קארל אורבן מתקרב לסדרת טלוויזיה על השופט דראד


קארל אורבן מתקרב לסדרת דראד

אם אתם עוקבים אחרי הבלוג הזה כבר תקופה ארוכה בטח נתקלתם כבר בכמה פוסטים בהם אני לא מפסיק להלל את סרט דראד משנת 2012 עם קארל אורבן. הסרט להזכירכם נחל כישלון חרוץ בקופות ולמרות קמפיינים אגרסיביים מאוד מכיוונם של צופי הסרט ואוהדי הקומיקס. אותם אנשים שסוף סוף ראו את גיבורם מקבל את האדפטציה לה היה ראוי במשך שנים. לצערנו הרב כל הניסיונות להחיות את המותג ולהחזיר אותו לקולנוע נחלו כישלון וסרט דראד 2 נשאר חלום אוטופי של המעטים.

בחודשים האחרונים צצו להם ידיעות שרשת נטפליקס מוכנה לקחת על עצמה את הסדרה ולתת לחובבי הסרט משנת 2012 את מה שהם רצו לקבל במשך שנים. קארל אורבן לאורך השנים הביע נכונות לחזור לגלם את השופט חסר הפשרות אם זה על המסך הגדול ואם זה על המסך הקטן. אורבן שלאורך חודשים היה מקושר ישירות לסדרה החליט להתייחס לנושא בזמן ביקורו בלאס וגאס וזה מה שהיה לו  להגיד על נושא דראד:

"אני מדבר איתם על כך. אמרתי להם שאם יכתבו את החומר וייתנו לדראד לעשות משהו, אני אהיה שם. אני אשמח"

לפני שאני מתחיל להתלהב אורבן ציין שבניגוד לפרסומים אלה הן שיחות גישוש ראשונות. כמו כן הוא ציין שהכול תלוי בתסריט והוא אמר שאם התסריט ישקף את מה שדמותו של דראד מייצגת. גם אם הכול יסתדר ואורבן יחזור ללבוש את הקסדה של דראד, הסדרה לא תהיה המשך של אותו סרט קאלט אלה וואריאציה חדשה לדמותו של הגיבור חסר הפשרות.
ציינו את זה כבר בעבר סרט דראד של 2012 הוא אחד מסרטי הפעולה הגדולים של העשור האחרון. זה סרט על טהרת האקשן ולא יותר מזה. בתקופה הנוכחית בה סרטי פעולה קלאסיים הפכו להיות בדיחה ועשו את הגיחה האוטומטית לספריות הדי וי די. דראד מחזיר את עתרה ליושנה ומספק לחובבי האקשן את מנת האדרנלין לה חיכינו שנים.

אז מה אתם אומרים על סדרת דראד בכיכובו של קארל אורבן? האם הסדרה תצליח לגרוף הצלחה יותר משמעותית מהופעת הסרט בקולנוע ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א