האם נקבל סרט להרוג את ביל 3 ?


קוונטין טרנטינו רומז על להרוג את ביל 3

אנחנו עומדים לקראת יציאתו למסכים של סרטו האחרון של קוונטין טרנטינו - שמונת השנואים. הדעות על טרנטינו חלוקות יש האומרים שהוא גאון ויש שיגידו שהוא מטורף לחלוטין. לפני יציאתו לאקרנים של שמונת השנואים טרנטינו מצא את עצמו במרכז שערורייה כשפתח חזית מול אגוד השוטרים של ארה"ב כאשר השתלח בהם ללא רסן על אלימות משטרתית וברקע המשיך לנהל את הסכסוך ישן הימים מול הבמאי ספייק לי.

וידיאו: טרנטינו רומז שסרט להרוג את ביל 3 עדיין בגדר אפשרות קוונטין טרנטינו במהלך קידום המכירות של שמונת השנואים נותן ראיון ל What The Flick?!
חייבים לציין שהסרטים של קוונטין טרנטינו תמיד זוכים לבאזז עצום מקהילת הקולנוע, צמד מסרטיו הבולטים ביותר היו 2 סרטי להרוג את ביל. במהלך ראיון אותו הוא נתן ל What the Flick במהלך קידום מכירות של שמונת השנואים טרנטינו התפנה לדבר בין היתר על: הסרט החדש, אלימות שוטרים, הסלנג הייחודי בו הוא נוהג בסרטיו והתייחס לעבר ומה שאפשר לצפות ממנו בעתיד. 

זה מה שהיה לו להגיד על סדרת סרטי להרוג את ביל:
"יש בהחלט אפשרות ...  מסיבה אחת במיוחד... אני ואומה ממש נהנה לעבוד ביחד שוב. דמותה של ביאטריקס קידו עברה הרבה בסרטים ורציתי שיהיה לה קצת זמן לנוח"
טרנטינו רומז שהוא רצה לתת לדמות זמן לנוח על מנת להכין אותה לקראת הבאות, כמו שהשחקנית התבגרה בעשור כך גם הדמות. לטרנטינו תמיד הייתה פינה חמה בלב לסרטי להרוג את ביל. כמו כן הוא תמיד התייחס לסרטי להרוג את ביל כסרטים בהם הוא הצליח להעביר את השראה שלו בצורה האופטימאלית ביותר לצופה.
בעבר טרנטינו שקל את האפשרות של מיני סדרת טלוויזיה, שתעקוב אחר תוצאותיה המדממות של סרטי להרוג את ביל. למרות שמיני סדרה היא תמיד אפשרות וכל רשת בעלת יד חופשית הייתה קופצת על ההזדמנות, היום טרנטינו נשמע כאילו האפשרות היא לא ריאלית.
"זה יכול להיות נפלא , והייתי שמח לעשות את זה. כולם אומרים לי שבטלוויזיה זה יכול להיות נפלא. ואני חייב לציין שישנם הבדלים עצומים בין הטלוויזיה לקולנוע"
נראה שלטרנטינו ישנם עוד כמה שאיפות מעניינות לקראת העתיד. וזה למרות הדיבורים האחרונים של הבמאי על פרישה מעולם הקולנוע. להרוג את ביל 3 יכול להיות אקורד סיום מעניין עבור טרנטינו שנראה שהתעייף מהוליווד, אם זה יקרה אנחנו רק נרוויח בקבלת סרט שלישי לצמד הסרטים ששינו את ז'אנר אומנויות הלחימה מהקצה על הקצה.

שמונת השנואים מגיעים לקולנוע ב 25 לדצמבר 2015

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר