סדרת המשך לסרט ג'אמפר מגיע ל YouTube Red



המשך לג'אמפר יגיע כאימפולס

אני לא יודע מה איתכם אבל אחד מכוחות העל הכי יעילים שיש בתחום המדע בדיוני הוא היכולת להגיע ממקום למקום בטווח זמן מינימאלי. תחשבו על זה, במידה ותהיה לכם את היכולת של ה- Teleportation לא תצטרכו להשתמש בתחבורה הציבורית המדכאת, תוכלו לוותר על האוטו הפרטי ולחסוך המון כסף ואם כבר כסף תוכלו לשדוד בנקים תוך מספר דקות כמו שזה הוצג בסרט ג'אמפר מ 2008.

ואם כבר ג'אמפר אז הסרט אותו יצר דאג ליימן (סרט בורן הראשון, מר וגב סמית) בהתבסס על חומר המקור של דיויד רייס בכיכובם של היידן כריסטנסן (מלחמת הכוכבים פרקים 2-3) ורייצ'ל בילסון נכשל בכל פרמטר אפשרי. אם זה בעייני המבקרים ואם זה בעיני הצופים שלא ממש נהרו לבתי הקולנוע על מנת לראותו. הסרט עקב אחרי צעיר בעל היכולת הנדירה ועל המאבק בו הוא ואנשים הדומים לו היו נתונים. כאשר הם ניסו להימלט מידי קבוצת קיצוניים שניסו להרוג את כל הג'אמפרים.

הסרט אולי נכשל אבל הרעיון שלו היה ייחודי ובעל פוטנציאל עצום שפשוט לא התממש באותו סרט משנת 2008. בנוסף לג'אמפר ישנם 2 כרכים נוספים להרפתקאות של הגיבורים מאותו העולם כמו שהם מתוארים בספרי ריפלקס ואימפולס. אם הסרט משנת 2008 היה מצליח קצת יותר היתה סבירות מאוד גבוהה שיוצריו היו ממשיכים לטרילוגיה שתכסה את הספרים אבל זה לא קרה ונראה ששמונה שנים אחרי זהו זמן מצוין להתחיל מהתחלה.

דאג ליימן החליט שזהו זמן טוב לחזור למותג הג'אמפר, לצערנו זה לא יהיה על המסך הגדול אבל אם מסתכלים על הפלטפורמה אליה מגיע המותג זה בהחלט מסקרן. ההמשכון של ג'אמפר יגיעה בגרסת סדרת טלוויזיה / אינטרנט שתשודר בפלטפורמת YouTube Red. מי שלא מכיר את הפלטפורמה אז זהו שירות סטרימינג חדש של גוגל המיועד עבר מנויים בתשלום ונכון להיום הפלטפורמה כבר רצה בארה"ב, אוסטרליה ועוד כמה מדינות. נראה שיוטיוב סרטים של גוגל סוף כל סוף יהפוך להיות יותר רלוונטי. בנוסף לשירות שמציג סרטונים ללא פרסומות כעת YouTube Red גם תשדר חומר מקור בדמות סדרות טלוויזיה (סדרת המשך לג'אמפר ו Lifeline אותה יפיק דוויין ג'ונסון). סדרת ההמשך של ג'אמפר תתבסס עם הספר השלישי ( אימפולס ) ותציג בפנינו גיבורה חדשה סנט ( Cent ) שהיא בתם של דיויד ומילי. סנט ניחנה בכוחות המיוחדים של אביה והיא תוביל את עלילת הסדרה החדשה. הסבירות שנקבל את כוכבי הסרט בסדרה החדשה היא דיי נמוכה עד אפסית. אחרי הכול יוצרי הסדרה ינסו להתרחק כמה שיותר מהכישלון של אותו סרט וגם אם לא אז כידוע כריסטנסן פרש מהתעשייה לפני שנים ולא נראה שיוצרי הסדרה יצליחו לשכנע אותו לתת הופעת אורח בסדרה החדשה.

אז מה אתם אומרים הייתם רוצים לתת לסדרת ההמשך של ג'אמפר הזדמנות נוספת ?


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א