20 סרטים מומלצים שאתם חייבים לראות ב 2019


20 סרטים שיהיה פשע לפספס ב 2019

כמו בכל שנה, כאן אתם הולכים להתרשם מכל הסרטים המומלצים שאמורים להגיע ב 2019. זוהי הרשימה המלאה אשר תציג את כל הסרטים החדשים שמשתחררים בשנת 2019. לפני שאתם גוללים מטה על מנת לראות לאן ילך חלק מהתקציב השנתי שלכם. אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק אם זה הדף הרשמי של המגדלור ואם זה קבוצת צופים סדרתים כדי לא לפספס שום ידיעה מתחום הקולנוע והטלוויזיה. בלי ברבורים מיותרים אלה הם שוברי הקופות של שנת 2019.
עברו כמה שנים מאז פרסום מאמר זה, אם אתם מחפשים את רשימת סרטי קולנוע המומלצת והעדכנית שלנו אתם מוזמנים לבקר כאן.

recommended movie blockbusters of  2019 xryho nunkmho
סרטים מומלצים  2019


1. אליטה: מלאך קרב - Alita: Battle Angel

על הנייר אליטה הוא אחד הסרטים הכי מבטיחים של שנת 2019. עם אפקטים וויזואליים לא מהעולם הזה וכוריאוגרפיות קרב מרהיבה. כל מה שחסר לאליטה והוא בגדר הלא ידוע זו היא עלילה שנקווה ותצליח לקשר את כל הויזואליות הזאות ותהפוך אותה להיות רלוונטית עבור הצופה. ישנם 2 אפשרויות : או שהסרט נכשל טוטאלית או שהוא מצליח מעבר למצופה. בואו נקווה שהוא יצליח כי ממבט ראשון זה נראה כמו כייף טהור.
שחקנים – רוזה סלזאר, כריסטוף וואלץ ואד סקרין.
תאריך יציאה 13 לפברואר

טריילר אליטה: מלאך קרב

בשביעי למרץ בקולנוע

2. קפטן מארוול - Captain Marvel

אחרי מלחמת האינסוף אנחנו עושים אתנחתה וחוזרים לשנות ה 90 על מנת לעשות היכרות עם אחת מגיבורות העל החזקות ביקום של מארוול - קפטן מארוול. אנחנו נעשה היכרות עם סיפור הרקע של הגיבורה כמו גם נראה את הבנייה שעבר ניק פיורי ביחד עם גיבורותינו. כאשר בסופו של דבר הסרט יתקשר באופן ישיר למאורעות מלחמת האינסוף שם הגיבורה תכנס באופן רשמי לצוות הנוקמים.
שחקנים – ברי לארסון, סמואל ג'קסון וג'וד לאו.
תאריך יציאה 7 למרץ

טריילר קפטן מארוול

ב 14 למרץ בקולנוע

3. הילד שיהיה מלך - The Kid Who Would Be King

ילד בריטי רגיל מוצא את אקסקליבר ונאלץ לגייס את חבריו שישמשו כאבירי השולחן העגול על מנת שכולם ביחד ילחמו בכוחות הרשע ומורגאנה בראשם. התיאור הזה לא ממש מבטיח אז פשוט תראו את הטריילר כי הוא נראה דיי מרענן ונחמד כמו שהבריטים יודעים לעשות.
שחקנים – רבקה פרגוסון, טום טיילור ופטריק סטיוארט.
תאריך יציאה 14 למרץ

טריילר הילד שיהיה מלך

ב 14 למרץ בקולנוע

4. שאזאם! - Shazam!

שאזאם הוא החותמת הסופית של וורנר לשינוי כיוון מהיקום הקודר אותו זאק סניידר ניסה לבנות והפיכת ה DCEU למשהו שדומה יותר ל MCU (מארוול לייט). שאזאם הוא הזדמנות מצוינת לראות את הגיבור העצמתי של די סי מוצג באווירה הרבה יותר קלילה ממה שראינו אצל גיבורים אחרים של די סי אצל ה DCEU. הגיבור הוא ילד מתבגר שמקבל את כוחות העל ובסרט נראה את התמודדותו עם המתנה שנחתה עליו כמו שרק מתבגר יכול לחוות אותה.
שחקנים – זאק לוי, מארק סטרונג, גרייס פולון ודיז'מון הונסאו.
תאריך יציאה 5 לאפריל

טריילר שאזאם!

