עדכון לימי קורונה: סרטים וסדרות שהצלחתי להשלים


סרטים וסדרות שראיתי מאז הסגר

כמו ששמתם לב אנחנו נכנסנו לתקופה דיי קשה. קורונה, קריסת כלכלה עולמית והעטה בכל מה שמעניין אותנו בתחום הבידור. אנחנו מנצלים את הזמן כדי להשלים פערים, וזה מה שראיתי  (ניסיתי לראות) בשבועיים האחרונים:
movies and tv shows i managed to watch
סדרות וסרטים שהשלמתי בזמן הקורנה


DC Universe’s Swamp Thing

לא ממש התחברתי לסדרה ואחרי חצי פרק החלטתי לוותר על סדרה. וחבל שכך הסדרה קיבלה איתותים חיוביים מכל עבר למרות שהיא בוטלה עוד לפני שעלתה לאוויר. כמובן שגם זה לא עזר והייתי דיי נחרץ לגבי המשך הצפייה בה.

Swamp Thing | Full Trailer | DC Universe | The Ultimate Membership

SWAMP THING

Future Man

העונה השלישית והאחרונה של הסדרה המופרעת הזאות הייתה בהחלט הרבה יותר טובה מהעונה השנייה אך עדיין לא הצליחה להתרומם לגבהים של העונה הראשונה. מי שלא מכיר את הסדרה, היא סוג של פרודיה על כל תחום המדע בדיוני של הוליווד. כל פרק כחצי שעה ולכל עונה 10 פרקים. העפתי את הסדרה תוך ערב אחד. הטמטום שלה הוא סוחף להפליא, וההזיה שלה פשוט מבדרת בטירוף.

Future Man Season 3 - Trailer (Official) • A Hulu Original

Future Man Season 3

צ'רנוביל

הרבה מחמאות שמעתי על הסדרה מכל כיוון אפשרי, אולי בגלל זה הציפיות מהסדרה לא היו ריאליות. אני חייב להודות ששמרתי אותה ברשימת צפייה אבל לא ממש היה לי את החשק לצפות בה. אחרי הצפייה אני חייב להודות שהסדרה היא דיי קרה, מציגה את הטעויות של האינדיבידואלים כמו גם אחריות של ממשל רודני שגרם לקטסטרופה הגדולה ביותר ב 50 שנה האחרונות. הסדרה אולי הכניסה להלם את רוב הצופים אך מי שגר תחת אותו משטר אפל ומדכא. זה לא ממש הפתיע אותי כי הכרתי מקרוב את נפלאות הקומוניזם וכל הנזקים לו גרם, במיוחד באותו אזור של העולם. לכן לא נפלתי מצ'רנוביל או שאולי הציפיות שלי לא היו ריאליות כמו שציינתי תחילה.

"צרנוביל" – טריילר

"צרנוביל" – טריילר

The Man in the High Castle

סדרה מופתית עם עונה מופתית. סדרה שמטלטלת את הצופה מידי פרק. האכזריות של המשטרים הריכוזיים והדיקטטוריים הם אויבו של כל אזרח הדוגל בחופש. וזה בלי לציין את העובדה שהם נאצים. הסדרה הזאות מוכיחה את זה יותר מכל סדרה אחרת. קצת הפריע לי ההכנסה של מחתרת ה BCR ואת העוצמה המוגזמת שלהם בעונה זו, אחרי שאף אחד לא ממש הזכיר אותם באף אחת מהעונות הקודמות.

The Man in the High Castle Season 4 - Official Trailer

The Man in the Castle

Brightburn

טייק ייחודי ומבט על התבגרותו של סופרמן שנדפק לו השכל והופך להיות פסיכופת. הכול היה סביר רק רגע המפנה של הילד היה מוזר, לא ברור ודיי לא מספק. אם זה היה אירועה שהיה מטלטל את הילד (התעללות בבית הספר, דחייה מחבריו/חברה, משפחה מתעללת) והופך אותו למפלצת אותה קיבלנו בסוף מילא, אבל כמו שזה בוצע זה פשוט לא היה טוב. בסה"כ זה היה סרט נחמד להעביר איתו את הזמן. נראה אם יעשו לו המשך.

BRIGHTBURN - Trailer

Brightburn

Bad Boys for Life

בגדול הסרט עד למערכה האחרונה שלו היה דיי מבדר. כל הטוויסט המוגזם בסוף הרגיש כאילו מישהו התאמץ ייתר על המידה וזה פשוט היה מטומטם. הדינמיקה של סמית ולורנס הצליחה להחזיק את רוב הסרט השלישי רק חבל שהיה מעט מידי מזה (לפחות כך זה הרגיש לי). הצוות החדש היה סוג של תוספת מיותרת וכנראה ישמש כבסיס של דמויות משנה חדשות לסרט הבא (אם יהיה סרט נוסף).

BAD BOYS FOR LIFE - Trailer

Ride together. Die together. #BadBoysForLife

Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge

אז בסרט המצויר הזה של מורטל קומבט צפיתי אתמול (דיי מוזר שזה מצויר). האנימציה לדעתי הייתה פשוט מתחת לכל ביקורת חוץ מזה זה העביר לי את הזמן דיי בסדר. כמויות הדם בשילוב של אנימציה ירודה הרגיש קצת מוזר אבל בגלל שזה מורטל קומבט אני אוותר להם על זה.

Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge - Trailer 2020

Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge
עדיין יש לי את 2 העונות של סיפורה של שפחה להשלים כמו גם צמד סרטי המקום השקט. חוץ מזה אני ממשיך עם נוכריה, מכת נגד והמתים המהלכים ובגדול דיי זהו.
אם יש לכם הצעות למשהו טוב אז יאללה לא להתבייש יש לכם את התגובות בשביל זה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א