15 סרטים מומלצים שאתם חייבים לראות ב 2020


סרטים חדשים לשנת 2020 שכדאי לכם לראות בקולנוע

גם השנה חזרנו כדי לחשוף בפניכם את הסרטים המומלצים (לדעתנו) שאמורים להגיע ב 2020. כאן נחשוף בפניכם את הסרטים החדשים שיגיעו ב 2020. לפני שאתם עוברים על הרשימה שהרכבנו עבורכם תעשו לנו טובה ועקבו אחרי הדף שלנו בפייסבוק ואחרי קבוצת צופים סדרתיים שלנו בפייסוש גם כן. עכשיו אתם מוכנים להתקדם הלאה, מקווים שתהנו מרשימת ההמלצות. עברו כמה חודשים מאז פרסום מאמר זה, אם אתם מחפשים את רשימת סרטי קולנוע המומלצת והעדכנית שלנו אתם מוזמנים לבקר כאן.

xryho nunkmho 2020
סרטים מומלצים לשנת 2020

1917

מי שראה את דנקירק לא מזמן ימצא כאן המון דמיון ל 1917. אנחנו בשיאה של מלחמת העולם הראשונה ונראה שפלוגה בריטית שלמה צועדת אל העובדן. אלה אם כן זוג חיילים יצליחו לפלס לעצמם את הדרך, לשרוד ולהציל את חייהם של כ 1600 חיילים. לפי הטריילר נראה שזה סרט מלחמה שלא לא לוקח שבויים ובמהלך הסרט אנחנו נצפה בכל זוועות המלחמה שיעמדו לנגד גיבורינו הצעירים.
שחקנים – דין צ'ארלס צ'אפמן, ג'ורג' מקקאי וקולין פירת'.

1917 - Official Trailer [HD]

1917

בחורים רעים לתמיד - Bad Boys For Life

החלק השלישי של בחורים רעים מגיע אלינו כשצמד הגיבורים הם בגיל האמידה. וכמו שזה נראה ממש מעבר לשיא (במיוחד מרטין לורנס). לפי הטריילר נראה שיוצרי הסרט שמרו על המסגרת שעבדה בעבר עם המון יריות פיצוצים כמה מכוניות פער מגניבות והדינמיקה המצוינת שיש בין צמד כוכבי הסרט. נראה שהכוכבים לא שוכחים לצחוק על עצמם לכל אורך הסרט ובגדול נראה שזאת הולכת להיות חוויה מעניינת עבור הצופים.
שחקנים – וויל סמית, מרטין לורנס ואלכסנדר לודוויג.

BAD BOYS FOR LIFE - Official Trailer

Ride together. Die together. Watch the trailer for #BadBoysForLife

ציפורי הפרא - Birds of Prey

יקום ה DCEU של האחים וורנר שמחזיקים בזכויות של די סי קומיקס נמצא בהתפוררות מוחלטת מאז ליגת הצדק. הסרט הנוכחי של ציפורי הפרא או חוליית המתאבדים הנשית או בואו ניתן סרט להארלי קווין של מרגו רובי. הטריילר נראה מופרע וזה לא בהכרח במובן החיובי של המילה. עדיין הוא נראה מסקרן רק בגלל שזהו סרט די סי וזה חייב להיות גדול. בגדול הדבר החיובי היחיד בסרט הוא מרגו רובי כאשר כל השאר נראה כמו רעש רקע מיותר. אבל היי אולי די סי יפתיעו כמו שהם עשו עם הג'וקר.
שחקנים – מרדו רובי, איאן מגרגור, מרי אליזבת וינסטיד ורובי פרז.

Birds of Prey - Official Trailer 1 - Warner Bros. UK

Emancipate THIS. #BirdsOfPrey

סוניק - Sonic the Hedgehog

הסרט הזה הוא מחווה לילדי שנות התשעים שלא הפסיקו לשרוף אינספור שעות בחרישה על פלטפורמות הסגה שלהם והעברת הזמן במשחק סוניק האגדי. דיי תהיתי איך אפשר ליצור סרט שיתבסס על אותו משחק ובו בזמן יצליח לשות קופה ולספק את הסחורה. בשביל זה צירפו את ג'ין קארי לקאסט (לדעתי הוא דיי מעבר לשיא) ואת ג'יימס מרסדן המצוין (ציקלופ בשבילכם). את התוצאה הסופית נצטרך לראות בעוד כמה חודשים בקולנוע, הטריילר נראה נחמד לא יותר מזה.
שחקנים – בן שוורץ, ג'יימס מרסדן, ג'ים קארי וניל מקדונו

Sonic The Hedgehog (2020) - New Official Trailer - Paramount Pictures

Sonic The Hedgehog is speeding to theatres for a big screen adventure for the whole family!

