ביקורת יום אימונים מסוכן עונה 1 פרק 1 (פיילוט)



סקירת פיילוט יום אימונים מסוכן

הזכרתי בבלוג זה המון על עצלנותה של תעשיית הטלוויזיה האמריקאית בלייצר תכנים חדשים ומרעננים עבור הצופה. בשנים האחרונות רוב רשתות הטלוויזיה האמריקאית עלו על טרנד חדש של מיחזור מותגים מוצלחים והפיכתם לסדרות על המסך הקטן. הפעם אני מדבר על סדרת יום אימונים מסוכן שהגיע לרשת CBS  לפני כמה שבועות.

לרוב הצופים לא היו יותר מידי ציפיות מעוד מיחזור ברשימה ארוכה של מיחזורים של הרשתות הגדולות. עדיין CBS לקחה כאן את אחד מסרטי הקאלט של העשור הקודם וניסתה למקסם את הרווח. מה שיפה במותגים הממוחזרים היא העובדה שהם מותגים מוצלחים בכל קנה מידה. למותגים אלה ישנה מודעות וקהילת צופים מוכנה שכבר מחכה לראות את מה שהמותג הממוחזר ינסה להעביר לצופה. לכן על הנייר זאת משימה הרבה יותר קלה להצליח עם המותג הממוחזר מאשר ליצור סדרה מקורית, במציאות זה לא תמיד עובד חלק.

אולי זה בגלל שהגעתי לסדרה בלי יותר מידי ציפיות או בגלל שהסרט של 2001 מאוד הרשים אותי. אולי זה בגלל שאני נהנה לראות את ביל פקסטון וקטרינה לאו על המסך. בכל מקרה הסדרה מציגה לנו כאן סדרת משטרה מזן אחר, מהזן שדיי נשכח בשנים האחרונות. יום אימונים מסוכן מציגה לנו דמות ראשית של אנטי גיבור קלאסי (פקסטון) שמצליח לסחוף את כל המותג אחריו. סדרת יום אימונים מסוכן מצליחה ללכת בגבול המטושטש של סדרה רצינית וכייפית בו זמנית. במילים אחרות היא לוקחת את הקלילות של סדרת נשק קטלני ואת הרצינות של המגן ומצליחה ליצור משהו אמורפי שנראה רציני על גבול האפור (המגן) ומטובל בקטעים ששוברים את הקרח (כמו נשק קטלני).

יום אימונים מסוכן הצליחה להפתיע אותי לטובה ומי שנהנה לצפות בדמויות של אנטי גיבורים, כאלה שלא כפופים לחוק או פוליטיקה פנים משטרתית. כאלה שפועלים לפי קוד אתי משלהם ייהנו לצפות בפקסטון עובר על כל חוק אפשרי על המסך הקטן ולא יתאכזב מפקסטון שמנתב היטב את הסדרה החדשה.

אם יצא לכם כבר לראות את הפרקים הראשונים של הסדרה נשמח אם תפרטו ותגידו מה אהבתם יותר ומה פחות בסדרת המשטרה החדשה של רשת CBS.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א