ההבדל הקטן בין רשתות Syfy ו-FX ומה מצפה לנו מ Syfy בהמשך


יחי ההבדל הקטן

השבוע צפינו בפרק האחרון לעונה של הרקיע. אנחנו כבר יודעים שהסדרה חודשה ע״י אמזון לעונה רביעית (אחרי שרשת syfy ביטלה את הסדרה אי שם באמצע העונה הנוכחית). אנחנו עדיין לא מצליחים להבין איך רשת syfy יכלה לוותר על סדרת מדע בדיוני הטובה ביותר שנראתה על המסך הקטן בשנים האחרונות (רק בטלסטאר גלקטיקה מתעלה עליה).


מנגד לפני כמה שנים אי שם ב 2015 האמריקאים של רשת FX  נתקלה בדילמה דומה. במהלך העונות נראה שהרייטינג יורד והצופים לא ששים לעקוב אחר סדרת הריגול, אך הרשת התעקשה כי הבינה איזה סדרה מופתית יש לה בידיים. לפני כמה שבועות ראינו את האמריקאים מגיעים לסוף דרכם ולא ידענו מה לעשות כי זו הייתה אחת מהסדרות האיכותיות שהיו לנו על המסך הקטן. 

זה ההבדל הקטן בין צמד הרשתות והבנת המוצר שנמצא בידיהן. מצד אחד רשת syfy שבשנים האחרונות מתדרדרת לתהום סדרות הטראש עם ביטולן של חומר אפל וכעת הרקיע, ממשיכה לשים את ביציה בקריפטון הבינונית מינוס. מנגד רשת FX ממשיכה לתת במה לסדרות כמו לגיון, אטלנטה ומיאמס.

עם הרקיע למזלנו אנחנו נמשיך באמזון אבל הכתם שרשת syfy השאירה לעצמה לא ימחק במהרה. סדרות חדשות שיעלו ברשת אולי לא יצליחו לצבור את כמות הצופים הרצויה בגלל חוסר האמון שנוצר בין צופי הטלוויזיה לרשת עצמה. אחרי הכול רשת syfy אותתה לצופיה הנאמנים שהיא ממש אבל ממש לא סופרת אותם. גם אם מתעלמים מהתנהלותה של syfy, אם מתבוננים בסדרת הסדרות הרצות נכון לעכשיו אין לרשת יותר מידי מה להציעה. הזכרנו כבר את קריפטון הבינונית, בנוסף אליה יש את קילג'וייס, וינונה ארפ וואן הלסינג שעד היום אנחנו מתקשים להבין איך שלושת הסדרות האלה קיבלו חידוש מעבר לעונה 1.
SYFY tv shows
כל מה שיש לרשת Syfy להציע
שורה התחתונה היא ש syfy כנראה עדיין לא יודעת את זה אבל בשנים הקרובות היא תהיה שקועה בצרות. הסדרות הטובות של הרשת מסתיימות להן השנה והסדרות שממשיכות לרוץ בשנים הקרובות לא יצליחו לפצות על מה שמסתיים / בוטל. רק הזמן יוכל להראות מה אנחנו נקבל מ syfy בהמשך. אצל syfy זה הולך בגלים, אחרי תקופת בטלססטאר גלקטיקה הייתה תקופת יובש עם סדרות כמו התנגדות. אחריהן קיבלנו את חומר אפל והרקיעה. מסקנה, בואו נשרוד את תקופת הטראש הנוכחית על מנת לקבל סדרה או שתיים של מדע בדיוני קלאסי שבאמת שוות צפייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א