מרחץ הדמים - סדרת הרקיעה בוטלה אחרי 3 עונות


שבוע דיי נורא לחובבי הסדרות עבר על כוחותינו

רובכם לא שמתם לב אבל בסוף השבוע התחוללה סערה שלמה בכל מה שקשור לגזרת הטלוויזיה בהוליווד. בגלל אינספור סיבות המון אבל המווון סדרות בוטלו בידי הרשתות השונות. אנחנו לא נכנס כאן לכל סדרה וסיבותיה אלה נציין את כל שמות הסדרות שלקחו חלק במרחץ הדמים של הסופשבוע האחרון. הפוסט הזה בא כדי לציין עבדה משמעותית (לדעתנו) ממנה ניפרד השנה והיא סדרת הרקיעה – The Expanse.

לפני שנגיד שלום יש עדיין סדרות מומלצות שכדאי שתכירו, כל הסדרות שעדיין שוות משהו כיום, נמצאות בקישור הבא - סדרות מומלצות.

היינו רוצים לציין את כל הסדרות שבוטלו השבוע:

  1. The Brave
  2. The Crossing
  3. Deception
  4. Designated Survivor
  5. The Exorcist
  6. Great News
  7. The Last Man on Earth
  8. Life Sentence
  9. Lucifer
  10. Marvel's Inhumans
  11. The Mayor
  12. The Mick
  13. Quantico
  14. Rise
  15. Taken
  16. Ten Days in the Valley
  17. Valor
  18. The Expanse



בעבר היינו צופים בהמון סדרות ועוקבים אחרי ההתפתחויות בכל אחת מהן. לאחרונה צמצמנו טיפה את רשימת הצפייה שלנו ומכל רשימת הסדרות שבוטלו הסדרה היחידה שבאמת עקבנו אחריה הייתה הרקיעה. זה כבר פוסט המירמור השני שלנו על רשת SYFY, אחרי ביטולה המתסכל של חומר אפל לפני קצת פחות משנה הגיע הביטול של סדרת המדע בדיוני הטובה ביותר בטלוויזיה היום. ואם נדייק אז סדרת המדע בדיוני הטובה ביותר מאז ירידתה של בטלסטאר גלקטיקה אי שם ב 2009.

הרקיע עם סדרות כמו 12 קופים וחומר אפל ציינו חישוב מסלול מחדש בתכנים שהפיקה בזמנו רשת SYFY. נכון להיום אחרי שחומר אפל בוטלה בשנה שעברה, 12 קופים תעלה השנה עם עונתה האחרונה וכמובן ביטולה המתסכל של הרקיע היא נקודת מפנה שלילית (בעינינו) ב SYFY. נכון להיום הנכס המשמעותי ביותר של הרשת היא קריפטון שניראת אולי יפה על המסך אבל עם דמות ראשית חסרת כריזמה ודמויות משנה שמנסות לתת תמיכה מהשוליים קריפטון היא עדיין לא סדרה אפויה מספיק שתוביל את הרשת לכיוון מבטיח בעתיד.
the expanse season 3
כוכבי הרקיעה
אז למה בסופו של דבר רשת SYFY נפרדה מהנכס האיכותי ביותר שלה אחרי שלוש עונות בלבד. התשובה היא כמובן רייטינג. למרות איכותה של הסדרה קהל הצופים האמריקאי של הסדרה נעלם עם השנים ובעונה השלישית עמד על כמיליון צופים, נתון נמוך מהממוצע לסדרות SYFY. כמו כן זכויות היוצרים של הרקיע שייכות לחברת אלקון (Alcon Entertainment), חלוקת הרווחים בין אלקון ל SYFY הייתה דיי מתוסבכת וגם שיחקה כפקטור משמעותי בביטולה המפתיע של הסדרה. 

נקודת האור היחידה בכל מה שנוגע לרקיעה היא העובדה שאלקון כבר התחילה לעבוד על מנת להחיות את הרקיע ברשת אחרת. הבעיה העיקרית היא בהשקעה הכבדה היחסית שהרשת החדשה תצטרך להשקיע על מנת להפיק סידרת מדע בדיוני כמו הרקיע. בעיה נוספת היא התכנים הבוגרים יחסית בהם הרקיעה התעסקה לכן כל הרשתות העשירות במיינסטרים נופלות באופן מיידי כי הן יסרבו לקחת סדרה שתדבר להקהל בוגר (הם מעדיפים את הילדים ובני הנוער כקהל היעד). מה שמשאיר לנו את אפיקי הסטרימינג. בואו כולנו נחזיק אצבעות לרקיעה, אחרי הכול מגיע לנו סדרת מדע בדיוני בוגרת ואיכותית. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א