איזה מוטנטים יופיעו בסרט דדפול ?



המוטנטים של דדפול

כמו שפרסמנו בעבר סרט דדפול יצא לדרך אחרי שקיבל אישור רשמי מאולפני פוקס. קצת סקירה ממה שהיה ידוע לנו עד כה: ריאן ריינולדס חוזר למותג סרטי האקס מן ויגלם בפעם השנייה את דדפול (אחרי שעשה את זה בפעם הראשונה בוולברין המקור). במאי הסרט יהיה טים מילר חסר הניסיון שסרט דדפול (Deadpool) יהיה הקפיצה של הבמאי למים העמוקים של עולם הקולנוע.


פרטים חדשים שנחשפו השבוע חושפים את הליהוקים החדשים ודמויות מהקומיקס אותן נראה בסרט. הליהוק הראשון והפחות משמעותי מכולם הוא טי. ג'יי. מילר (T.J. Miller) האיש שהיה הדבר החיובי היחיד ברובוטריקים 4 עידן ההכחדה. כמו ברובוטריקים גם בדדפול מילר יהיה האתנחתה הקומית בסרט. שזה די מוזר בפני עצמו בגלל אופיה של דמות דדפול, שהוא בפני עצמו ליצן לא קטן המסרב לסתום את הפה. מילר אמור להיות יד ימינו של וייד ווילסון וייגלם את וויזל שיחמש את ווילסון בכל נשק אפשרי.

הדמות השנייה שנראה, והמשמעותית הרבה יותר בסרט דדפול הוא קולוסוס. את פיוטיר "פיטר" ניקולייביץ' רספוטין הלא הוא קולוסוס ראינו בסרטי אקס מן קודמים אותו גילם דניאל קדמור. הבעיה של קדמור תמיד היתה שקולוסוס אותו הוא גילם בסרטים הקודמים אף פעם לא באה לידי ביטוי משמעותי, פשוט לא ניצלו את הדמות כמו שצריך בסרטים עד כה. אי אפשר להגיד שקדמור אשם בהשתלשלות האירועים, אבל העובדה שקולוסוס לא היה פקטור משמעותי עד כה יכולה לגרום לליהוק חדש לדמות ויש סיכוי שלא נראה את קדמור מגלם את המוטנט בסרט הקרוב. מצד שני יש סיכוי שפוקס באמת שמו לב שהם לא ניצלו את קולוסוס בסרטים עד כה ונותנים לו הזדמנות קצת יותר משמעותית לככב בסרט דדפול הנוכחי.

ליהוק מעניין נוסף הוא של ג'ינה קראנו. לוחמת ה MMA לשעבר וכוכבת עולה בהווה שהייתה הבטחה מאוד גדולה אחרי הופעתה המרשימה בבגידה כפולה (Highwire). בסרט בו היא פירקה כל גבר שעמד מולה, בין היתר מייקל פאסנברגר (מגנטו הצעיר), צ'אנינג טאטום (גמביט העתידי) ויואן מקגרגור. אחרי אותו סרט מוצלח קראנו לא הצליח להמריא לגבהים אליהם היא הייתה אמורה לנסוק. מאז בגידה כפולה ב 2011 קראנו הופיע במהיר ועצבני 6 בתפקיד קטן, בסדרת טלוויזיה "כמעט אנושי" (פרק בודד) וסרט דל תקציב "בדם" (In the Blood) שם היו לה כמה הברקות. אחרי הכל קראנו היא הגרסה הנשית של ג'ייסון סטאת'אם וקצת מאכזב שהיא מתקשה להצליח בזמן שיש לה את כל המאפיינים שאמורים לגרום לה להפוך לכוכבת.
בדדפול קראנו תגלם את דמותה של Angel Dust המשתייכת לקבוצת מוטנטים בשם Morlocks. כוחות המוטנטיים של הדמות מאפשרים לה לכוונן את כמויות האדרנלין בגופה כך שהיא יכולה לקבל כוחות על אנושיים לפרקי זמן קצרים. יהיה בהחלט נחמד לראות את קראנו מתמודדת מול דדפול של ריאן ריינולדס או עם קולוסוס עם או בלי דניאל קדמור.


כולם ציפו שנראה את דמותו של כייבל בסרט דדפול הנוכחי לצערנו את זה כנראה לא נקבל. אבל בפוקס בונים על הדמות והוא יופיע בסרטים הבאים של אקס מן, לכן הפעם נצטרך להסתפק בקולוסוס וג'ינה קראנו שהם בהחלט צמד שמספקים אותנו בסרט דדפול הנוכחי.


עדכון:

דניאל קדמור לא יחזור לגלם את דמותו של קולוסוס בסרט דדפול. נראה שבפוקס החליטו להחליף את כל הקאסט המקורי משהו שהתחיל עם הליהוקים של סופה, ג'ין גריי וציקלופ ממשיך עם קולוסוס. המהלך ברור אבל עדיין מאכזב מאוד שלא נראה את קדמור חוזר לגלם את קולוסוס בפעם הרביעית.

דדפול יוצא לאקרנים ב 12 לפברואר 2016


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א