האם סדרת קומיקס נוספת בדרך לטלוויזיה - הוקגירל ?


סדרת קומיקס נוספת בדרך לטלוויזיה - הוקגירל

רק לפני שלוש שנים סדרת די סי קומיקס החץ הירוק עשתה את הספתח שלה ברשת CW. מאז מחלקת הטלוויזיה של האחים וורנר התרחבה באופן משמעותי עם סדרות כמו גותהאם, iZombie וסדרת בת של החץ הירוק פלאש. אבל זה לא הסוף הסדרה הבאה שנראה ברשת   CW  היא אגדות המחר שתרכז כמה מהגיבורים והנבלים אותם כבר ראינו בסדרות החץ הירוק והברק. וזה עוד בלי שהזכרנו את סופרגירל שנמצאת בקנה, אותה נראה משודרת ב CBS השנה.

אחת מדמויות הקומיקס היותר מוכרות של די סי (לא הכי מוכרת אבל היא באמצע) אותן נראה באגדות המחר היא קסנדרה סאונדרס הלא היא הוקגירל (Hawkgirl) אותה תגלם סיארה רייני. הפעם הראשונה בה חובבי הקומיקס נתקלו בהוקגירל הייתה לפני כ 75 שנה. הוקגירל תוארה כבחורה עם כנפיים שהשתמשה בטכנולוגית תעופה מתקדמת, כמו גם בעלת יכולת על טבעית של חיי אלמוות ע״י היוולדות מחדש ושמירה את יכולות הלחימה אותן היא רכשה בגלגוליה הקודמים.

לפי הדיווח של ספויילרטיוי ברשת CW עובדים על סדרת בת נוספת לחץ / פלאש- הוקגירל. זהו שלב מאוד מוקדם של ההפקה אבל רייני אמורה לגלם את הדמות הראשית בסדרה בנוסף להשתתפות באגדות המחר (Legends of Tomorrow). הדיווח מציין ש CW ויתרו על הזמנת פיילוט ובמקום הפיילוט הזמינו עונה שלמה של הסדרה.
הדיווח הוא לא רשמי כי אין עדיין התייחסות לא מצד האחים וורנר ולא מכיוונה של רשת.CW  לכן אם הדיווח נכון ואנחנו נמצאים בשלבים המאוד מוקדמים של ההפקה נצטרך לחכות עוד תקופה ארוכה עד שנקבל את המוצר המוגמר על מסכינו הביתיים.  בעיה נוספת שמתעוררת פתאום, מתקשר לעובדה שאנחנו נראה את הוקגירל בספינוף השני של CW אגדות המחר שם יהיה לה תפקיד משמעותי אז לא הגיוני שסיארה רייני תככב בשתי סדרות שירוצו בו זמנית. אפשרות אחת היא שרייני תקבל ספינוף ותעזוב את אגדות המחר. אפשרות שנייה היא שרייני תמשיך להופיע באגדות המחר לצד הספינוף של הוקגירל אבל הופעותיה באגדות המחר יצטמצמו משמעותית והיא תופיע לעתים רחוקות על בסיס של אורחת.

מי שהתאכזב טיפה מהטריילר של סופרגירל שדלף לפני כמה חודשים יכול להתנחם בגיבורת על נוספת שמגיע לטלוויזיה - הוקגירל שתתמקד בגיבורה נוספת של די סי אבל בלי הלחץ העצום שיש על סדרה מסוגה של סופרגירל מה שיאפשר להוקגירל להיות אלטרנטיבה מעניינת שתוכל לתפוס את אותו קהל יעד אליו מכוונים יוצרי סופרגירל.

עדכון 23.06.15
לצערנו השמוע התבררה כלא נכונה וסדרת הוקגירל לא תצא לפועל

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א