טריילר חדש של וונדר וומן


אם מסתכלים על הסרטים של היקום הסינמטי של די סי קומיקס נראה שמה שמשותף להם היא העובדה שאין ממש קונצנזוס לגביהם. יש אנשים שאוהבים את הסרטים ויש כאלה שלא כל כך. עד היום סרטי די סי קיבלו קבלת פנים דיי פושרת מכיוון המבקרים כשהמשתנה המרכזי היה רמת הארסיות של המבקרים שניסו כל אחד בתורו להתעלות אחד על השני. 

טריילר 3 : וונדר וומן

טריילר שלישי
אם נתרכז רגע בבאטמן נגד סופרמן, נקודות האור הבולטות באותו סרט אפל הייתה גל גדות. יכול להיות שבגלל זמן מסך המצומצם שניתן לה בסרט היא הצליחה למקסם את כל מה שניתן לה בלי לייצר נזק משמעותי. אחרי הכול הסרט כלל בעיות הרבה יותר משמעותיות מהמבטא של גדות או יכולת המשחק שלה.

השנה אנחנו נקבל סרט סולו ראשון של גדות בו היא לוקחת את מרכז הבמה. ואם כבר מדברים על מרכז הבמה, אין במה יותר גדולה בימינו מאשר סרט קומיקס. סרט קומיקס בו גל גדות משחקת את אחת הדמויות החזקות ביותר שיש למין היפה להציע ביקום של די סי - Wonder Woman.

טריילר 2 : וונדר וומן

טריילר שני
עד היום בטריילרים ששוחררו ראינו את וונדר וומן של גדות עושה היכרות עם סטיב טרוור (כריס פיין) בתמיסקירה ועושה את המעבר מהאי הקוסמי לעולמנו שלנו. עולם השרוי באמצע מלחמת העולם הראשונה, מלחמה בה וונדר וומן לוקחת חלק לצד טרוור ועושה כל מה שביכולתה על מנת לעזור למין האנושי. כל זה כמובן מלווה בסדרת קרבות ו CGI יוצאת דופן כמו שדי סי יודעים לספק. 

טריילר 1 : וונדר וומן

טריילר ראשון
בטריילר השלישי ששוחרר זה עתה אנחנו מקבלים נקודת מבט חדשה על ההתפתחות של דיאנה מהילדות ועד להפיכתה לאמזונה הלוחמת אותה ראינו בטריילרים הקודמים של הסרט. החל מסדרת האימונים המוגברת אותה דיאנה עוברת יחד עם רובין רייט (גנרל אנטיופה) כמו גם חשיפת המטרה לקראתה דיאנה עובדת ושואפת להגיע עם האימונים האינטנסיביים.

האם הפעם די סי ישכילו לייצר לנו סרט עם סיפור מסגרת קוהרנטי שסוף כל סוף יגרוף קונצנזוס רוחבי מרוב הצופים כמו גם המבקרים שיצליחו ליהנות ממשהו נוסף חוץ מסצנות האקשן המרהיבות. את זה נוכל לגלות רק בחודש יוני השנה. בינתיים נאחל הצלחה לגל וכולנו נחזיק אצבעות לדי סי, אחרי הכול תחרות בריאה תטיב עם כולם בסופו של דבר.

תאריכון לסרטי די סי המוכרזים:

וונדר וומן - 2 ליוני 2017
ליגת הצדק - 17 לנובמבר 2017
אקוומן – 5 לאוקטובר 2018
שאזאם – 5 לאפריל 2019
סייבורג – 3 לאפריל 2020
סיירת הפקחים הירוקים – 24 ליולי 2020

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א