ג'וש ברולין מפרט על סרט אקס פורס שנמצא בקנה של פוקס



חדשות אקס פורס מפי ג'וש ברולין

כמי שגדל על הסדרה המצוירת של אקס מן יש למותג הזה עדיפות (בעיני) על כל סרטי סדרות קומיקס שיוצאים ורצים כעת. אז נכון שעד לתקופה האחרונה המותג לא הרשים עם סרט אקס מן אפוקליפסה בינוני שנראה כי הוא הופק ללא כל מטרה וסדרת לגיון שבעיני הייתה אחד מהסדרות המוזרות והבלתי ניתנו לצפייה. אבל נראה שזו הייתה סוג של תקופת מעבר עבור המותג ונראה שמעכשיו המותג מעביר הילוך ואנחנו הולכים לראות כמה דברים נהדרים בהווה ועתיד הקרובים. 
כבר עכשיו יש את סדרת The Gifted של רשת פוקס, סדרה שנראית כמו אחת מסדרות הקומיקס הטובות ביותר שיש על המסך הקטן. סאגת הפניקס האפלה וסרט דדפול 2 סיומו את הצילומים ואמורים להגיע לאקרנים בשנה הקרובה. סרט המוטנטים החדשים יצאו עם טריילר ייחודי שנושק לז'אנר האימה וזהו עוד שלב באבולוציה של סרטי קומיקס והגיוון הרחב בז'אנר שפוקס מובילה (במיוחד אחרי הייחודיות של וולברין).


אז עם כל הכבוד ל The Gifted, הפניקס האפל, דדפול 2 והמוטנטים החדשים אחד הסרטים היותר מרתקים להם אני מצפה הוא סרט אקס פורס של דריו גודארד. ג'וש ברולין (קייבל בשבילכם) סיים לאחרונה את צילומי דדפול 2 וכבר ציין שצילומי אקס פורס צריכים להתחיל ב 2018. ברולין ייקח חלק משמעותי בדדפול 2 שיהיה הספתח של השחקן ביקום של האקסמן.

אולי יעניין אותך - האם פסיילוק תופיע באקס מן הפניקס האפלה ?


ברולין התראיין לקוליידר וסיפר על המסע שלו בתור כייבל, מה מצפה לנו בעתיד הקרוב (דדפול 2) ומה נראה בעתיד היותר מרוחק (אקס פורס):

"אני חושב X-Force יתחיל להצטלם מתישהו בשנה הבאה. זה תלוי. הכול תלוי. זה תלוי איך Deadpool 2 יתקבל, אבל אני לא בטוח שזה ישפיע יותר מידי. דרו גודארד כבר מעורב בזה. הוא נכנס לזה עכשיו. אני יודע שהוא וריאן נפגשו. פגשתי אותו פעם אחת, ולכן כל זה מתקדם קדימה. איך זה מתקדם? אני יודע שהם מתכוננים, ואני יודע שזה משהו שאני מוכן לעשות. כאשר זה יקרה הם ינסו לשים את זה מהר ככל שהם יכולים. אני חושב שדרו גודארד עושה את הסרט שלו עכשיו, ואז כשנסיים עם הסרט הנוכחי, אני חושב שנהיה מוכנים להתחיל את השני"
ברולין ציין שבפוקס יחכו לראות איך דדפול 2 יתפקד, אם הכול יתנהל כשורה העבודה על אקס פורס תתחיל במלוא המרץ. נראה שבפוקס יש לוח זמנים דיי צפוף עם סרטים כמו סאגת הפניקס האפלה, המוטנטים החדשים, דדפול 3, גמביט, ואקס פורס כמובן שנמצאים בקנה. אם לוקחים בחשבון את כל הסרטים של היקום המורחב של האקס מן אותם ציינו כאן הסבירות שנקבל את אקס פורס לפני 2019 היא דיי נמוכה. לכן כל מה שנשאר לנו לעשות כעת זה לחכות לסרטים הקרובים של האקס מן ולראות את ההתפתחויות בפוקס. 

תאריכון סרטי אקס מן (ארה"ב):

המוטנטים החדשים – 13 לאפריל 2018
דדפול 2 – 1 ליוני 2018
אקס מן: הפניקס האפלה – 2 לנובמבר 2018
גמביט – 14 לפברואר 2019
אקס פורס ללא תאריך רשמי
דדפול 3 ללא תאריך רשמי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א