טריילר ראשון לסדרת אקס מן חדשה - The Gifted


The Gifted של רשת פוקס עם טריילר ראשון

בכל פעם שיוצאת ידיעה שקשורה באופן ישיר או עקיף לאקס מן אנחנו לא יכולים להתאפק וההתרגשות לקראת הסרט או הסדרה שעומדים להגיע יוצרת רמת ציפיות מוגברת. זה בדיוק מה שהרגשנו כאשר התפרסמה הידיעה שפוקס ומארוול הגיעו להסכמות ואנחנו נראה סדרת אקס מן חדשה בסתיו הקרוב – The Gifted.

the gifted blink on fox
בלינק
בתחילת השבוע פרסמנו את הטיזר הקצרצר של ה The Gifted. זה שהכריז על הקרנת הטריילר המלא ב 15 למאי, היום הזה הגיע ואיתו הטריילר. בטיזר הראשוני לא ממש ראינו הרבה ולא היה ברור על מה מדובר. היום אחרי הצפייה בטריילר ניתן לראות בבירור את סטיבן מוייר (דם אמיתי) ואמי אקר (באפי – ציידת הערפדים) מנהלים תא משפחתי כביכול רגיל.

רק שזה לא ממש רגיל, דמותו של מוייר מוצגת תחילה כנציג ממשלתי הרודף אחרי מוטנטים היכן שהוא רק יכול למצוא אותם. הכול מתהפך כאשר אחד מילדיו מתגלה כמוטנט ומאותו הרגע מוייר ואלה שסובבים אותו עוברים צד ומאחדים כוחות עם קבוצת מוטנטים. באותה קבוצה אנחנו נפגשים עם צמד מוטנטים אותם הספקנו לפגוש באקס מן העתיד שהיה (X-Men: Days of Future Past 2014) – בלינק וורפאת. את הצמד מגלמים שחקנים חדשים על המסך הקטן, ועדיין נחמד לראות את פוקס מזיזים את הפוקוס לכמה מוטנטים שמוכרים פחות לרוב הצופים.

The Gifted - טריילר ראשון

בלינק וורפאת הם המוטנטים אותם אנו משתוקקים לראות כאן
אחרי שההתרגשות ירדה טיפה ישנה תחושה של ירידת מתח. הטריילר עצמו נראה דיי מפוזר ויותר מכל מתרכז בבני נוער, בית הספר וכל שאר הדברים הרדודים שיש לנוער האמריקאי להציע. מנגד כמו שציינו אקר ומוייר קיבלו זמן מסך מוגבר כמו גם כמה סצנות של בלינק ווורפאת שגורמות לנו להשתוקק בצפייה לפרק הפיילוט שיגיע בסתיו הקרוב. 
בפעם האחרונה שממש רצינו לצפות בסדרת אקס מן זה היה עם סדרת לגיון. אותה עונה ראשונה של לגיון שגרמה לנו לאי נוחות מוגברת כמו שרשמנו בביקורת שלנו לסדרה כאן – ביקורת לגיון. אנחנו בטוחים שסדרת The Gifted לא תהיה כל כך כבדה, מנגד אנו חוששים שהיא תהיה קלילה מידי ולא תצליח לספק עלילה בוגרת עבור קהל שהוא לא משתייך לקבוצת הגיל של בני נוער. 

מה אתם אומרים על הטריילר ? איך אתם התרשמתם ממה שראיתם על המסך ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א