סדרת סופרמן ולויס - התרשמות ראשונית

 

סופרמן ולויס - דעה לא פופולארית

התחלתי לצפות בסופרמן את לוייס לפני ... כמה שבועות. אני יודע שהמון מהללים את הסדרה ומחלקים לה ציוני על בהיותה כמה רמות מעל כל סדרות cw. הקטע הוא שהרף ש cw שהציבו לעצמם בשנים האחרונות הוא מתחת לרצפה, אז בואו נרגיע עם ההייפ של סופרמן ולוייס. 

אני מוכרח להודות שלא היו לי ציפיות גבוהות כשהסדרה הוכרזה אי שם לפני ... כשנה (נראה לי אפילו יותר, זה היה עם הקרוסובר המזעזעה ההוא בו השתתפו לויס וסופרמן). מה שכן הסדרה היא לא מזעזעת כמו שציפיתי שהיא תהיה אחרי הכול הסופרמן הזה הוא פליט מסופרגירל (אחת מסדרות מבוססות קומיקס הפרוגרסיביות והמזעזעות שניתן לראות על המסך הקטן).

טריילר רשמי לסופרמן ולויס

סופרמן ולויס מבית CW 2021

אז נכון שהיא לא רדודה כמו רוב מה שיש ברשת וגם אין יותר מידי פוליטיקה שדוחפים לכם עמוק לתוך הגרון (למרות שיש, והטיקים העדינים האלה דיי מציקים לי). הקטע הוא ששרדתי 3 פרקים וכשבאתי להכריח את עצמי לראות את פרק 4 (הדגש הוא על להכריח את עצמי), שאלתי את עצמי למה אני עושה את זה לעצמי. כבר שנים שאני מסרב לראות סדרות בכח, כשלרוב אלה סדרות שמתגלות כדיי גרועות כשאני חוזר בזמן וחושב עליהן. סופרמן ולויס היא סדרה שהתחלתי לראות בכח. העלילה איטית ולא התקדמה לשום מקום בשלושת הפרקים שראיתי. צמד הילדים דיי מעצבן, האחד עם בעיות נפשיות (בעיות מאולצות שהושרשו בכח ע"י התסריט רק כדי ליצור סוג של גיוון ופגימות) והשני הוא פשוט חסר כל תכלית. איכשהו זה לא ממש מסתדר עם הדמות המושלמת שהיא סופרמן. למה אחד קיבל את הגנים והשני לא (פשוט לא מסתדר לי בראש). לויס היא דמות מעצבנת שבכח מחפשת לעצמה אויבים ועימותים גם בסביבה החדשה אליה היא הגיע. אף פעם לא הייתי חובב גדול של לויס באף אדפטציה, כאן זה שוב נראה מאולץ והיא מחפשת צרות כי זה התפקיד היחיד שיש לה בסדרה. אני מודה שביצעו כאן כמה שיפורים בהצגה של סופרמן יחסית לאיך שהשתמשו בו כסמרטוט רצפה בסופרגירל, עדיין קשה לי להפטר מהרושם הראשוני. 

הקטע החיובי של הסדרה הוא היקום האפל שממנו הגיע ה"נבל". זה נראה כמשהו מבטיח אבל לא מבטיח מספיק כדי שאני אמשיך לצפות בדרמה שהיא מהומה על לא דבר.

אם שמתם לב במאמר הזה השתמשתי המון במילה / שורש "כח". הכל בסדרה הזאות מעולץ והולך קשה. ברגע שאני מזהה את זה על המסך אין שום זרימה למטרה מסויימת. זה כמו פול גז בניוטרל ששורף אנרגיה סתם. סופרמן ולויס היא סדרת סתם על כלום ושום דבר.

אני חושב שזהו הקש ששובר את גב הגמל ואני מתנתק סופית מכל מה שהוא CW, הרשת הזאות היא פשוט במסלול התרסקות אל תהום הטמטום ואני מסרב להיות שותף לזה. סדרות CW הבאות יתקשו לעבור את הפילטר הנוקשה שאני אפעיל עליהן בטווח הנראה לעין.

ביי סופרמן וביי לויס ולא להתראות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א