טריילר ראשון המסור 8 - Jigsaw


טריילר רשמי ראשון לסרט המסור 8

לאורך השנים סדרת סרטי המסור שינתה את תעשיית סרטי האימה. עם תקציבים קטנים יחסית, שבעת סרטי הסדרה הצליחו להקסים את חובבי ז׳אנר האימה לאורך השנים ויצרו קהילת אוהדים רחבה.
saw 8 - Laura Vandervoort
לורה וונדרוורט בסכנת חיים בסרט המסור 8
כמו כל סדרת סרטים ראינו דעיכה באיכות ועדיין קיבלנו 7 מהם. לא היה כוכב / כוכבים מהשורה הראשונה שסחפו את סדרת הסרטים אחריהם. אלה הייתה קבוצת שחקנים אפורה שהתחלפה לאורך הסרטים. אותו צוות אפור הצליח לשמור על גחלת הרעיון המרכזי והמסר שאותו סדרת הסרטים ניסתה להעביר.

בפעם האחרונה שצפינו בסרט מסור (השביעי במספר – מסור: הפרק האחרון) חשבנו שזהו הגענו לסוף, או שכך נרמז לנו מהכותר של הסרט. העובדה שאתם קוראים את הפוסט הזה מוכיחה לכולם שהטעות בידינו. בהמשך השנה אנחנו נקבל סרט שביעי בסדרת הסרטים האלימה. כמו בסרטים הקודמים אין כאן כוכבים גדולים ששווה להזכיר (חוץ מאולי לורה וונדרוורט ). אם כבר הזכרנו את לורה אז היפהפייה מסמולוויל, נשיכה קטלנית, וי, וסופרגירל החליפה את הבלונד המסורתי שלה למראה של ברונטית (עדיין נראית כמו עילוי). 

טריילר ראשון של המסור 8

המסור 8
באופן סימבולי הכותר שהסרט הנוכחי שונה וקיבל את השם ג׳יגסאו ( Jigsaw ), האיש והאגדה. אנחנו כבר יודעים שהגיבור/נבל מת אבל בטריילר מרמזים לנו שיכול להיות שטעינו שוב. בסרטים האחרונים ראינו את תלמידיו הנאמנים של Jigsaw ממלאים את מלאכת הקודש, האם זה מה שנראה גם הפעם? נצטרך לחכות להקרנת הסרט על מנת לקבל פרטים נוספים.

Jigsaw מגיע לקולנוע ב 27 לאוקטובר (ארה"ב)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א