קצרצרים - באטמן, לוגאן, רובוטריקים סדרות מארוול חדשות ועוד



כל החדשות העיקריות שהגיע השבוע מהוליווד

השבוע האחרון היה מלא בידיעות קצרות אליהן אנחנו לא יכולים להקדיש מספיק זמן (כח אדם והכל) על מנת לפרט בהרחבה על כל מה שהיה לנו בימים האחרונים. אז מה שנעשה בפוסט הבא זה פירוט קצרצר על כל ידיעה וכך נכסה את כל מה שעניין אותנו השבוע.

סרט באטמן של ה DCEU

בן אפלק ויתר על הבימוי של הסרט, כנראה בגלל שצוות הכותבים התקשה לייצר טיוטה ראויה (מבחינת אפלק). בהמשך פוזרו שמועות על כך שהשחקן ויתר על גילומו של הבאטמן ב DCEU אבל זה לא אושר באופן רשמי.  עדיין לא ידוע מי יחליף את אפלק מאחורי המצלמה אבל השמות שנזרקו לאוויר הם קווין סמית, זאק סניידר ומאט רייבס. כאשר האחרון הוא בעל הסיכויים הגבוהים יותר לקבל את התפקיד.

לוגאן

יו ג'קמן מרמז שנראה את החליפה הקלאסית של הוולברין בסרט החדש. לאחר הסצנה אחרי הכתוביות שלצערנו נמחקה בעריכת וולברין 2. קצת קשה לסמוך על הצוות של הוולברין, אחרי הכול טיזינג כזה היא שיטה מצוינת לעשות בנייה לקראת הסרט הקרוב. למרות שהוא ממש לא צריך את זה, מבחינתנו לוגאן הוא הסרט המצופה ביותר של 2017.

רובוטריקים 5 – האביר האחרון

מייקל ביי האיש מאחורי הפרנצ'ייז בעשות האחרון, עם 5 סרטים שעשו כמויות כסף בלתי ניתנות להסבר מכריז שרובוטריקים האביר האחרון יהיה סרטו האחרון בסדרת הרובוטריקים. המהלך היה צפוי כי כנראה גם לביי נמעס מכל הביקורות הארסיות שהופנו לכיוונו בגלל איכות העלילה של סרטי המותג. אם מסתכלים על הזווית החיובית בעזיבת ביי, יש סיכוי שהסרטים הבאים יהיו קצת יותר טובים ומה שהרבה יותר משמעותי השיתוף פעולה הפוטנציאלי בין הרובוטריקים לכח המחץ עליו כתבנו לפני כמה שבועות.

סדרות מארוול חדשות:

מארוול מכוננים לפתח את גזרת המיינסטרים של סדרות הטלוויזיה שלהם (סדרות נטפליקס הן ייחודיות והקרדיט עליהן הולך ישירות לנטפליקס ולא למארוול עצמה). אחרי המכה הקשה שרשת ABC הנחיתה על מארוול עם ביטולה של הסוכנת קרטר אחרי 2 עונות בלבד וויתור על המבוקשים של מארוול עם צמד שחקנים כריזמטיים שבמו ידיהם הצילו את סוכני שילד.

 Marvel’s Cloak & Dagger

הפעם מארוול מרימה הילוך ומלהקת את צמד השחקנים הצעירים אוליביה הולט ואוברי ג'וסף לתפקידי מתפתח בסדרה שנמצאת בפיתוח - Marvel’s Cloak & Dagger. הסדרה תתמקד במערכת יחסים בין גזעית בין 2 צעירים שלומדים לשלוט בכוחותיהם כאשר מצד אחד מרגישים מחוזקים ביחד ובאותו הזמן נקודת התורפה שלהם היא מערכת היחסים אותה הם מנסים לשמר

MARVEL'S RUNAWAYS

סדרה נוספת שמארוול מפתחת היא MARVEL'S RUNAWAYS סדרה שתגולל את סיפורם של 6 צעירים שלא מסוגלים לסבול אחד את השני אבל מאחדים כוחות על מנת להלחם באויב משותף. מארוול ליהוקו כמה שחקנים לסדרה ביניהם: רנזי פליז, ליריקה אוקאנו, וירג'יניה גארדנר, אריאלה בארר, גרג סולקין ואלגרה אקוסטה.

החץ

3 נבליות ישנות וטובות חוזרות להמשך העונה החמישית של החץ – Cupid, China White וליידי קופ.

הפקח הירוק

פוזרו שמועות במהלך השבועות האחרונים לגבי כמה תותחים כבדים שהוצעו לדי סי לתפקיד האל ג'ורדן - הפקח הירוק. בין השמות ניתן היה למצוא את טום קרוז וראיין ריינולדס אבל את התמונה הזאות יצרו עבור ציקלופ במיל' – ג'יימס מרסדן.

הפחד מהמתים המהלכים

אמה קולפילד המוכרת לרובנו בזכות הופעותיה בסדרת באפי ציידת הערפדים מצטרפת לצוות השחקנים לעונה השלישית.

סרט ימ"מ יחידת פריצה ( S.W.A.T. ) עושה את דרכו למסך הקטן

רשת CBS ממשיכה ברוח המיחזור של כל רשתות המיינסטרים בארה"ב עם הבאת סרט הקולנוע ימ"מ יחידת פריצה ( S.W.A.T. ) לטלוויזיה. את הפיילוט יביים לא אחר מהבמאי של מהיר ועצבני 5 – ג'סטין לין. יש למה לצפות מסדרת ימ"מ חדשה שתגוון במידה מסוימת את לוח השידורים האנמי של רשת CBS.

טריילר מהיר ועצבני 8

 דויין "הרוק" ג'ונסון מכריז שהטריילר של מהיר ועצבני 8 יגיע במהלך הסופרבול

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א