לוגאן - דדפול יופיע בסרט וולברין 3 ?


ראיין ריינולדס ודדפול יופיעו בוולברין 3

הסרט השלישי בסדרת סרטי וולברין שיסגור את הטרילוגיה במרץ 2017 הוא ללא ספק אחד מהסרטים המצופים ביותר של אותה שנה. במיוחד עכשיו כאשר לוגאן יהיה סרטו האחרון בהחלט של יו ג'קמן בתור וולברין.

טריילר לוגאן

לוגאן
לאורך השנים סרטי אקס מן לא ממש הצליחו לשמור על יציבות. לצד הצלחות יחסיות ראינו סרטים לא מאוזנים שלא ממש הצליחו להרשים את הצופים ועד היום מוזכרים ע"י רבים כקטסטרופות מהלכות. אחד מאותם סרטים היה וולברין המקור, הסרט הראשון שפתח את טרילוגיית סרטי וולברין. כולנו זוכרים את מה שנעשה באותו סרט לדדפול. לראיין ריינולדס לקח שנים כדי לשכנע את אולפני פוקס לתת לו הזדמנות שנייה עם הדמות (למרות שזאת לא הייתה אשמתו). 

אחרי ההצלחה הפנומנאלית של סרט דדפול נראה שכל מה שחובבי אקס רצו זה שיתוף פעולה ראוי בין הוולברין של ג'קמן לדדפול של ריינולדס. עכשיו נראה שיכול להיות וזה יקרה (סוג של).
אתר Wrap מדווח שהגיע אליו מידע ממקור אמין שראיין ריינולדס צילם סצנה עבור סרט לוגאן שאמור להגיע במרץ הקרוב. אותה סצנה שצולמה היא משהו שלא תכננו אותו מראש ונראה שעם הגעתו של דייויד ליטץ' לדדפול 2 זה התאפשר. הסצנה שצולמה ככל הנראה תגיע אחרי כתוביות של לוגאן ותהווה את הבסיס לעבודת יחסי הציבור לקראת דדפול 2. 

אז נכון זה לא ממש מה שרציתם לשמוע ודדפול כאן לא הולך לעזור לוולברין ו X-23 להלחם ב Reavers אבל מצד שני זהו שיתוף פעולה נוסף בין האיש שמסמל יותר מכל את האקס מן המודרניים של פוקס ב 15 שנה האחרונות. מנגד האייקון שסחף את כל היקום של האקס מן לאחרונה במיוחד כשאף אחד (בפוקס) לא ממש נתן לא סיכוי.

אז מה אתם אומרים האם אתם מתרגשים אפילו יותר עכשיו קראת לוגאן? ספרו לנו בתגובות מה אתם הייתם רוצים לראות מהסצנה של דדפול וולברין בסרט הקרוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א