בלתי נשכחים 4 נמצא בתכנון


לא תאמינו מה סטאלון מתכנן לבלתי נשכחים 4

היום אנחנו כבר יודעים בוודאות שבלתי נשכחים 3 היה כשלון חרוץ של סטאלון ושל ליונסגייט. הכול הלך לא כמו שציפו, זה התחיל עם גרסת הסרט שדלפה לרשת כמה שבועות לפני ההקרנה הקולנועית וליונסגייט נאלצו להלחם בפיראטים כבר מההתחלה. המשיך עם ביקורות לא מעודדות מכיוון מבקרי קולנוע כמו גם הצופים. כל זה הביא להכנסות הנמוכות במאה מיליון דולרים פחות מאשר בלתי נשכחים 2. למרות צוות שחקנים גדול מאוד ודרוג PG-13 שאפשר למפיצים להגיע לקהל יעד גדול הרבה יותר.

היו כאלה שהאשימו את הדליפה של הסרט לרשת על מנת להסביר את ההכנסות הנמוכות אבל הפיראטים הם לא הסיבה לכישלון בלתי נשכחים 3. ברגע שבלתי נשכחים 3 קיבל את הדירוג של PG-13 הוא איבד את כל מה שהוא רצה להציג לצופים, בלי האלימות אין לסרט מה למכור וזה בדיוק מה שהיה. נוסיף לכל הבעיות את העובדה שסצנות האקשן ממש לא הרשימו אף אחד.הכוכבים החדשים שנוספו לצוות שחקנים הגדול בדמות: מל גיבסון, אנטוניו בנדרס, קלסי גרמר וווסלי סנייפס גם כן לא הצליחו לעזור. נוסיף לזה את העובדה שהסרט ניסה למשוך יותר את קהל הצופים הצעיר יותר ע"י העברת חלק מהפוקוס לכוכבים הצעירים של הסרט בניגוד לסרטים הקודמים בהם הקשישים שלטו ללא עוררין קיבלנו את הכישלון הצורב שנקרא בלתי נשכחים 3. סטאלון כנראה שכח מיהם האנשים שבאו לראות את בלתי נשכחים 1,2 ו-3, אני אתן לכם רמז זה לא הילדים אליהם הוא כיוון מלכתחילה אלה חובבי האקשן המבוגרים שהולכים אחרי שוורצנגר וסטאלון כבר 30 שנה. 

סטאלון הוא לא בחור טיפש והוא הסיק את המסקנות לקראת בלתי נשכחים 4. בראיון שסטאלון נתן ל Crave במהלך קידום המכירות של הדי.וי.די של בלתי נשכחים 3 הוא ציין שבלתי נשכחים וסרטים נוספים בסדרה יהיו מדורגים כ R-Rated , ואלה הם בהחלט חדשות מצוינות.

הבעיה היא במה שסטאלון אמר בהמשך. בגלל שהוא זיהה שהסרט השלישי בסדרה היה בעיתי מאוד סטאלון החליט שהוא הולך לקחת את המותג לכיוון שונה לחלוטין לפחות אם משווים למה שהיה בשלושת הסרטים הראשונים. סטאלון רוצה להכניס את אלמנט המסע בזמן לבלתי נשכחים 4 ואם הרעיון הזה לא יעבור הוא גם חושב על חייזרים גם כן. 

אתם בטח חושבים שאני צוחק אבל זה אמיתי. בגלל שכל מה שקשור למסע בזמן ולחימה בחייזרים יותר קל לשיווק סטאלון בטוח שהסרט הבא יהיה הצלחה. אני לא יכול לשפוט וחייבים לתת לו את הקרדית על העובדה שהוא באמת מנסה לשפר את המותג אחרי הכישלון האחרון. אני אישית די סקפטי לגבי הכיוון החדש אבל אני מקווה מאוד שאני טועה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א