האם נראה את הרובוטריקים קופצים לביקור בסרט כוח המחץ 3 ?


הבמאי של כח המחץ 3 רוצה לשתף פעולה עם הרובוטריקים

סרטי כוח המחץ מהשנים האחרונות לא ממש הצליחו לספק את הסחורה ונראה שפרמאונט זיהתה את חוסר ההצלחה וניסתה לבצע שינויים. הסרט הראשון כוח המחץ: עליית הקוברה בעל התקציב של 175 מיליון הצליח לייצר קצת יותר מ 300 מיליון דולרים בכל העולם וזה בעיני פרמאונט זה לא היה מספיק. לקראת סרט ההמשך כוח המחץ: סוגרים חשבון החליטו להזיז הצידה את צ'אנינג טאטום ולקדם את דוויין "הרוק" ג'ונסון לקדמת הבמה, בדרך הם קיצצו את תקציב הסרט באופן משמעותי ל 130 מיליון דולרים ובסופו של דבר הכניסו כ 375 מיליון דולרים בכל העולם. 
כמו שאתם רואים פרמאונט הצליחו למקסם את הרווחים אבל עדיין זה לא היה מה שהם ציפו להכניס מהמותג (ד"א לדעתנו הסרט הראשון G.I. Joe: The Rise of Cobra היה משמעותית יותר טוב מהשני G.I. Joe: Retaliation). עם צמד האכזבות (היחסיות) מכוח המחץ נראה שהאולפנים לא מוותרים על המותג והסרט השלישי בסדרה לא ירד מהפרק ונמצא בשלבי תכנון כבר תקופה ארוכה. האולפנים שכרו את שרותיו של די. ג'יי קרוסו שיביים את הסרט השלישי וצוות הכותבים עובד כבר תקופה על טיוטת תסריט. נכון להיום אין התקדמות משמעותית בגלל לוח הזמנים הצפוף של הרוק, נראה שהוא אחד השחקנים העסוקים ביותר בהוליווד.

במהלך קידום מכירות של סרטו הנוכחי של קרוסו xXx : חזרתו של קסאנדר קייג' קרוסו ניסה לתרץ את חוסר ההתקדמות בפרויקט של כוח המחץ 3 בפני המראיין של קוליידר. ברגע שהמראיין ציין ששיתוף פעולה בין כוח המחץ לרובוטריקים יכול ליצור באזז מעניין עבור הצופים זה מה שהיה לקרוסו להגיד.

"ובכן כן, אבל הם (פרמאונט) לא מוכנים לעשות את זה (כוח המחץ פוגשים את הרובוטריקים) עדיין. זה בדיוק מה שהם צריכים לעשות, אבל הם לא מוכנים לעשות את זה. למעשה כאשר הצגתי את התסריט שאני מפתח בו שני העולמות מעין מתנגשים בסוף הסרט וכשהם קראו את זה הם אמרו 'אנחנו לא מוכנים לעשות את זה עדיין. בסופו של דבר הם יפגישו את שני העולמות האלה וזה כנראה יקרה כאשר מר. ביי (מייקל ביי) יחליט שהוא סיים עם הרובוטריקים"

אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל חלק גדול מחובבי צמד המותגים ציפו (ועדיין מצפים) לראות את כוח המחץ פוגש את הרובוטריקים וכמה שיותר מהר. אם מסתכלים על צמד המותגים זה הרי בדיוק מה שהם צריכים כעת. הרובוטריקים אולי מכניסים מאות מיליוני דולרים פר סרט אבל מבחינת האיכות הסרטים האחרונים בסדרה הם קשים לצפייה. כוח המחץ מנגד גם כן לא ממש הצליח לייצר סרטים מוצלחים כאשר הסרט האחרון (סוגרים חשבון) אולי הצליח לייצר קצת יותר מזומנים מקודמו אבל לא הגיע למספרים של הרובוטריקים מנגד מבחינת האיכות הוא הגיע פחות או יותר לאותה הרמה כמו רובוטריקים האחרון (וזו ממש לא מחמאה). הרובוטריקים כמו גם כוח המחץ צריכים משהו מרענן שיקרה איתם, שיתוף הפעולה ביניהם הוא התשובה המידית שיכולה לעשות את המפנה.

טריילר כוח המחץ עליית הקוברה 2009

עליית הקוברה

רובוטריקים: האביר האחרון אמור לצאת ב 2017 וזה אמור להיות הסרט האחרון של מייקל ביי במותג. אחרי ההיפרדות מביי ישנו סיכוי שנראה את שיתוף הפעולה המתבקש. נכון להיום כל מה שקשור לכוח המחץ 3 נמצא במצב זחילה לכן יכול להיות מאוד שהפקת הסרט מאיטה צעדים בכוונה על מנת לחכות ולראות מה יקרה אחרי עידן ביי ברובוטריקים ואחרי שביי ילך לדרכו קרוסו ישלוף את טיוטת כוח המחץ אותה הוא הכין תחילה ורמונט ילכו לכיוון יצירת יקום משותף בין כוח המחץ לרובוטריקים. מדבריו של קרוסו הוא ציין שכח המחץ 3 לא אמור להיות שיתוף פעולה מלא בין 2 המותגים אלה הרובוטריקים אמורים להופיע לסצנה בודדת לקראת סוף הסרט כאשר הופעת אופטימוס פריים אחרי הכתוביות תעשה את העבודה ותבנה את הציפיה לקראת הסרטים הבאים.

הכדור נמצא כעת בידי פראמונט, אם הם יהיו אמיצים מספיק נקבל משהו נחמד ומרענן לשם שינוי. אם לא נמשיך לדדות עם סרטים בינוניים על הגבול הלא ניתנים לצפייה כמו שקרה לנו עם 2 הסרטים האחרונים של צמד המותגים.

לכוח המחץ עדיין אין תאריך הקרנה רשמי אבל את הרובוטריקים: האביר האחרון אנחנו נראה מגיעים למסכי הקולנוע ב 23 ליוני 2017 (ארה"ב)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א