קצרצרים - נטפליקס, מארוול, די סי ועוד


כל הידיעות המענינות מהשבוע

מידי פעם כשישנם כל כך הרבה חדשות מענינות אנחנו מייצרים פוסט קצרצרים מסוג זה על מנת לעבור ברפרוף על כל מה שהיה לנו בשבוע האחרון.
אז בלי לבזבז לכם יותר מידי זמן בואו נתחיל עם סדרות נטפליקס.

נטפליקס

דרדוויל עונה 3 

נטפליקס הכריזה שצילומי העונה השלישית יתחילו השנה מה שאומר שלקראת 2018 אנחנו כבר נראה את העונה השלישית של דרדוויל משוחררת בנטפליקס. לא ממש ידוע על המעניש ואלקטרה יקפצו לביקור בעונה השלישית של הסדרה. מה שבטוח זה שאפשר לסמוך על נטפליקס שלא אכזבה עם צמד העונות הקודמות.

ג'סיקה ג'ונס עונה 2

צילומי העונה השנייה של ג'סיקה ג'ונס כבר מעבר לפינה ונראה שאנחנו נקבל את ניוק עם זמן מסך קצת יותר מוגבר ממה שהיה לו בעונה שעברה. בניגוד לדרדוויל ג'סיקה ג'ונס היא לא סדרה שממש התלהבנו ממנה. בואו נקווה שהיא תפתיע אותנו לטובה בעונתה השנייה.

המגינים ( The Defenders )

המגינים של נטפליקס כבר כאן, נטפליקס שיחררה וידיאו ראשון של ארבעת גיבוריה בסרטון וידיאו קצר. עם רמז עבה לתאריך שיחרור הסדרה לרשת – 18.08.2017

מארוול

סדרות מארוול חדשות

הסדרה החדשה של מארוול Cloak and Dagger אמורה להגיע בחורף 2018. השמועה אומרת ש Cloak and Dagger אמורה לרוץ במקביל לצמד סדרות מארוול חדשות נוספות -  New Warriors עם  Squirrel Girl. מה שבטוח זה שיהיה מעניין לראות מה מארוול תספק לנו בשנה הקרובה על המסך הקטן

דדפול 2

אם עדיין לא נמאס לכם מהשמועות של דדפול אז אתם יכולים להוריד שחקן אחד מרשימת המועמדים. פירס ברוסנן אומר שהוא לא יהיה קייבל בדדפול 2. 

די סי קומיקס

Black lighting

הסדרה החדשה שמצטרפת ליקום הפלארוורס - Black lighting. והם כבר שיחררו תמונה ראשונה של הגיבור הראשי עם החליפה.

חדשות כלליות

הטיהור

נראה שאחרי 3 סרטי קולנוע של הטיהור לא ממש ברור אם פרנק גרילו יחזור לסרט הרביעי. בכל מקרה האנשים מאחורי המותג לא ממש מחכים לאף אחד וישנה כבר הכרזה שסדרת הטיהור נמצאת בדרך למסך הקטן.

רובוטריקים

נראה שבפאראמונט לא ממש רוצים לוותר על מייקל ביי. פאראמונט פירסמו שיש להם כרגע 14 תסריטים מוכנים לקראת הסרטים הבאים וביי שכבר הכריז שהאביר האחרון יהיה סרט הרובוטריקים האחרון שלו עושה קולות של חזרה למותג.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א