בלאדשוט - Bloodshot

ווין דיזל לוקח אתנחתא קלה מסרטי מהיר ועצבני כדי להפיח חיים בסיפור המבוסס על הקומיקס של בלודשוט. בגדול ווין דיזל מגלם חייל אמריקאי שעבר כמו שיפורים שלא ממש מאפשרים לו להיפגע וכנראה לא למות. הבעיה היא שזכרונו נמחק והוא נשלט ע"י נבל המשתמש בו על מנת לחסל מטרות בכל העולם תוך התבססות על ייצר הנקמה של גיבורינו. מהטריילר זה נראה כמו סרט פעולה נחמד שיעביר לנו את הזמן ולווין דיזל יכניס כמה פרוטות לכיס ומי יודע אולי יהיה לנו כאן מותג רווחי נוסף.
שחקנים – ווין דיזל, אלזה גונזלס וגיא פירס

BLOODSHOT - Official Trailer (HD)

Vin Diesel is #Bloodshot

מהיר ועצבני Fast & Furious 9

הסרט השני של ווין דיזל ברשימה הנוכחית הפעם עם המותג אתו הוא מזוהה יותר מכל. לא הרבה ידוע ממה שנקבל בסרט הנוכחי מה שבטוח יהיו מכוניות נוצצות, מרוצים מטורפים וקאסט מורחב של כוכבי על שיחזרו גם הפעם לסרט התשיעי בסדרה שלא מתכוונת להאט בזמן הקרוב.
שחקנים – ווין דיזל, ג'ורדנה בריוסטר, שרליז ת'רון, מישל רודריגז, ג'ון סינה, טייריז גיבסון, לודקריס, קארדי בי, הלן מירן , נטלי אמנואל ומייקל רוקר.

Fast & Furious 9 – Official Trailer (Universal Pictures) HD

Fast and Furious 9

האלמנה השחורה - Black Widow

הסרט שכולם חיכו לו אך הוא פשוט הגיע מאוחר מידי. אי אפשר לדעת איך הקהל יגיב לסיפורה של העלמנה השחורה אחרי שכולנו כבר יודעים מה עלה בגורלה בסוף הנוקמים האחרון. מהטריילר עדיין זה נראה מרתק מספיק על מנת לצלול לתוך עולמה של הגיבורה ולהכיר את הדמויות החדשות שעושות את הופעת הבכורה שלהן ביקום ה MCU של מארוול כמו גם ההפתעות שמחכות לנו מהגיבורים הישנים אותם לא ציפינו לראות שוב.
שחקנים – סקרלט ג'והאנסון, דייויד הרבור, פלורנס פו, רייצ'ל וויז ועוד מישהו אותו כולכם מכירים אבל אנחנו לא רוצים לעשות לכם ספוילר.

Marvel Studios' Black Widow - Official Teaser Trailer

Marvel Studios' Black Widow

מקום שקט A Quiet Place 2

אתם כבר יודעים שברגע שהוליווד מוצאת סרט עם תקציב יחסית נמוך שמצליח בניגוד למצופה, סרט ההמשך הוא רק עניין של זמן. זה בדיוק מה שקרה עם סרט האיימה המצמרר של אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי לפני כמה שנים. השנה אמילי בלאנט מובילה לבדה את סרט ההמשך שנראה כמצמרר עוד יותר. חובבי האיימה ישמחו לקבל את ההמשיכון הזה על מנת לקבל את הפיקס שלהם.
שחקנים - אמילי בלאנט, קיליאן מרפי, מיליסנט סימונד, נח יופה, וג'ימון הונסו.

A Quiet Place Part II - Official Trailer - Paramount Pictures

Following the deadly events at home, the Abbott family (Emily Blunt, Millicent Simmonds, Noah Jupe) must now face the terrors of the outside world as they continue their fight for survival in silence.

