לוהק סאב זירו לאתחול המחודש של מורטל קומבט


תכירו את הסאב זירו החדש שלכם

מורטל קומבט תמיד יהיה אחד מהמשחקים האהובים עלי בזמן גיל ההתבגרות. הייחודיות שלו במהלך שנות התישעים תפסה את עיניהם של כל מי שהיה לו מחשב או קונסולת משחקים ביתית. זה לא היה מפתיע שברגע שיצא סרט הקולנוע בעל אותו הכותר למסכים נוצר טירוף מערכות אצל כל מי ששיחק במשחק.

כמעט שלושה עשורים אחרי השקת המשחק הראשון אנו אמורים לקבל אתחול קולנועי לאותו משחק אגדי. כאשר ג'יימס וואן יהיה אחראי על עבודת הבימוי של הסרט החדש. אחת הבעיות שהסרטים של שנות התישעים דיי פספסו זה הפוקוס על הדמויות העיקריות של הפרנצ'ייז. בזמן שהסרטים התמקדו בריידן, סוניה וליו קאנג הגיבורים האמיתיים של המותג תמיד היו סקורפיאון וסאב זירו. 


אחד הליהוקים הראשונים של ג'יימס וואן למורטל קומבט המחודש הוא ליהוקו של ג'ו טסלים לתפקיד סאב זירו. טסלים למי שלא יודע הוא ממומחה אומנויות לחימה אינדונזי שהופיע במהיר ועצבני 6 כמו גם בעונה הראשונה של סדרת אומנויות הלחימה "לוחם" של רשת סינמקס. לטסלים רקע עשיר בטייקוואנדו, וושו וג'ודו. טסלים התברג לנבחרת ג'ודו האולימפית של אינדונזיה איתה זכה לכמה הישגים נעים בעשור הקודם. את הסיפתח הקולנועי טסלים עשה במותחן האינדונזי קארמה אבל אם אתם ג'אנקיס של אקשן כנראה אתם זוכרים אותו מ Raid – Redemption. 
joe taslim cast as sub zeron in mortal kombat reboot
ג'ו טסלים הוא סאב זירו
העבודה על הסרט הקרוב היא לא פיקניק עבור ג'יימס וואן. ישנם מגוון דמויות (כמעט אינסופי) והבמאי יצטרך לבחור את התסריט האופטימלי עבורו על מנת לתת במה לחלק מהדמויות האהובות שלנו ממורטל קומבט. צילומי הסרט אמורים להתקיים באוסטרליה כאשר השחרור הצפוי אמור להיות ב 5 למרץ 2021 (אותו תאריך כמו שחרור שליטי היקום - יהיה מעניין).

העובדה שהליהוק הראשון לסרט היא ליהוק דמותו של סאב זירו נותנת לנו המון תקוות לקראת הביצוע מכיוונו של וואן. מצד אחד וואן הצליח היטב בז'אנר האיימה כמו גם המהיר והעצבני 7 שהוא ביים היה דיי מבדר. מנגד אקוומן עליו היה אחראי לאחרונה היה סרט שהוא דיי ריק מתוכן שהסתמך על CGI יותר ממה שהיה מתבקש. מורטל קומבט יהיה סרט בקאליבר של אקוומן, נקווה שהסרט יצליח להשאיר חותם בניגוד לרוב האדפטציות המגיעות מכיוון משחקי המחשב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א