15 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2022

רשימת סרטים חדשים שאתם חייבים לראות בשנת 2022 

כמדי שנה, אנחנו מציגים בפניכם את הסרטים שצפויים לצאת בשנה הקרובה, שנראים מבטיחים במיוחד. בהתבסס על הטריילרים, רשימת השחקנים וקו העלילה, אלו הסרטים שלא כדאי לכם לפספס בשנת 2022. אז רגע לפני שאתם בודקים את רשימת ההמלצות שלנו. אל תשכחו לעקוב אחרינו בפייסבוק ולהצטרף לקבוצה שלנו צופים סדרתיים. תיהנו וצפייה נעימה!  

xryho nunkmho 2022
סרטים מומלצים לשנת 2022

צעקה Scream (2022)

11 שנה חלפו מאז שהסרט הרביעי בסדרת סרטי האימה "צעקה" יצא לאקרנים. הרבה שינויים התרחשו בעולם מאז, אבל מה שנשאר חקוק בזיכרון שלנו זאת אותה מסכת גוסטפייס שעוטה הרוצח מ"צעקה" על פניו. עכשיו בקורונה, גם הצופים בקולנוע שיצפו בסרט יעטו מסכות. "צעקה 2022" מתרחש 25 שנה לאחר שמסע הרציחות זעזע את העיירה השקטה וודסברו. רוצח חדש מטיל את אימתו על בני הנוער במטרה לחשוף את הסודות האפלים של העיירה. צוות השחקנים של סדרת הסרטים המקורית ישובו לסרט החמישי, ואליהם יצטרפו כמה שחקנים חדשים שיפגינו על המסך את יכולות הצעקות שלהם. 

שחקנים: נב קמפבל, דייוויד ארקט, קורטני קוקס, מארלי שלטון, מליסה באררה, ג'נה אורטגה, ג'ק קווייד, דילן מינט ועוד. 

תאריך שחרור: 13 בינואר

טריילר לצעקה 5

צעקה 5 חוזרת עם רציחות חדשות

החיים המחשמלים של לואי וויין - The Electrical Life of Louis Wain

"העולם מלא ביופי, והתפקיד שלך הוא ללכוד אותו", כך אומרת קלייר פוי שמגלמת את אמלי ריצ'רדסון, אשתו של האמן לואיס ויין. הסרט מציג את סיפורו האמיתי ויוצא הדופן של האמן הבריטי האקסצנטרי לואיס ויין (בנדיקט קמברבאץ'), שתמונותיו הפסיכדליות, שינוי את תפיסת הציבור לגבי חתולים. הסרט עוקב אחר ההרפתקאות של הצייר ומגולל את סיפור האהבה שלו לאשתו. 

שחקנים: בנדיקט קמברבאץ' וקלייר פוי

תאריך שחרור: 20 בינואר

טריילר החיים המחשמלים של לואי וויין

החיים המחשמלים של לואי וויין

מורביוס – Morbius

אחרי ש"ספיידרמן אין דרך הביתה" שבר שיאים של כל הזמנים (הסרט הרוויח יותר מ-200 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להצגתו), כעת מגיע סרט נוסף שעוסק ביקום של מארוול. הפעם הסרט יתמקד בדמות הנבל מורביוס, שהופיע לראשונה בחוברות הקומיקס של ספיידרמן. ד"ר מייקל מורביוס הוא ביוכימאי זוכה פרס נובל שסבל ממחלת דם נדירה. כאשר הוא מנסה לרפא את עצמו באמצעות טיפול ניסיוני, הוא הופך את עצמו לערפד צמא דם. ג'ארד לטו זוכה האוסקר המוכשר מגלם את מורביוס, כך שיש לנו הרבה ציפיות מהסרט הזה. 

שחקנים: ג'ארד לטו, אדריה ארחונה, מאט סמית, ג'ארד האריס, טייריס גיבסון, מייקל קיטון וארצ'י רנו. 

תאריך שחרור: 27 בינואר

טריילר למורביוס

נבל נוסף של ספיידרמן מקבל סרט משלו

מוות על הנילוס (שם לא רשמי) - Death on the Nile

נגיף הקורונה "עשה את המוות" ל"מוות על הנילוס" (הבנתם את משחק המילים?). מועד שחרורו לאקרנים נדחה לא פחות מ-5 פעמים במשך שנתיים. נו, טוב. אומרים שכל עכבה לטובה. אנחנו מקווים שבקרוב נזכה סוף סוף לצפות בגל גדות שלנו מככבת בסרט המבוסס על ספרה הבלשי של אגאתה כריסטי. גל מגלמת את לינט רידג'וויי דויל – יורשת עשירה הנרצחת במהלך ירח הדבש שלה. מי שחוקר את הרוצח הוא הבלש הבלגי הרקול פוארו (בגילומו של קנת בראנה), המנסה לגלות מי הרוצח.  

