סדרות הארוורס של CW לאן נמשיך בעונת 2018-2019


מה היה ומה יהיה עם הארווורס בעונת 2018-2019

בשנים האחרונות ראינו את היקום המורחב של די סי והאחים וורנר ה DCEU מסרב להתרומם מהקרקע עם אכזבות קופתיות וכל מה שמגיע באותה החבילה. הטענה שלי תמיד הייתה שהם התחילו ממש מאוחר וציפו להגיעה לאותה ההצלחה שהייתה ליריבה המרה מארוול בלי להשקיעה שום דבר ביסודות. כצפוי הכישלון לא אחר להגיעה. אך לא הכול היה מזעזעת בממלכת די סי . היתרון היחיד שהיה לדי סי במלחמת ההתשה מול מארוול היה בגזרת הטלוויזיה כאשר סדרות הארוורס של CW היו חוד החנית של די סי.  הסירוב של וורנר בהטמעת כל היקום הטלוויזיוני עם הקולנועי הוא טעות נוספת של ענקית הבידור, פירטתי על זה במאמרים קודמים לכן אין טעם להיכנס לזה עכשיו.



בשנים האחרונות גם חוד החנית מתחיל להתפורר עם עונות דיי מזעזעות מכל מה שיש לפלארווורס להציעה ונראה שזה לא ממש הולך להשתנות בקרוב. מי שהתחילה את הכול הייתה החץ עם תצוגה של סדרת לייב אקשן אפלה שהציגה טוויסט ייחודי שתפס את העין והייתה הבסיס לבניית כל המיני יקום. בשנים האחרונות נראה שהחץ עיבדה את זה לחלוטין. העונה האחרונה ניסתה לתקן את הרושם מהעונה החמישית המזעזעת אבל סירבה להתרומם ונתקעה בבוץ הבינוניות עם נבלים חלשים שפשוט גררו את הגיבור למטה במקום למעלה. דת׳סטרוק המשיך להיות הדבר הכי טוב בסדרה בפרקים הבודדים בהם הופיעה וזה כבר נותן לכם אינדיקציה למה החץ הייתה כל כך טובה בתחילת דרכה.

סדרת הפלאש שהגיע בעקבות ההצלחה של החץ אף פעם לא הייתה סדרה שממש התלהבתי ממנה, היא פשוט הייתה סיטקום קליל מידי שלא הזכיר בשום צורה את סדרת האם האפלה. בעונה האחרונה גם הפלאש נפלה לתהום ללא תחתית עם עונה נוראית שרק חיכיתי שתסתיים.
CW the arrowerse tv shows logos
הארווורס
על סופרגירל כבר אין מה להגיד כי אי שם בעונה שעברה הרמתי ידיים והפסקתי לצפות בטראש הפמינו-קיטשי . אחרי הכול כמה מאמץ צריך להשקיעה בצפייה של פרק שבועי? בשלב מסיים אפילו כוח הרצון שלי נגמר וכאן הסיפור שלי עם סופרגירל הסתיים.

אגדות המחר תמיד הייתה עוף מוזר בפלארווורס, היא הציגה חבורה של דמויות שנדחקו מסדרות האם שלהם לסדרה 1 שריכזה את כולם. למרבה ההפתעה, נגד כל הסיכויים אגדות המחר בלי לקחת את עצמם יותר מידי ברצינות הצליחה להפתיע את כולם וספקה משהו ייחודי אותו עדיין לא ראינו מהפלארווורס. בניגוד לרוב לא ממש התלהבתי מהעונה האחרונה של האגדות כי לטעמי היא זלגה מרמת פאן לרמת גיחוך מטופשת.

אחרי צפייה בכמה פרקים ראשונים של הברק השחור הבנתי שזה ממש לא ה My cup of tea 

כמו שאתם רואים הפלארווורס נמצא במקום לא ממש טוב . עונה 7 של החץ כנראה תהיה העונה האחרונה של הסדרה. ואם זה המצב מה כבר אפשר לספר בהמשך לסופה המטופש של העונה השישית. ננסה לעקוב אחרי הפלאש והאגדות אך רמת הציפיות מהן היא עדיין ברצפה, למרות שעדיין יהיה מעניין איזה שטויות האגדות יעשו לאורך העונה. בסופרגירל כבר הכריזו שהם מלהקים טרנסג'נדרית לתפקיד גיבור \ גיבורת על. למזלי הפסקתי לצפות בסופרגירל אני רק מרחם על האנשים שימשיכו לעקוב אחר סדרה ששמה לה כמטרה לעצב דעת קהל על פני יצירת עלילה לסדרה שזקוקה לזה נואשות. 

לפני כמה ימים צצה שמועה שבאטומן הולכת להופיע בקרוסובר העונתי של הפלארוורס (ובהמשך כנראה תקבל סדרה משלה). במצב רגיל זו הייתה יכולה להיות ידיעה מעניינת אבל נראה שרשת CW ממשיכה בכל הכוח לדחוף אג'נדות חברתיות בעייתיות שלא ממש מקובלות על הרוב ורק גוררות תגובות נזעמות מחלק רחב של צופי המיני יקום. כידוע באטומן היא לסבית מוצהרת ונראה ש CW כמו יוצרי הפלארווורס מתים על לקדם דמויות הלהט"ב במיוחד במצבים בהם אין בזה שום צורך עלילתי.


בשנים האחרונות ראינו את הפלארוורס זז הצדה וכבר לא יוצר פרקים עבור צופיה הטלוויזיה על מנת שאותו קהל נאמן של הסדרות ימשיך ליהנות מעלילה סבירה של סדרותיו האהובות. במקום זה במקרה הטוב אנחנו רואים פרקים גרועים ובמקרה הרע בלתי ניתנים לצפייה (כמו שהיה לנו עם סופרגירל והברק השחור)

בואו נקווה שהעונה הקרובה של הפלארווורס תפתיע אותנו לטובה ונוכל לחזור בנו ממה שרשמנו כאן. לצערנו מניסיון קודם עם CW והכיוון אליו נושבת הרוח נראה שזה לא המקרה והפלארוורס ימשיך להיות סביבה בטוחה עבור הלטב"ים לדחוף את האג'נדות החברתיות שלהם במקום לספק לנו קצת נחת מפרקי השבוע של חוד החנית של יקומי DC.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א