וונדר וומן Wonder Woman 1984

סרט ההמשך של וונדר וומן בכיכובה של גל גדות הוא אחד השרידים הבודדים של ה DCEU שהצליח להחזיר את ההשקעה והוא המשך ישיר לסרט הראשון אותו קיבלנו לא מזמן. הרבה אנשים חיכו לטריילר של וונדר וומן 1984 שמוצא את גיבורתנו באמצע שנות התשעים. עדיין לא ברור איך אנחנו רואים את סטיב טרוור בסרט הנוכחי אבל זה כנראה קשור מאוד לאחד מצמד הנבלים של הסרט מקסוול לורד. בלי קשר ללורד אנחנו נעשה כאן היכרות עם אחת האויבות המושבעות של הגיבורה בדמות צ'יטה שהעימות איתה ללא ספק ירתק אותנו למסך. וכל זה בלי שום מילה על שריון המוזהב של הגיבורה מהטריילר. מה שבטוח זה שיהיה אש ואי אפשר כבר לחכות ליוני.
שחקנים – גל גדות, כריס פיין, קריסטיין וויג, פדרו פסקאל, רובין רייט וקוני נילסן
בקולנוע ב 4 ליוני

Wonder Woman 1984 – Official Trailer

A new era of wonder begins. #WW84

אהבה בשחקים – מווריק - Top Gun: Maverick

טום קרוז מחייה את אחד המותגים המפורסמים שלו "אהבה בשחקים" או בשמו המקורי טופ גאן יותר  משלושים שנה אחרי הקרנת הסרט הראשון. אנחנו פוגשים את הגיבור חוזר לאקדמיה שעשתה אותו בדמות מדריך למרות שלפי הישגיו וגילו הוא אמור לשמש בתפקיד בכיר יותר בצבא האמריקאי אך בגלל אהבתו לאדרנלין של מטוסי הקרב הוא נשאר תקוע מאחור ומעביר את הידע שלו לדור הצעיר שמנסה בכל הכח למחזר את כל מה שעבר עבור הסרט הראשון שלושים שנה אחרי. לא בטוח שזה יעבוד אבל היי, זהו טום קרוז והבן אדם יכול להפוך הכול לזהב.
שחקנים – טום קרוז,  וואל קילמר, מיילס טלר, אד האריס, ג'ניפר קונלי וג'ון האם
בקולנוע ב 25 ליוני

Top Gun: Maverick - Official Trailer (2022) - Paramount Pictures

Watch the official trailer for Top Gun: Maverick starring Tom Cruise.

קינגסמן ההתחלה - The King's Man

לא ממש ידוע הסיבה לאתחול הרך של המותג עם שחקנים חדשים אנחנו קופצים אחורה בזמן לימי מלחמת עולם הראשונה ולמקורות של ארגון הביון הסודי של גיבורינו. למרות שיש לנו קאסט חדש לגמרי הוא לא בדיוק אלמוני וגם בלי הכוכבים מצמד הסרטים הראשונים הסרט הנוכחי של הסדרה נראה בהחלט מבטיח.
שחקנים – האריס דיקינסון, ראלף פיינס, סטנלי טוצ'י, דניאל ברוהל, צ'ארלס דנסט, דיז'מון הונסו וג'מה ארטרטון

The King's Man | Official Trailer 2 | 20th Century Studios

Witness the rise of the civilized. Watch the new trailer for The King’s Man now.

טנט - Tenet

סרטו המסתורי החדש של כריסטופר נולאן המשלב אלמנטים של ריגול, מדע בדיוני פעולה ומיסטיקת ראיית עתיד. מהטריילר קשה מאוד לחבר את הנקודות אך הסרט נראה מאוד מסקרן אם זה בגלל הבמאי שעומד מאחורי המצלמה ואם זה בגלל הרעיון הייחודי שמצריך אותנו להתמקד ולנסות להבין במה בדיוק מדובר. מהטריילר הדרך היחידה להבין זה רק לצפות בסרט.
שחקנים -  רוברט פטינסון, ג'ון דיוויד וושינגטון, מייקל קיין, אליזבת דביצ'י וקנת בראנה.

TENET - NEW TRAILER

From Director Christopher Nolan. #TENET

ביל וטד 3 - Bill & Ted Face the Music

25 שנה אחרי ביל וטד חוזרים למרכז הבמה בסרט השלישי בסדרה. קומדיה הזויה שתבדוק הפעם אם אחרי 2 עשורים יש קונים להומור פאנק המוזר של צמד הגיבורים. יש כמובן את קיאנו ריבס וכל הסטאר פאוור שהוא מביא אתו בשילוב עם אחת הדמויות הקלילות שהוא ביצע לפני 25 שנה. יהיה בהחלט מעניין לראות את מעלליהם המוזרים של ביל וטד בפעם השלישית
שחקנים - קיאנו ריבס ואלכס ווינטר

BILL & TED FACE THE MUSIC Official Trailer #1 (2020)

Dudes! Keanu Reeves and Alex Winter star in the first official trailer for Bill & Ted Face the Music!
 

