גותהאם ליהקו את דייויד זייאס


חדשות גותהאם

אנחנו מתקרבים לעונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית, מה שאומר שרוב הסדרות המשמעותיות הולכות להופיע על מרקע הסלון של כולנו בקרוב מאוד. אחת מסדרות הטלוויזיה המרתקות ביותר שאמורה לפתוח את עונתה הראשונה בעונת הסתיו 2015 של הטלוויזיה האמריקאית היא גותהאם (Gotham) של רשת פוקס. 
בשבועות האחרונים עקבנו בהרחבה על כל הליהוקים המשמאותיים של פוקס לגותהאם , אם זה ליהוק של בן מקנזי לדמותו של גורדון או הליהוק המצוין לדמותו של הארווי בולוק. בכל מקרה ככל שאנחנו מתקרבים לסתיו נחשפים עוד תמונות וטריילרים מההפקה ואנו נחשפים לעוד שחקנים שיופיעו בגותאם של פוקס.

אחד מהם הוא דייויד זייאס (David Zayas), למי שלא לא מכיר דייויד זייאס הופיעו בכל 8 עונותיה של דקסטר ולפני כן הוא הוא היה באוז של HBO. זייאס הולך לשחק את דמותו של ראש המאפיה סלבטורה מרוני בגותהאם. רק כדי לרענן את הזיכרון אריק רוברטס הופיע בדמות מרוני באביר האפל של נולן, בקומיקס עצמו הוא מוכר בזכות הפיכתו של הארווי דנט לדו-פרצוף (Two-Face). כבר ידוע שדו-פרצוף הולך להופיע בסדרה לכן מותר להסיק שיהיה קשר כלשהו בין 2 הדמויות בסדרה.

ממה שניתן לראות החיסרון היחיד של גותהאם עד כה הוא ריבוי הדמויות וריבוי עוד יותר גדול של נבלים. בתחילה זה הולך להיות נחמד השאלה היא לכמה זמן זה יספיק. יהיה חבל לראות את גותהאם מסיימת עונה בלי שיהיה לה שום חמצן להמשך.

גותהאם - תאריך שידור

גותהאם תעלה ברשת פוקס ב 22 ספטמבר 2014

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א