4 סדרות חדשות ליקום של משחקי הכס


4 סדרות ספינוף של משחקי הכס נמצאות בדרך ל HBO

מי שעוקב אחר כל מה שקורה בטלוויזיה ב 7 שנים האחרונות לא יכול להתעלם מהתופעה הנדירה של משחקי הכס. משחקי הכס היא הסדרה הפופולארית ביותר של HBO. כמו כן הסדרה זכתה להכרה גם מבחינת פרסים יוקרתיים של תעשיית הטלוויזיה, בנוסף לטירוף שמתחולל סביבה בגזרת הצופים וקוראי הספרים.
עוקבי יצירת המופת כבר יודעים שלא נשאר עוד הרבה זמן עד לירידתה המתוכננת מהמסכים. הקיץ אנחנו נקבל עונה מקוצרת של הסדרה עם 7 פרקים בלבד בעונתה השביעית. ב 2018 אנחנו נקבל עונה מקוצרת גם כן בדומה לעונה השביעית והפעם זה יהיה סופה של הסדרה שהתבססה על סדרת הספרים של ג'ורג' מרטין - שיר של אש ושל קרח.
ברשת HBO לא מוכנים לוותר עם הנכס היוקרתי ביותר שלהם. השבוע נשיאה של HBO קייסי בלוייס אישר שכותבים מהשורה הראשונה עובדים על 4 טיוטות לקראת 4 סדרות ספינוף של משחקי הכס. 
הכותבים: בריאן הלגלנד (Legends), מקס בורנשטיין (קונג: אי הגולגולת), ג'יין גולדמן (קינגסמן 2) וקרלי ווראי (Mad Men). התכנון המקורי של HBO יתבסס על העבודה של הכותבים עם ג'ורג' מרטין (יוצר סדרת הספרים עליהם מבוססת סדרת משחקי הכס של HBO - שיר של אש ושל קרח) כאשר יוצרי סדרת משחקי הכס, דייויד בניאוף ודן וייס ישמשו כמפיקים בפועל (אך לא יכתבו את פרקי הסדרות). 

אז איזה סדרות ספינוף פוטנציאליות מהעולם של משחקי הכס אנחנו יכולים לקבל ?

מרטין התייחס בעבר לעניין של מאות דפי טיוטה המתארים את העולם של שיר של אש ושל קרח מה שיכול לתת לכותבים הרבה מאוד אפשרויות לגבי סדרות פוטנציאליות. כמי שקרא את כל מה שנכתב על העולם של אש ושל קרח, אלה הן האפשרויות העיקריות של HBO מבחינת סדרות בת של משחקי הכס:

1. המרד של רוברט

דובר המון על הפוטנציאל של יצירת סיפור מסגרת שיתאר את התקופה המרתקת של המרד של רוברט באראתיאון כ 15 שנה לפני תחילת מאורעות הסדרה. האפשרויות כאן הן בלתי מוגבלות, כמו כן סדרה כזו יכולה לענות על המון שאלות פתוחות שקיימות כיום אצל כל הצופים / הקוראים שעוקבים אחר העולם של שיר של אש ושל קרח.

2. ריקוד עם דרקונים

אפשרות נוספת שיוצרי HBO יכולים לבחור היא להתבסס על צמד הסיפורים הקצרים שג'ורג' מרטין פרסם לפני כמה שנים – הנסיך הנוכל והנסיכה והמלכה. סיפור המסגרת מתרחש כ 100 שנה אחרי הפלישה של אייגון לווסטרוז. הסיפורים מתארים את המלחמה העקובה מדם בין צמד פלגים עוצמתיים של משפחת טארגאריין. אותה מלחמה נקראה ריקוד הדרקונים, מלחמה שדיללה את מספר יורשי העצר המלכותיים כמו גם הביאה לסופם של הדרקונים. בזמנו סיקרנו את צמד הסיפורים הקצרים, אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם מהם כאן:


3. אביר משבע הממלכות / סיפורי דאנק ואג

היצירה הראשונה של ג'ורג' מרטין שלא התבססה על סיפור מסגרת המקורי של שיר של אש ושל קרח. הסיפור מתרכז באביר זוטר שמוצא את עצמו במרכזם של האירועים המשמעותיים ביותר שהתחוללו כ 100 שנה לפני אירועי הסדרה. הסיפור מסופר מנקודת מבטו של האביר הפשוט איך שהוא רואה את הדינאמיקה של אותו עולם.
נכון להיום ישנם רק 3 סיפורי דאנק ואג, אך מרטין מתכנן להוציא כמה נוספים במשך הדרך.
סקרנו את שלושת הסיפורים הקצרים, אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם מהם כאן:


4. עולם של אש ושל קרח

הספר של עולם של אש ושל קרח לא נכתב ע"י מרטין עצמו אך הוא מתאר במדויק את כל ההיסטוריה עד לפרטים הקטנים החל מראשוני האדם ועד לתקופתנו כמו שהיא מתוארת בסדרת משחקי הכס. הסבירות שנקבל סדרה שתתבסס על הספר הנוכחי היא יחסית נמוכה בגלל ההתפזרות של הספר עצמו. עולם של אש ושל קרח מתאר המון תקופות המון גיבורים ויהיה קשה מאוד להביא את עלילת הספר למסך הקטן.
 ביקרנו את הספר בעבר, אתם מוזמנים לבקר והתרשם מהביקורת שלנו כאן – ביקורת עולם של אש ושל קרח.

אם יוצרי HBO לא ירצו ללכת על 4 האפשרויות שהצגנו מעלה. הם יכולים לקחת פרטים משניים או סיפורים קטנים ולפתח אותם לכל כיוון אפשרי החל מסדרת ספינוף של אריה או טיריון בהתבסס על ספרי שיר של אש ושל קרח. מצד שני ללכת לכיוון אחר לגמרי עם הסיפורים של המלכה ניימיריה, מסע הכיבושים של אייגון, סיפורם של הערים החופשיות, האימפריה הוואלריאנית או תיאור של מלחמת ראשוני האדם בילדי היער בהתבסס על ספר עולם של אש ושל קרח. כמו שאתם רואים האפשרויות כאן הן בלתי מוגבלות. השאלה היא האם אנחנו נקבל ארבעה סדרות ? והאם הבחירות של HBO יהיו מרתקות מספיק על מנת לשחזר את ההצלחה הפנומנאלית של משחקי הכס.

מה אתם הייתם רוצים לראות מ HBO? איזה סיפור מסגרת ממה שתיארנו מעלה הייתם רוצים לראות על המסך הקטן ? 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א