ביקורת קוברה קאי עונה 2 - סיפורם של הנבלים


סקירת קוברה קאי עונה 2

פעם בכמה שנים מושקת סידרה משום מקום עם תקציב קטן מבוססת על רעיון דיי מגוחך ובסופו של דבר מפתיעה והופכת לסדרה המרעננת ביותר של אותה תקופה. זה התיאור המדוייק של קוברה קאי.
זה התחיל כבדיחה בסדרת איך פגשתי את אמא שלך ובסופו של דבר הפך לסדרה ביוטיוב ראד. קוברה קאי למי שלא מכיר היא סדרת המשך של קרטה קיד הראשון שהוקרן אי שם בשנות השמונים. בניגוד לסרט המקורי שעקב אחר הגיבור דניאל לארוסו (ראלף מאציו). הסדרה משנה את הפוקוס והנבל של אותו סרט הופך להיות הדמות הראשית של הסדרה 30 שנה אחרי מאורעות קרטה קיד.


העונה הראשונה עקבה אחר התפתחותו של ג'וני לורנס (וויליאם זבקה) ותהליך הריפוי אותו הוא עבר עם פתיחתה המחודשת של קוברה קאי. בעונה השנייה אנחנו ממשיכים לעקוב אחר תהליך התבגרות אותו עובר לורנס תוך עימותים בלתי פוסקים עם אויבו לארוסו. צמד האוייבים המרים כותשים זה את זה לכל אורכה של העונה כאשר הסביבה הקרובה של הצמד סופגת את ההדף. זבקה מציג בפנינו את דמותו של לורנס בצורה נפלאה. לורנס סוג של טווינר, הוא בשום פנים ואופן לא הגיבור הקלאסי כמו שהיה לארוסו בסרט. בזכות הבנייה הנפלאה של דמותו לאורך צמד העונות. קהל הצופים הכיר את הדמות המרתקת שמקפצת בין הצד הטוב לרע, עד שמחליטה להישאר באמצא בצד האפור של המתרס. הסדרה מציגה את לורנס כאלכוהוליסט שנכשל ברוב מה שהוא נוגע, אב לילד שמסרב להכיר בו ובסך הכל בן אדם שמתנהג לרוב כמו ילד מגודל שעדיין לא התבגר. הכל בגלל שבמשך השנים הוא לא הצליח להתאושש ממאורעות שקרו לו לפני 30 שנה.
החזרה למקורות של קוברה קאי נותנת ללורנס הזדמנות לשכתב מחדש את עברו העצוב ולהנות מכמה רגעי נחת. ברגעים מסויימים לאורך העונה זה אפילו מצליח לו. העונה אנחנו גם מכירים מחדש את חבריו של לורנס מה שמאניש את הדמות עוד יותר בעיני הצופים. אבל כשלורנס חושף את נקודות התורפה שלו המכה הכועבת מחכה לו מעבר לפינה.

טריילר - קוברה קאי עןנה 2

מיאגי דוג'ו וקוברה קאי ממשיכים למרר את החיים אחד לשני

ההחזרה של ג'ון קריס לסיפור נותנת לנו אפשרות לנסות ולהכיר את הרקע של הנבל הגדול של מותג הקרטה קיד. בזמן שלורנס מצליח במידה מסויימת לחזור ולנסות ללמוד מטעויות. קריס מסרב לעשות זאות ומוסיף לסדרה את הרועה שלא ידענו שהיא היתה צריכה.

לא רק הצוות המקורי של קרטה קיד זוכה כאן לזמן מסך. גם המתבגרים כמו גם עלילות המשנה (משולשי אהבה, חברויות שהתרסקו) זוכים לעניין רב. רובי, מיגל, סמנטה, טורי והוק לכולם יש עלילות משנה מעניינות. הקונפליקטים של כל הדמויות הצעירות מצליחות להחזיק את הסדרה כמו הדמויות המבוגרות ומספקות לנו המון רגעי נחת מהעימותים הבלתי פוסקים בין שני המחנות של לוחמי מיאגי דוג'ו לקוברה קאי.

90% מפרקי הסדרה עוברים על מי מנוחות, עד שאנחנו מגיעים לפרק האחרון. פרק שהוא פשוט בוקס לבטן הרכה. אז נכון שאין כאן כוריאגרפיית קרבות של ג'ון וויק, עדיין מה שהתחולל בפרק האחרון היה כיף לראות. הסיומות השונות של העונה אותם ראינו בפרק משאירות את הצופים עם פה פעור וקסיסת הציפורניים לקראת העונה הבאה (נקווה שתיהיה עונה הבאה, כי כך פשוט אסור לסיים סדרה).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א