אינהיומנס של מארוול עושים את דרכם מהקולנוע לטלוויזיה



אינהיומנס בדרך לטלוויזיה

לפני כ 8 שנים סרט איירון מן עלה למסכי הקולנוע ואיתו מארוול השיקו את היקום המורחב של האולפנים ה- MCU. מאז הוקרנו 14 סרטי קולנוע באותו יקום משותף. בהמשך הדרך ב 2013 הזרוע הטלוויזיונית של מארוול השיקה את סדרת הטלוויזיה הראשונה שלה - סוכני שילד ברשת ABC, סדרה שכיום רצה עם עונתה הרביעית. גם נטפליקס משתפת פעולה עם מארוול עם סדרות כמו דרדוויל, ג'סיקה ג'ונס ולוק קייג' שכבר עלו לאוויר.
השנה ABC החליטו לקצץ בתכני טלוויזיה של מארוול עם ביטולה של סדרת הסוכנת קרטר אחרי 2 עונות בלבד. כמו גם ויתור על סדרת ספינוף של סוכני שילד - המבוקשים של מארוול בכיכובם של אדריאן פאליקי וניק בלוד, כמו גם הויתור על הקומדיה - Damage Control. אחרי סדרת הביטולים המסיבית של ABC נראה שעבר חתול שחור בין מארוול ל-ABC ושיתוף הפעולה עתידי ביניהן היה בספק. נראה שכעת הם השלימו ויש סדרת טלוויזיה נוספת של מארוול שעושה את דרכה ל ABC - האינהיומנס ( Marvel's The Inhumans ).

ABC  ומארוול הכריזו על השקת הסדרה החדשה שתגיע בתחילת ספטמבר 2017. צמד הפרקים הראשונים יוקרנו ב IMAX במשך שבועיים לפני השקת הסדרה בטלוויזיה. 

למי שעקב אחרי העונות הקודמות של סוכני שילד זוכר שהסדרה התעסקה עם נושא האינהיומנס כמו כן מארוול תכננו סרט קולנוע שהיה אמור להיות חלק מה MCU והיה צריך להגיע אי שם ב 2018. עד היום מארוול עשו הרבה דברים יפים, אם זה בקולנוע ואם זה על המסך הקטן, עם רובם הם הצליחו. נושא האינהיומנס הוא סוג של כרוניקה של טעויות מצידה של מארוול, ונראה שהאינהיומנס הפכו לקורבן של מלחמות הפנימיות של האולפנים. 

זה לא סוד שהצורה בה האינהיומנס הוצגו בסוכני שילד הייתה דיי פושרת. קשה לנחש את הסיבה לכך. הספקולציה שלנו היא שזרועת הטלוויזיה לא קיבלה את החופש כדי להשתמש באינהיומנס כמו שהם תכננו תחילה בגלל הסרט שהיה צריך להגיע ב 2018.  אחרי הבעיות המתגבשות עם הסרט ובהמשך הדחייה המפתיע ל 2019 אחרי השחלתו של הספידרמן של סוני ל MCU. נראה שפידג' דיי ויתר על האינהיומנס עם ביטול תאריך הקרנת הסרט.

כל המהלך מריח לא ממש טוב ונראה שמארוול לא ממש ידעו מה לעשות עם האינהיומנס עד שבסופו של דבר פידג' התקפל ונתן אור ירוק להשקת הסדרה החדשה ב ABC. כל מה שראינו מהאינהיומנס בסוכני שילד הוא סוג של פילר שכדאי מאוד שנשכח. בסדרה החדשה שתגיע ב 2017 אנחנו נראה זווית ראיה שונה לחלוטין עם התמקדות בחזיז שחור ( Black Bolt ) ומשפחת המלוכה ( Royal Family ).

קצת קשה לנתח את סיכויי ההצלחה של סדרת אינהיומנס החדשה ב ABC. עד היום סדרות נטפליקס של מארוול זכו להצלחה אדירה. מנגד כל מה שעשה את דרכו לכיוונה של ABC לא תמיד הצליח. סוכני שילד שהיא השריד האחרון שנשאר על המסך הקטן התחילה בצורה מאוד צולעת ורק בעונתה השנייה עם עזרתם האדיבה של פאליקי ובלוד סוכני שילד הצליחה לעלות על הגל (אותו גם שממנו היא בסוג של ירידה תלולה בעונתה הרביעית) . האינהיומנס הם שונים לחלוטין מכל מה שראינו ממארוול בטלוויזיה עד היום, וזה מה שמפיח תקוות גדולות לקראת הסדרה למרות שהיא תשודר ב ABC. ההכרזה על ההקרנות ב IMAX תעשה את הבאזז ההתחלתי על מנת לתת חשיפה ראויה לסדרה החדשה אבל את מירב העבודה תיפול על ABC שתצטרך ליצור משהו טוב כבר מההתחלה ולא להתמזמז ולעשות מהפכות באמצע העונה כמו שהיה לה בסוכני שילד.

מה אתם חושבים עם האינהיומנס של ABC עם Black Bolt ? האם ABC תצליח עם האינהיומנס בניסיון שני ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א