לא זמן למות - No Time To Die

אני מודה שלא ממש התחברתי לבונד של קרייג (למרות שאני מאוד אוהב סרטים אחרים של השחקן). סדרת סרטי בונד של קרייג הייתה סדרה של סרטים מרוחקים ופשוט קשים להבנה. הסרט הזה מביא אתו מטען דיי גדול של כל מיני אלמנטים שאני יודע שלא יעבדו. העניין הוא שבזמן ההפקה של הסרט גם מי שייצר את הסרט נחשף לעובדה הזאות (השאלה אם הוא עשה עם זה משהו). זה עדיין סרט בונד, כנראה האחרון של קרייג ואי אפשר לוותר על סרט בונד לא משנה כמה רע זה נראה מכאן.
שחקנים - דניאל קרייג, ליאה סיידוקס, בן ווישאו, נעמי האריס, ג'פרי רייט, כריסטוף וואלס, ראלף פיינס, רמי מאלק, ואנה דה ארמס.

NO TIME TO DIE Trailer – In Cinemas October 2021.

In No Time To Die, Bond has left active service and is enjoying a tranquil life in Jamaica. His peace is short-lived when his old friend Felix Leiter from the CIA turns up asking for help.
 

חולית (2020) Dune

ריבוט מעניין לסרט בעל אותו השם מאמצע שנות השמונים. מבוסס על סדרת הספרים הייחודית של פרנק הרברט שתציג בפנינו עתיד קודר בו העילית של הייקום נלחמת על המשאב היקר בתבל. בכוכב ייחודי וחסר פשרות עבור אוכלוסייתו, שהשולט בכוכב שולט ביקום כולו. לסרט קאסט רחב של שחקנים מהשורה הראשונה. נראה אם הבמאי יוכל לסדר את כולם בשורה על מנת להתעלות על היצירה של דייויד לינץ' מ 1984.
שחקנים - טימותי חלמט, רבקה פרגוסון, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין, סטלן סקארסארד, דייב באוטיסטה, סטיבן מקינלי הנדרסון, זנדאיה, שרון דנקן-ברוסטר, שרלוט רמפלינג, ג'ייסון מומואה וחאבייר בארדם.

DUNE (2021) Official First Look - Timothée Chalamet, Zendaya Movie

First official look at DUNE

הבטחנו לכם 15 סרטים אבל אז נזכרנו בסרט שכל פעם מבטיח לצאת לקולנוע ומשום מה כל פעם נדחה. רוב הסיכויים שהוא יידחה שוב אבל אם לא אז קבלו אותו כבונוס רק רצינו ליידע שגם הוא אמור לצאת השנה.

המוטנטים החדשים - The New Mutants

מה כבר לא נאמר על הסרט שחטף דחייה אחרי דחיה ועוד דחייה ... הבנתם כבר את הקטע. סרט שעוד נגרר מימי פוקס ואפילו (היה בסכנה של גניזה טוטאלית) שם הוא לא הצליח לצאת למסכים. נראה שעם הקורונה הסרט הזה ידחה שוב (כמו כנראה כל רשימת הסרטים שנמצאת במאמר הזה). מה שכן חייבים לתת למוטנטים החדשים, אחרי עריכה וצילומים נוספים הטריילר הזה מצית איזה ניצוץ שנכבה אי שם כאשר הסרט הזה הוכרז. זה נראה הרבה יותר מבטיח אבל שוב נחכה ונראה מה בסופו של דבר יצא ממנו.
שחקנים - מייסי וויליאמס, אניה טיילור-ג'וי, צ'רלי היטון, אליס בראגה, בלו האנט והנרי זגה.

The New Mutants | Official Trailer | 20th Century FOX

20th Century Fox in association with Marvel Entertainment presents “The New Mutants”


בתקופה האחרונה אנחנו לא מפרסמים הרבה באתר אבל עדיין מקפידים על רשימת המלצות קולנוע דו שנתית והמלצות טלוויזיה עונתיות. נשמח אם תרשמו לרשימת התפוצה שלנו או לפחות תעקבו אחרינו ברשתות החברתיות.
נפגש ברשימת ההמלצות הבאה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א