לוסי 2 נמצא בשלבי הפקה מוקדמים


לוסי 2 נמצא בשלבי הפקה מוקדמים

מאז שמארוול ליהקו את סקרלט ג'והנסון לתפקיד האלמנה השחורה הם לא ממש האמינו שהשחקנית יכולה למשוך סרט סולו בתור כוכבת אקשן אמיתית. ג'והנסון עצמה לא ממש חיכתה לקבל סרט סולו של האלמנה השחורה וכאשר הופיע לוק בסון והציעה לה את התפקיד הראשי בסרט לוסי היא קפצה על ההזדמנות ועזרה להפוך את הסרט להצלחה מסחרית. סרט עם תקציב של 40 מיליון הכניס יותר מ 450 מיליון בכל העולם, הוא בהחלט הצלחה.

לוסי התמקד בבלונדינית פשוטה שמסתבכת עם העולם התחתון ונאלצת להעביר סם חדשני עבור הארגון. הכול הסתבך כאשר חבילת הסם שהייתה מושתלת בגופה התחילה לדלוף וגיבורתנו נחשפת למנת יתר של הסם שבסופו של דבר אפשר לה להפוך לעל אנושית בזכות ניצול מלוא הפוטנציאל של מוחה. בניגוד לבני אדם רגילים שיכולים להשתמש רק ב 10%. לפי הסרט פוטנציאל מלה של המוח מתאפיין בעצירת הזמן, הפיכה להאקר מהשורה הראשונה וכמובן לוחמת בכל סוגי אומנויות הלחימה הידועות לאדם.
ב 2014 כאשר הסרט יצא לאקרנים לוק בסון לא היה מעוניין בסרט המשך כמו שהוא אמר ל THR :
"אני לא רואה איך אנחנו יכולים ליצור עוד אחד. אם אני אמצא משהו מספיק טוב , אולי כן, אבל נכון להיום אני אפילו לא חושב על זה"
מאז בסון כנראה שינה את דעתו בגלל שהאולפנים יורופהקורפ (EuropaCorp) בבעלותו נמצאים בשלבי הכנת הקרקע לסרט השני של לוסי. בסון שידוע לרוב בזכות יצירות מופת כמו ליאון והאלמנט החמישי התחיל להתפזר לכיוונים שונים בשנים האחרונות. אם זה ההפקה, המשך כתיבה והכי חשוב מבחינתו קידום אולפני ההפקות יורופהקורפ. יורופהקורפ אחראית על סרטי המשלח / הטרנספורטר (Transporter) של ג׳ייסון סטאתהאם וסרטי חטופה (Taken) של ליאם ניסן. בשנים הקרובות אנחנו נראה את המותחן Shut In עם נעמי ווטס, סדרת סרטי פריקוויל של המשלח / הטרנספורטר (Transporter Refueled), סרט תשע משמות עם קווין ספייסי שמחליף תפקידים עם חתול ולוסי 2 כמובן.

הבעיה הכי גדולה שעומדת בפני לוק בסון היא מה לעשות עם סקרלט ג'והנסון. האם להחזיר את השחקנית לסרט המשך או ללכת לכיוון שונה. דמותה של לוסי השתחררה מגופה המוחשי לכן זה יהיה אתגר לא קטן בהסבר חזרתה של הדמות לסרט ההמשך, חלק גדול מהצלחתה של לוסי מונחת על הכתפיים של ג'והנסון לכן אם השחקנית תרצה לחזור לסיבוב נוסף לבסון מצפה כעב ראש רציני לגבי הסבר הגיוני לחזרתה.


לוסי 2 נמצא בשלבי הפקה ראשונים


טרנספורטר החדש יגיע לקולנוע ב 14 לספטמבר 2015
Shut In יגיע ב פברואר 2016
תשע נשמות יוקרן ב 29 לאפריל 2016

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א