מה נראה בשנים הקרובות מיקום ה DCEU


המון שמועות הנוגעות ליקום המורחב של די סי קומיקס

זה לא סוד שאולפני וורנר התעוררו מאוחר מידי ונכון להיום רודפים אחרי ההצלחה של מארוול. אחרי שלושה סרטים (איש הפלדה, באטמן נגד סופרמן ויחידת המתאבדים) בלבד עליהם אין קונצנזוס מוחלט, היקום של די סי הוא סימן שאלה גדול. למרבית המבקרים יש דעה שלילית על הסרטים, באותו הזמן הצופים ממשיכים לנהור לבתי הקולנוע על מנת לצפות בסרטים. מה שמכניס לוורנר הרבה מאוד מזומנים לקופה (לפחות בשבועות הראשונים).

ב 2 לספטמבר וורנר אמורים לארח כנס ולחשוף כמה פרטים נוספים על היקום המתגבש שלהם ה DCEU. אבל לפני שזה קורה נראה שחלק מרשימת הפרטים שוורנר רצו לחשוף בוועידה דלפו לרדיט (מאז זה נמחק) למרבה המזל היו מספר נשמות טובות שהספיקו לקלוט את הפרטים העיקריים מההדלפה ולספר לכם על זה. יש לנו את מירב הפרטים ואנחנו הולכים לחשוף בפניכם את מה שעלה לרדיט. קחו בחשבון יש כאן המון ידיעות אבל נכון לעכשיו הן בגדר שמועות בלבד. 
קחו אוויר ובואו נתחיל:

סייבורג

אנחנו כבר יודעים שנקבל סרט סייבורג, עד עכשיו הסרט שהכי פחות התלהבנו ממנו ביקום המתגבש של DCEU בגלל אפרוריותה של הדמות הראשית. על דאגה סייבורג יקבל כאן חיזוק משמעותי מעוד כמה דמויות מהיקום של די סי. ביניהן נראה את נייטוינג כאשר הדת'סטרוק אותו בן אפלק חשף השבוע יהיה הנבל הראשי של הסרט.
נחשף כבר שסייבורג יופיע בסרט פלאש של עזרא מילר. פרט מעניין שנחשף השבוע היא העובדה שהפלאש וסייבורג מכירים אחד את השני מביה"ס וכאן נוצר הקשר בין ה-2. 
אם כבר הזכרנו את דת'סטרוק אז היו הרבה מאוד מועמדים לתפקיד עד שג'ו מנגניאלו (כנראה) נבחר לגלם את הנבל.

איש הפלדה 2

סרט ההמשך לאיש הפלדה יגיע למסכים ב 2020. הנבל שנבחר להופיע בסרט יהיה ברייניאק (Brainiac ) בוורנר מאוד רוצים שג'י ג'י אברהמס יקח על עצמו את בימוי הסרט אבל אם אברהמס יוותר על איש הפלדה 2, דאנקן ג'ונס (וורקראפט) יהיה ברירת מחדל עבור וורנר. כמו כן ישנו דיבור שסופרגירל וסופרבוי יופיעו בסרט כמו גם לקס לות'ר שיחזור ליקום של די סי עם שחרור מוקדם מהכלא. לות'ר יהיה האיש שיעזור ליצור את ברייניאק.

ליגת הצדק 1

הנבל של ליגת הצדק יהיה Steppenwolf חלק גדול מהסרט גיבורינו ילחמו בשדים למיניהם. באותו הזמן לקס לות'ר שמשוחרר מהכלא מנסה לזכות באהבת ההמונים על מנת לגרום לציבור לשנוא את גיבורי הסרט. הוא נכשל ועוזר ל Steppenwolf להגיע לכדור הארץ בתמורה לטכנולוגיה וידע. לות'ר אמור להיות קצת יותר רגוע ממה שראינו בבאטמן נגד סופרמן והוא אמור להיות יותר ברקע כאשר את מרכז הבמה יתפוס Steppenwolf. הג'וקר והארלי קווין אמורים להפציע לסצנה בודדה בה יבצעו פשע כלשהו במטרה לגרום לבאטמן להופיע אבל ברגע שכל ליגת הצדק (כנראה בלי סופרמן תחילה) תגיע לעימות מולם זה יפתיע אותם ויגרום להם לקפוא מה שייצור סצנה קומית. בקרב הראשון Steppenwolf ינצח את ליגת הצדק (ללא סופרמן) בהמשך סופרמן המזוקן, עם שיער ארוך וחליפה שחורה יבוא לעזרת ליגת הצדק ויעזור להם להביס את Steppenwolf. לקראת סוף הסרט או בכתוביות שיגיעו בהמשך, הפקח הירוק כמו גם דארקסייד יעשו את הספתח שלהם ב DCEU. בדומה לבאטמן נגד סופרמן הסרט יהיה עמוס בהמון דמויות מה שיגרום לו להיות ארוך מאוד. וורנר ינסו ללמוד מטעויות העבר על מנת להחליק את הסרט כמה שיותר טוב.

ליגת הצדק 2

הנבל של הסרט כנראה לא יהיה דארקסייד. הסיבה העיקרית על הויתור על הנבל הגדול היא ההשוואה לתאנוס של מארוול שאמור להופיע בסרטי הנוקמים 3-4 מלחמת האינסוף באותו הזמן כמו ליגת הצדק 2. וורנר כנראה ישמרו את דארקסייד למועד מאוחר יותר (אחרי מלחמות האינסוף של מארוול). נבלים נוספים שילקחו בחשבון ויגיעו במקומו של דארקסייד בליגת הצדק 2 הם : Crime Syndicate או The Society. אם לא דארקסייד בוורנר רוצים להכניס מספר רב של נבלים על מנת שיוכלו לתת פייט סביר לליגת הצדק. כמו כן עלילת מגדל בבל נמצאת על השולחן וזו יכולה להיות העלילה המרכזית של הסרט.