בחמישי לאפריל בקולנוע

5. הלבוי - Hellboy

ריבוט לעוד סרט קומיקס והפעם זהו הלבוי שמגיע לעולמינו כשהוא תינוק ובמהלך השנים הופך לכלי עזר עבור הרשויות על מנת שהן יוכלו להלחם בכל תופעות העל טבעיות שנוחתות על כדור הארץ. מהטריילר נראה שהסרט יהיה דיי קליל, נקווה שזה יספיק לו על מנת לייצר סרטי המשך לדמות בלי הצורך באתחול מחודש בעוד מספר שנים.
שחקנים – דייויד הרבור, מילה ג'ובוביץ', דניאל דיי קים וסשה ליין.
תאריך יציאה 12 לאפריל

טריילר הלבוי

ב 12 למרץ בקולנוע

6. הנוקמים: סוף המשחק - Avengers: Endgame

הסרט שחצי עולם מחכה לו כבר שנה על מנת לסגור את סאגת הנוקמים ותאנוס בעקבות הסוף המפתיע והפתוח אותו קיבלנו בסרט הנוקמים של 2018. הנוקמים ששרדו את הסרט הראשון יקבלו חיזוק מכמה גיבורים חוזרים כמו גם כמה דמויות חדשות על מנת להגיע לקרב הסופי מול תאנוס ואולי הפעם להכניעה את נבל העל של ה MCU.
שחקנים – כריס אוונס, רוברט דאוני ג'וניור, סקארלט ג'והנסון, כריס המסוורת', ג'וש ברולין, פול ראד וג'רמי רנר.
תאריך יציאה 3 למאי

טריילר הנוקמים: סוף המשחק

בשלישי למאי בקולנוע

7. אלאדין - Aladdin

הסרט הזה מיעד יותר לילדים של 1992 שיראו כאן העתק אחד לאחד של אותו סרט מצויר רק הפעם עם שחקנים אמיתיים ובלי הג'יני הכחול אותו יחליף וויל סמית. ניסיון נוסף של דיסני לעשות קופה הפעם בתקווה שגם המבוגרים יבואו לראות ולהיזכר בנוסטלגיה של שנות התשעים.
שחקנים – וויל סמית, נעמי סקוט ומנה מסוד.
תאריך יציאה 23 למאי

טריילר אלאדין

ב 23 למאי בקולנוע

8. גודזילה: מלך המפלצות - Godzilla: King of the Monsters

ניסיון נוסף ליצירת שובר קופות בכיכובן של המפלצות היפניות. האם הפעם נראה משהו חדש או חזרה על אותה תבנית ישנה עם הרס אינסופי של רכוש, אפקטים סבירים ועלילה בינונית מינוס. בכל מקרה מי שמת על מפלצות ענק סביר שלא ירצה לפספס את הסרט הזה.
שחקנים – וורה פרמיגה.
תאריך יציאה 31 למאי

טריילר גודזילה: מלך המפלצות

ב 31 למאי בקולנוע

9. אקס-מן: הפניקס האפלה -  X-Men: Dark Phoenix

לפני שזכויות האקס מן עוברות באופן סופי למארוול יש עדיין 2 סרטי אקס מן שיצא לנו לראות מפוקס. אחד מהם הוא אקס מן סאגת הפניקס האפלה. אז נכון שכבר ראינו את זה במפלט האחרון, בואו נקווה שזה יהיה יותר טוב מאפוקליפסה. יהיה מעניין לראות את ג'ין גריי של סופי טרנר מתפוצצת בפניקס הנוכחית.
שחקנים – סופי טרנר, ג'סיקה צ'סטיין, ג'ניפר לורנס ג'יימס מקאבוי, מייקל פאסבנדר, טיי שרידן, ניקולס הולט, אוון פיטרס, אוליביה מאן ודניאל קדמור.
תאריך יציאה 6 ליוני

טריילר אקס-מן: הפניקס האפלה

בשישי ליוני בקולנוע

10. גברים בשחור - Men in Black: International

כמי שלא ממש ספר את הסרטים המקוריים של גברים בשחור הפעם כריס המסוורת' וטסה תומפסון עושים לי אפילו פחות מוויל סמית' וטומי לי ג'ונס, וזה אומר הרבה. בואו נקווה שהייה לנו כאן אקשן סביר וכמות גאדג'טים שלא יביישו את מה שיש ל 007 להציע. כי חוץ מזה אין לי ממש ציפיות מהריבוט המיותר הזה.
שחקנים – כריס המסוורת', טסה תומפסון, ליאם ניסן, אמה תומפסון ורבקה פרגוסון.
תאריך יציאה 14 ליוני

טריילר גברים בשחור

ב 14 ליוני בקולנוע

11. שאפט - Shaft 

הגיבור הראשון של הקהילה השחורה בקולנוע חוזר ב 2019 שישלב כאן שלוש דורות של שאפט. סמואל ג'קסון חוזר לגלם את הדמות ובדרך לחנוך את בנו שלא ממש מכיר את הנהלים בהארלם ודורש חינוך מחדש. בסה"כ נראה שהשאפט של 2019 הוא קומדיה מהנה מטובלת בכמה סצנות אקשן מבדרות שכדאי לראות השנה בקולנוע.
שחקנים - סמואל ג'קסון, ג'סי אושר, רג'ינה הול, לורן וואלז וריצ'ארד ראונדטרי.
תאריך יציאה 14 ליוני.

