טריילרים של המגנים ( The Defenders ) של מארוול


מבט ראשון האינטראקציה של ארבעת המגנים של נטפליקס

כולנו מכירים את ה MCU של מארוול שנבנה לאט לאט כאשר אחד השיאים הראשונים אליהם הגיע היקום המורחב הנוכחי היה סרטי הנוקמים. בעוד כמה שנים אנחנו נחווה את השיא האולטימטיבי עם סרטי מלחמת האינסוף. 
בגזרת הטלוויזיה בשנים האחרונות נבנה לו ייקום קטן יותר אך מרתק לא פחות מה MCU הרחב. אנחנו מדברים על המיני יקום של נטפליקס (זה שמוכל בתוך היקום המורחב).

המגנים

מה נטפליקס עשתה עד היום

כבר כמה שנים שצופי נטפליקס רואים נגד עיניהם את הבניה האיטית והאיכותית של אותו יקום ניו יורקי המתרכז בארבעת גיבוריו. חווינו את שתי העונות של דרדוויל שפרסו את היסודות, המשכנו עם ג׳סיקה ג׳ונס שהמשיכה עם אותו הטון הקודר ובדרך הכירה לנו את לוק קייג' שנתן לקהילה האפרו אמריקאית סיבה למסיבה. לאחרונה ראינו גם את איירון פיסט הצלע הרביעית בצוות המגוון של המגנים מצטרף לחגיגה. השלב הבא הוא לראות את ארבעת הגיבורים (+ אלקטרה) מופיעים במיני סדרה שתדגים את שיתוף הפעולה של הארבעה. שיתוף פעולה בו הם ירכזו את כוחותיהם כדי להתמודד מול איום חדש שמאיים על ניו יורק.

טריילר של המגנים

נטפליקס שיחררו את הטריילר המלא של המיני סידרה שמאגדת את ארבעת הגיבורים ונותנת לנו הזדמנות ראשונה לצפות בדינאמיקה בין ארבעת הגיבורים שנלחמים בנבלית חדשה (סיגורני ויבר). אותה לא הספקנו להכיר עדיין מהסדרות שנטפליקס שיחררה עד עתה. המגנים של נטפליקס הוא אחד האירועים הטלוויזיוניים המשמעותיים ביותר שצופוי נטפליקס יחוו השנה. כל הסדרות של נטפליקס ביקום הניו יורקי של ה MCU הן עילוי. לחלקן התחברנו יותר (דרדוויל) ולחלקן פחות (ג'סיקה ג'ונס ולוק קייג') ועדיין כל הסדרות של נטפליקס ביקום הזה הן רמה אחת מעל כל השאר (גם איירון פיסט), יחסית למה שאנחנו רואים מסדרות גיבורי על על המסך כיום. ולפי הטריילר הנוכחי של המגנים זה נראה מרהיב ואנחנו לא יכוים לחכות לשיחרורה של המיני סדרה. 

* המגנים אמורים להגיע בחלקה השני של 2017.

מה אתם חשבתם על הטריילר, גם אתם סופרים את הימים לעליית הסדרה?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א