אתחול לסרט רמבו נמצא בשלבי תכנון מתקדמים


רמבו חוזר למסך הגדול

מי שגדל בשנות השמונים וכל מי שסגר פערים וצפה בסרטי רמבו, יגיד לכם ללא צל של ספק שאותה סדרת סרטים הייתה הבסיס האיתן לכל ז'אנר סרטי הפעולה שהתפתח אחרי שג'ון רמבו לקח את החוק לידיים בסרט הראשון. צמד הסרטים הראשונים (Rambo: First Blood 1 ו- Rambo: First Blood 2 ) הפכו את סטאלון לאחד מכוכבי הפעולה הגדולים איי פעם (אם לא הגדול ביותר). רמבו 3 היה הרבה יותר איטי אבל התאים לתקופה, כאשר גם הסרט הרביעי בסדרה ג'ון רמבו, הצליח להעביר את המסר וסגר את סיפור המסגרת של הגיבור.
סרטי רמבו התבססו על הדמות אותה יצר דיוויד מוראל אי שם ב 1972 שהתמקדה בבעיה של לוחמי וייטנאם שחזרו הביתה והתקשו להסתגל לסביבה החדשה אחרי שחוו את המלחמה העקובה מדם על בשרם. הסרטים של סטאלון הצליחו להביא לקדמת הבמה את הבעיות של אותם לוחמים ולגרום לציבור הרחב להיחשף לבעיות של הלוחמים לשעבר. מאז הסרט האחרון בסדרה צצו להן אינספור שמועות על סרט נוסף ובשלב מסוים הפקת סדרת טלוויזיה עד שבשלב מסוים סטאלון בעצמו הכריז שהוא לא יחזיר את רמבו לסיבוב נוסף.

THR מדווחים שאתחול לסרט רמבו נמצא בשלבי תכנון מוקדמים. הסרט הוא עובדה מוגמרת, והוא יצא בעוד כמה שנים, הכותר הרשמי יהיה רמבו דם חדש ( Rambo: New Blood ( אותו השם שהיה מיועד לסדרת הטלוויזיה שבשלב מסוים הייתה על השולחן של בעלי הזכויות של המותג. כמו שכבר ציינו סילבסטר סטאלון לא יהיה חלק מהפרויקט ושחקן חדש יחליפו בתפקיד האייקוני. לפי הדיווחים של THR נראה שאולפני Nu Image / Millennium הולכים ליצור את הסרט בסגנון סרטי ג'יימס בונד, מה שמרמז על סדרה שלמה של סרטים שאמורה להגיע בתנאי שהסרט הראשון יתקבל בצורה חיובית ע"י הצופים. אריאל וורומן ( Criminal ) כבר סגר לביים את הסרט החדש בסדרת סרטי רמבו המאותחלת, כאשר את התסריט הראשוני יכתוב ברוקס מקלארן.

ברוח האיתחולים שסחפה את הוליווד בשנים האחרונות לא קשה להבין שהאולפנים דיי מתעצלים ליצור רעיונות חדשים. הבעיה היא שרוב האיתחולים לסרטים גדולים אותם אנחנו מקבלים בשנים האחרונות הם חרפה שאין כמותה. אלה סרטים שלא מצליחים לגרד את הקרסוליים של הסרטים המקוריים והורסים את המעמד האייקוני לו סרטים אלה זכו בזמנם. גם אם נתעלם לרגע מאותם כישלונות של השנים האחרונות ישנה בעיה נוספת שיוצרי הריבוט יתקשו לפתור. בעיני רבים ג'ון רמבו הוא סילבסטר סטאלון וסילבסטר סטאלון ייזכר לעד בתור ג'ון רמבו. יהיה קשה (על גבול הבלתי  אפשרי) למצוא שחקן שיצליח לשחזר את האורה לה זכה סטאלון בזמן גילום הדמות. וזה עוד בלי להזכיר את עניין סרטי ג'יימס בונד שמפיקי רמבו החדש משתוקקים להבליט? דיי תמוהה בגלל שקשה למצוא דמיון בין צמד המותגים. 

שאלה נוספת היא האם הריבוט הנוכחי יהיה סוג של סרט המשך לסרטים המקוריים? האם הוא יתחשב /יכיר בהם או שזה יהיה התחלה מדף נקי. נכון להיום אף אחד לא ממש יודע לאיזה כיוון ינתבו את הפרנצ'ייז המחודש. מה שהיינו ממליצים: אם סטאלון לא מופיע כאן עדיף להתחיל מדף חדש. כמו בשנות השבעים והשמונים גם היום ארה"ב נמצאת בעימות חזיתי עם קיצוניים בעיראק ואפגניסטן, לכן נושא הלם קרב אצל חיילים שלא מצליחים למצוא את מקומם בבית אחרי החזרה מהתופת היא עדיין רלוונטית כמו לפני 30 שנה.  
מה אתם אומרים על הריבוט של רמבו? הייתם רוצים לראות את האיתחול לסרט עם שחקן חדש? 
שתפו איתנו את מה שאתם חושבים על רמבו המחודש.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א