 לאוקטובר
החץ - Arrow חוזרת עם עונה 5 ל CW ב 5 לאוקטובר
סופרגירל - Supergirl מגיע לרשת CW עם עונה 2 ב 10 לאוקטובר
אגדות המחר - DC Legends of Tomorrow חוזרים עם עונה 2 ל CW ב 12 לאוקטובר
על טבעי - Supernatural חוזרים ל CW ב 12 לאוקטובר
המתים המהלכים - The Walking Dead חוזרים ל AMC עם עונה 7 ב 23 לאוקטובר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א