טריילר שאפט

ב 14 ליוני בקולנוע

12. ספיידרמן: רחוק מהבית - Spider-Man: Far from Home

סרט ההמשך של ספיידרמן עם טום הולנד מגיע מכיוונה של סוני. הסרט הנוכחי כמו גם הקודם יהווה שיתוף פעולה בין סוני למארוול כדי לשייך את איש העכביש ל MCU המורחב של מארוול. הפעם בסרט החדש נראה את גיבורינו יוצא לחופשה באירופה. בנוסף לספיידרמן אנחנו נראה את מיסטיריו וניק פיורי שינסו לעזור לאיש העכביש.
שחקנים - טום הולנד, סמואל ג'קסון, מריסה טומיי, קובי סמולדרס, ג'ייק ג'ילינהול וזנדיה.
תאריך הקרנה 4 ליולי.

טריילר ספיידרמן רחוק מהבית

ב 4 ליולי הוא כאן

13. מהיר ועצבני: הובס ושואו - Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

אם ראיתם את הטריילרים להוב ושואו בספינוף החדש של סדרת סרטי מהיר ועצבני אתם כנראה יודעים שהסרט הזה חוצה כל גבול של היגיון בריא. סרטי מהיר ועצבני נהגו לרוב לקפץ בגבול הדק בין המציאות לדימיון. נראה שהובס ושואו פשוט עברו את הגבול ולמרות הטירוף שהולך להתחולל בסרט זה נראה מרתק.
שחקנים - ג'ייסון סתאתהם, דויין ג'ונסון, וונסה קירבי, אידריס אלבה, הלן מירין, ונסה גונזלס וקליף קורטיס.
תאריך הקרנה 1 לאוגוסט

טריילר מהיר ועצבני: הובס ושואו

בראשון לאוגוסט הסרט מגיע לקולנוע

14. היו זמנים בהוליווד - Once Upon a Time ... in Hollywood

סרטו החדש של קוונטין טרנטינו העוקב אחר שחקן כושל וחברו הטוב שהוא פעלולן שמחליף אותו בכל הסצנות המורכבות בהן הדמות של ליאונרדו דיקפריו תתקשה לתפקד. הסרט ינסה להעביר את האווירה של שנות ה 70 בהוליווד דרך יעניהם של צמד החברים. כל כל האינטריגות ודמויות מוזרות נוספות שיחזקו את הסרט.
שחקנים - בראד פיט, לאונרדו דיקפריו, מרגו רובי, אל פצ'ינו, דקוטה פנינג, לוק פרי, דמיאן לויס, טים רות', טימוטי אלפנט ורומן פולנסקי.
תאריך הקרנה 15 לאוגוסט

טריילר היו זמנים בהוליווד

ב 15 לאוגוסט הסרט מגיע לאקרנים

15. רמבו: דם אחרון - Rambo: Last Blood

ג'ון רמבו פשוט מסרב לפרוש והפעם גיבור מלחמה הוותיק לוקח על עצמו לפרק לגורמים כנופיית פשע מקסיקנית. הסרט הנוכחי הוא הפחות זוהר בסדרה אם זה בגלל גילו המופלג של סטאלון ואם זה בגלל עייפות החומר והעלילה שקצת קשה לעיכול. בכל מקרה גיבורינו חוזר כדי ליצור את אזור המלחמה הפרטי שלו על מנת להציג לנו אינספור דרכים בהם הוא הולך לשפד את אויביו גם בגיל 70+.
שחקנים - סילבסטר סטאלון, לויס מנדילור ופאז ווגה
תאריך הקרנה 19 לספטמבר (ארה"ב)

טריילר רמבו: דם אחרון

רמבו חוזר ב 19 לספטמבר

16. ג'וקר - Joker

הסרט הזה של הג'וקר לא הולך להשתייך ליקום הגוסס (אם לא המת סופית) של ה DCEU. חואקין פניקס יגלם כאן דמות חדשה של הג'וקר לא קשורה בשום אופן לג'וקר שראינו בחוליית המתאבדים. הסרט הזה יהיה יותר מחובר לקרקע עם טון הרבה יותר קודר ורציני שיציג בפנינו את התדרדרותו של הגיבור (האמת זהו נבל אבל ... נזרום עם זה) הראשי לתוך דמותו הפסיכוטית של הג'וקר.
שחקנים - חואקים פניקס, רוברט דה נירו, זאזי ביטס, בראט קולן ובריאן קאלן.
תאריך הקרנה 4 לאוקטובר

