גורל מגנטו של מייקל פסבנדר בסרטי אקס מן הבאים


מה יהיה עם מגנטו


לאורך צמד העשורים האחרונים פוקס התקשו לשמור על יציבות בכל מה שנוגע לסרטי האקס מן שלהם. הסיבה שגרמה לראשי האולפנים לבצע סוג של אתחול לסדרה לפני כמה שנים היא האכזבה מהסרט השלישי באותה טרילוגיה – אקס מן המפלט האחרון. נכון להים נראה שלא הרבה השתנה, אקס מן אפוקליפסה לא ממש סיפק את הסחורה וכל המערכת נמצאת בסוג של סחרור כשאף אחד לא יודע למה לצפות.

פסבנדר, מקאווי ולורנס הם שלושת השחקנים שהובילו את הטרילוגיה הנוכחית. החוזים (הקצרים יחסית) של השלושה הסתיימו עם הופעות באקס מם ההתחלה, העתיד שהיה ואפוקליפסה ונראה שכאן פוקס פקששו יותר מאשר בסרטים עצמם. בגלל החזרה שלושה עשורים אחורה הטרילוגיה האחרונה היא בדיוק אתחול מחדש אלה יותר הצגה של הגרסאות הצעירות יותר של מגנטו, פרופסור X ומיסטיק מהטרילוגיה המקורית. ובגלל שבפוקס ויתרו על הקאסט מהטרילוגיה המקורית נראה שהכול תלוי בטרילוגיה השנייה, מה שיצריך הסכמת השלושה (לורנס, מקאווי ופסבנדר) לחזור במידה ויהיו סרטי אקס מן קלאסיים (שיתמקדו בקבוצה הראשית) נוספים.

אחרי האכזבה היחסית של אפוקליפסה, נראה שלורנס כנראה לא תחזור לסיבוב נוסף (אחרי הכול היא לא ממש רצתה להיות שם מלכתחילה / במהלך הטרילוגיה במיוחד אחרי ההצלחה שלה באוסקר). מקאווי הביאה נכונות לחזור במקרה ותתקבל פניה. מה שמשאיר אותנו עם מייקל פסבנדר, יש שיגידו הדבר הכי טוב שקרה לטרילוגיה החדשה של סרטי אקס מן.

מייקל פסבנדר התראיין השבוע ל The Empire Film Podcast כחלק ממסע יחסי ציבור לסרטו החדש Assassin’s Creed. הוא נשאל האם הוא יחזור לסיבוב נוסף כמגנטו בסרטי אקס מן של פוקס. 
תשובתו היתה - 
"אני לא יודע, אם להיות כנה: לא קיבלתי החלטה על זה. כי אין לי מושג מה קורה עם הסרטים בעתיד"
אם נסתמך על תשובתו של פסבנדר נראה שפוקס ממש לא מאופסים על עצמם ולא ממש יודעים מה לעשות בהמשך. אם נסתכל על דמותו של מגנטו אז היא לא ממש משתנה לכל אורך הסדרה. הוא מתעמת עם אקסבייר, משלים, כל אחד ממשיך לדרכו והכל חוזר על עצמו שוב. לפני שאפוקליפסה התרסק בקופות נראה שהיה לפוקס תכנון לעשות משהו עם מגנטו של פסבנדר בלי קשר למקאווי ולורנס אבל כעת נראה שבפוקס מנסים לכבות שריפות עם התמודדות עם התוצאות הפושרות של אפוקליפס. הבעיה היא שאנחנו לא יודעים שום פרט על סרט אקס מן הבא מה שמקשה עלינו לתאר מה באמת יהיה התכנון לקראת העתיד (אם בכלל יש תכנון).

ממה שידוע לנו עד כה מצפה לנו מסרטי אקס מן בעתיד הקרוב אז הסבירות שנראה את מגנטו היא לא גבוהה. דדפול 2 הוא אולי נמצא באותו היקום כמו האקס מן אבל זה פרנצ'ייז שהוכיח את עצמו בפני עצמו. המוטנטים הצעירים שנמצא בקנה גם כן, לא ממש צריך את האקס מן הקלאסיים (מגנטו ביניהם). כך שבלי סרט אקס מן רביעי בטרילוגיה הנוכחית והכישלון המסתמן של אמונת המתנקש נראה שלפסבנדר אין יותר מידי מה לעשות בשנים הקרובות. ואלי בגלל הכישלון המסתמן של אמונת המתנקש (ביטול סרטים מתוכננים) זה מה שיחזיר את פוקס ופסבנדר לחשוב על אקס מן 4. 
מה אתם אומרים, הייתם רוצים לראות את מייקל פסבנדר חוזר כמגנטו ליקום של סרטי אקס מן ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א