ליגת הצדק האפל

הסרט של ליגת הצדק האפל ( Justice League Dark ) לא קיבל עדיין תאריך רשמי אבל הוא הולך להשפיע על תאריכי שחרור של סרטים אחרים מה שאומר שהוא ידחק את ליגת הצדק 2 לסוף 2019. כמו כן הסרט יקבל כותר שונה לחלוטין ולא יקרא ליגת הצדק האפל כדי לא לבלבל את צופי המיינסטרים עם סרטי ליגת הצדק הקונבנציונליים.

אקוומן

הסרט יגיע באוגוסט 2018, הנבל הראשי יהיה Black Manta. עדיין לא לוהק שחקן לתפקיד אבל מייקל ג'יי וואייט וקארל אורבן היו מועמדים (סיכוי נמוך שיקבלו את התפקיד). וורנר רוצים ש Black Manta יהיה סוג של דארת ווידר עם החליפה והקול המאיים. Aqualad יופיע בסרט ובסופו של דבר יחליף צד על מנת לעזור לאקוומן.

פלאש

הסרט יגיע במרץ 2018, הנבלים יהיו The Rogues כאשר המנהיג יהיה קפטן קולד. בניגוד לגרסה הטלוויזיונית של CW כאן קפטן קולד יוצג כדמות מוזרה על גבול המצמררת (בניגוד מוחלט לאיך שהוא הוצג בסדרות הטלוויזיה של הפלארוורס). בוורנר לא מתעלמים לחלוטין מהיקום הטלוויזיוני וינסו ליישם כמה אלמנטים שהקהל אהב, אחד מהאלמנטים הוא ה Speedforce שראינו בפלאש הטלוויזיוני.

סרט באטמן

הסרט יגיע ב 5 לאוקטובר 2018, עדיין אין כותר רשמי והוא לא יקרא הבאטמן. בניגוד לדיווחים המוקדמים דת'סטרוק לא יהיה הנבל הראשי של הסרט, את מקומו יתפוס המסכה השחורה (Black Mask ). המסכה השחורה ינהיג מרד בארקאם וישחרר את כל המטורפים לחופשי על מנת להרוג את באטמן. הארלי קווין והג'וקר אמורים להופיע בסרט עם עלילת משנה משמעותית שבסופה הארלי תעזוב את הג'וקר בגלל טירופו ובאטמן ינסה להחזיר אותה למוטב. דתסטרוק יופיע בסרט וישלח ע"י וולר לארקאם "להרגיע" את הטירוף. המהלך של וולר יכשל, דת'סטרוק יצא משליטה וילחם בבאטמן. אחרי שבאטמן מסיים את הסיפור עם דת'סטרוק הוא מבטיח שוולר היא הבאה בתור. עוד דמות חשובה שתופיע בסרט היא דדשוט שבוחר לזנוח את הנקמה על מנת להיות עם בתו. 

Green Lanterns Corp

נכון להיום אין יותר מידי פרטים על הסרט חוץ מהעובדה שהוא אמור להיות הרבה יותר קליל מכל סרטי היקום של DCEU. הנבל הראשי יהיה סינסטרו. תפקיד הנבל הוצע ללוק אוונס שעדיין לא החזיר תשובה. לקראת סוף הסרט וורנר רוצים להכניס את הנבל Atrocitus על מנת להשתמש בו בסרטי הפקחים בהמשך.

שאזאם

לדוויין ג'ונסון יש הרבה מאוד השפעה על מה שיקרה בסרט והוא מעודכן לגבי כל שינוי שוורנר יוזמים בסרט. לקראת סוף הסרט בילי עושה היכרות ראשונה עם ליגת הצדק בתור שאזאם ( Shazam ).

ידיעות נוספות:

  • אדגר רייט שעד לא מזמן היה מקושר לסרט גמביט באולפני פוקס, מועמד לפרויקט כלשהו ביקום ה DCEU.
  • בשבועות הקרובים נראה טריילרים נוספים לוונדר וומן ונחשף לראשונה לנבל הראשי של הסרט. כמו כן טריילר לליגת הצדק אמור להגיע (כנראה לא בקרוב).
  • וורנר רוצים להשיק סדרות טלוויזיה ברשת HBO (ורק בה). מה שמציב הרבה מאוד שאלות בנוגע לסדרות די סי שרצות כיום ב CW ו Fox. הסדרות שנלקחות בחשבון הן נייטוינג, ציפורי הטרף ( Birds of Prey ), השאלה ( The Question ), זטאנה, דוקטור פיית ו - Phantom Stranger.
  • סרטי האנימציה ימשיכו להגיע ויתקשרו ישירות ליקום הקולנועי של ה DCEU.
  • יחידת המתאבדים 2 תגיע כנראה ב 2021 עם קבוצת נבלים טיפה שונה ממה שראינו בסרט הראשון. את הסרט לא יביים דייויד אייר.
  • עדיין אין החלטה בנוגע לגורל סרט בוסטר גולד אבל ישנה סבירות שהוא יגיע בתור סדרת HBO בהמשך הדרך.
  • האחים וורנר פנו ל: מישה קולינס, צ'נינג טאטום, מילו ואנטימיגליה, סטיבן יון, ג'ייק ג'ילינהאל ולרוב לואו (מועמד לגלם את הנבל בסרט פלאש) על מנת לצרף אותם ל DCEU.
  • כמו כן בצד הנשי השחקניות שקיבלו פניה הן : אמילי בלאנט, רוזמנד פייק, אלכסנדרה דאדאריו וג'סיקה צ'סטיין.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א