טריילר הג'וקר

הג'וקר מגיע ב 4 לאוקטובר

17. איש מזל תאומים - Gemini Man

הפעם אנחנו צוללים לעולם של מתנקשי על כדי לראות את וויל סמית מנסה להרוג את וויל סמית. הכל בגלל סכסוך רב שנים בין הוויל סמית המקורי מול מעסיקו הנקמני והעקשן. הרעיון נראה מעניין וגם סצנות הפעולה נראות דיי נחמדות בטריילר. חוץ מזה הפרטים על הסרט דיי מעורפלים.
שחקנים - וויל סמית וקלייב אוון.
תאריך הקרנה 3 לאוקטובר

טריילר איש מזל תאומים

מגיע לקולנוע ב 3 לאוקטובר

18. זומבילנד 2 - Zombieland: Double Tap

עשור אחרי הסרט הראשון, מגיע ההמשך הצפוי עם הקאסט המקורי. כמו בסרט הראשון גם כאן הרביעיה המוזרה של אנשים השונים זה מזה ממשיכים לפלס את דרכם בעולם שנשלט ע"י הזומבים ובדרך ליהנות מכל רגע. הצופה נהנה גם כן מהיצירתיות של הדמויות כמו גם הגרפיקה הקומיקסית שמתווספת לסרט
שחקנים - ג'סי אייזנברג, וודי הרלסון, אמה סטון, רוסאריו דאוסון, ביל מוריי, לוק ווילסון ואביגייל בראסלין.
תאריך הקרנה 11 לאוקטובר (ארה"ב)

זומבילנד 2

Zombieland: Double Tap

19. שליחות קטלנית: גורל אפל - Terminator: Dark Fate

ניסיון נוסף של בעלי המותג להחיות את שליחות קטלנית. רק שהפעם בניגוד לפעמים הקודמות: ארנולד שוורצנגר, לינדה המילטון וג'יימס קמרון חוזרים לשתף פעולה בפעם הראשונה מאז יום הדין (Terminator 2 - Judgement Day ). כל סרט של שליחות קטלנית מאופיין בהייפ עצום שבד"כ מתרסק על הפרצוף בקולנוע. הפעם עם חזרתו של קמרון למותג לציפיות העצומות יש בסיסו כולנו תקווה שהסרט הנוכחי יצליח לשחזר את ההצלחה של T2.
שחקנים - ארנולד שוורצנגר, לינדה המילטון, מקנזי דייויס וגבריאל לונה.
תאריך הקרנה 1 לנובמבר

טריילר שליחות קטלנית: גורל אפל

שליחות קטלנית מגיע אלינו ב 1 לנובמבר

20. מלחמת הכוכבים: עליית הסקאייווקר - Star Wars: The Rise of Skywalker

הסרט השלישי והאחרון שסוגר את סאגת הסקייואקר בו נראה את ריי ושאר חבריי המחתרת ממשיכים להילחם בכוחות האופל של המסדר הראשון. כל הפרטים שנוגעים לסרט השלישי מאוד מאורפלים. מצמד הסרטים הראשון בסאגה ניתן בקלות להבין את אופי הסרט הנוכחי כאשר ריי היא המרי סו הקלאסית ולאף אחד אין ממש סיכוי לעמוד בדרכה. בכל מקרה כמו כל סרט בסדרת סרטי מלחמת הכוכבים גם הסרט הזה הולך להיות אירוע אפי שלא כדאי לכם לפספס.
שחקנים - דייזי רידלי, מרק האמיל, קרי פישר, ג'ון בוייגה, אוסקר אייזק, קארי ראסל, בילי וויליאמס וקלי מרי טראן.
תאריך הקרנה 19 לדצמבר

טריילר מלחמת הכוכבים: עליית הסקאייווקר

הסרט מגיע אלינו ב 19 לדצמבר

שנת 2019 היא שנה עמוסה בכל טוב מקווים שנהניתם מרשימת ההמלצות הנוכחית. בתקופה האחרונה אנחנו לא מפרסמים הרבה באתר אבל עדיין מקפידים על רשימת המלצות קולנוע דו שנתית והמלצות טלוויזיה עונתית. נשמח אם תרשמו לרשימת התפוצה שלנו או לפחות תעקבו אחרינו ברשתות החברתיות.
נפגש ברשימת ההמלצות הבאה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א