האם בלש אמיתי חוזרת עם עונה 3 ?


בלש אמיתי ועונה 3

אי שם ב 2014 כאשר עונתה הראשונה של בלש אמיתי ( True Detective ) הפציע ברשת HBO כולנו היינו פעורי פה מיצירת המופת שהצליחה להרשים את המבקרים כמו גם את צופי הטלוויזיה. העונה הראשונה של הסדרה הצליחה לזכות באינסוף פרסים ואת החידוש המבוקש לעונה 2 של הסדרה. העונה השנייה של הסדרה שיצאה ב 2015 סיפקה עלילה שונה לגמרי עם דמויות חדשות. למרות שצמד העונות נכתבו ע"י אותו הכותב (יוצר הסדרה ניק פיצולטו) , השחקנים שהובעו במיוחד לעונה השנייה היו בקליבר דומה לשחקני העונה הראשונה, העונה השנייה הייתה כישלון מכל בחינה. 

טריילר בלש אמיתי עונה 2

הסדרה בעונתה השנייה לא הצליחה להרשים את הצופים עם עלילה מסורבלת שסירבה להתקדם לאורך העונה, אינפלציה של דמויות מפתח פגומות שאליהן היה קשה להתחבר לאורך כל העונה אבל יותר מכל זה היה פשוט בלתי אפשרי להתעלות על העונה הראשונה של הסדרה.

אחרי כישלון העונה השנייה HBO לא ממש סיפקו מידע לגבי מה שהם מתכננים לעשות עם בלש אמיתי, רוב הסיכויים בגלל שהם בעצמם לא ממש ידעו להחליט. במהלך חודשי חוסר הוודאות אי אפשר היה לדעת מה יעלה בגורלה של הסדרה והאם נקבל עונה 3. אחד מהאיתותים החיוביים שיצאו מכיוונה של HBO בנוגע לעונתה השלישית של בלש אמיתי הייתה החתמתו של ניק פיצולטו על חוזה עבודה עם HBO. 
במהלך ראיון אותו נתן קייסי בלוייס (אחד מראשי HBO) בועידת TCA הוא נשאל לגבי גורלה של העונה השלישית של בלש אמיתי, זאת הייתה תשובתו כמו שזה נכתב ב EW:

"הסדרה עדיין לא הסתיימה. דיברתי עם ניק על זה גם ניק כמו גם HBO פתוחים לרעיון של עונה נוספת. ניק עובד על כמה פרויקטים אחרים. אנחנו פתוחים להצעה שמישהו אחר יכתוב את העונה וניק יפקח על זה. זה זיכיון יקר ערך, זה לא מת, אנחנו פשוט לא החלטנו איך ליצור את העונה השלישית"

כמו שאתם רואים ישנה תיקווה קלה שבכל זאת נצליח לקבל עונה שלישית לסדרה שאכזבה כל כך בעונתה השנייה. הפוטנציאל בהחלט קיים השאלה היא האם HBO יצליחו למצוא מישהו שיצליח להביא את זה למסך הקטן בעונתה השלישית של בלש אמיתי. העובדה שניק פיצולטו כנראה יהיה שותף לפרויקט בתפקיד הרבה יותר מצומם היא סוג של חרב פיפיות, הבן אדם הוא האחראי הבלעדי להצלחה של הסדרה אותה ראינו בעונה הראשונה ובאותו הזמן גם אחראי לכישלון המהדהד של העונה השנייה.

אם הסדרה תחזור לעונה השלישית יהיה מעניין לאיזה כיוון HBO יחליטו לנתב אותה. האם הם יציגו בפנינו דמויות חדשות כמו שהם עשו בעונה השנייה או שהם יתבססו על הדמויות שכבר ראינו בסדרה. נכון להיום כוכבי העונה הראשונה וודי הרלסון ומתיו מקונוהי הביאו נכונות לחזור למסך הקטן. ואם HBO יחליטו להשתמש בהם לעונה השלישית זה יראה כמו הפתרון המושלם לפלונטר שנוצר עבור HBO עם כישלונה של העונה השנייה. הבעיה שבעונתה הראשונה של הסדרה כמו שזה הוצג לצופה, דמויותיהם של צמד הגיבורים הביאו למסך את כל מה שהיה להם להציע (העונה הראשונה עקבה אחריהם לאורך מספר עשורים). יהיה קשה עבור כותבי העונה השלישית ליצור סיפור מסגרת חדש עבור ראסט ומרטין בו הם יצליחו לסחוף מחדש את הצופים בלי שזה יראה מלאכותי מידי.

בכל מקרה אנחנו היינו רוצים לראות עונה שלישית של בלש אמיתי עם או בלי פיצולטו, הרלסון ומקונוהי. מה אתם אומרים הייתם נותנים לבלש אמיתי הזדמנות שנייה? ספרו לנו בתגובות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א