שחקנים: גל גדות, קנת בראנה, ארמי האמר, אנט בנינג וראסל בראנד. 

תאריך שחרור: 11 בפברואר

טריילר מוות על הנילוס

גל גדות במוות על הנילוס

אנצ'רטד Uncharted

כבר הזכרנו כאן את ספיידרמן, אז הנה הוא שוב – טום הולנד שגילם את איש העכביש בסרט שובר הקופות, ינסה לשחזר את ההצלחה בסרט " אנצ'רטד". הסרט מבוסס על סדרת משחקי הפלייסטיישן הפופולרית. הולנד מגלם את ניית’ן דרייק, גנב צעיר, שמצטרף למסע יחד עם צייד האוצרות סאלי סאליבן (מארק וולברג). השניים מנסים לאתר אוצר שנקבר לפני 500 שנה, כשבדרך הם נאלצים להתמודד מול מונקדה (אנטוניו בנדרס) - הרפתקן שמשוכנע שהאוצר שייך למשפחתו. לצד תעלומת האוצר, ניית'ן וסאליבן ינסו לפענח תעלומה נוספת -  היכן נמצא אחיו האבוד של נייתן? בואו נקווה שהסרט יהיה טוב כמו המשחק. 

שחקנים: טום הולנד, מארק וולברג, אנטוניו בנדרס, טאטי גבריאל וסופיה טיילור עלי. 

תאריך שחרור: 17 בפברואר

טריילר לאנצ'רטד

אנצ'רטד

באטמן (2022) - The Batman

אחרי הקאמבק של "צעקה" מגיע קאמבק נוסף ומרגש לא פחות – באטמן חוזר לקולנוע. הסרט, ששואב השראה מחוברת הקומיקס "באטמן: ליל כל הקדושים הארוך" ו"באטמן: שנת האפס, הוא לא סיקוול או פריקוול לסרט כלשהו של באטמן. אלא יציג את הסיפור של איש העטלף מההתחלה – שנתיים אחרי שברוס ווין אימץ לעצמו את הזהות של באטמן. כשרוצח סדיסטי מאיים על גות'אם, באטמן מנסה לחשוף את הרוצח ולטהר את העיר משחיתות. לפי הטריילר, נראה שצפוי לנו סרט אפל יותר מהסרטים הקודמים של באטמן. רוברט פטינסון ייכנס לדמותו של באטמן, ויש לקוות שיעשה עבודה טובה כמו ב"מגדלור" ופחות כמו ב"דמדומים". 

שחקנים: רוברט פטינסון, זואי קרביץ, פול דנו, ג'פרי רייט, ג'ון טורטורו פיטר סארסגארד, ג'ימי לוסון, אנדי סירקיס וקולין פארל. 

תאריך שחרור: 3 במרץ

טריילר לבאטמן

באטמן של רוברט פטינסון

חיות הפלא: הסודות של דמבלדור  Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

חובבי הארי פוטר שביניכם בוודאי לא יכולים לפספס את סרט ההמשך ל "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" ו"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד". הסרט, שמבוסס על ספרה של ג'יי.קיי רולינג, מתרחש בשנות ה-30. כשכוחו של גרינדלוולד מתעצם, הקוסם אלבוס דמבלדור (הלא הוא מנהל הוגוורטס), מטיל משימה על ניוט סלמנדרה וחבריו להילחם בגרינדלווד. מה שמעניין כאן במיוחד זה שעולם הקוסמות מתערבב בסרט עם אירועי מלחמת העולם השנייה. אולי הקוסמים יהפכו את היטלר לקרפדה? 

שחקנים: אדי רדמיין, קתרין ווטרסטון, מאדס מיקלסן, ג'וד לאו ודן פוגלר. 

תאריך שחרור: 14 באפריל 

טריילר חיות הפלא: הסודות של דמבלדור

חיות הפלא: הסודות של דמבלדור

דוקטור סטריינג' במולטיוורס הטירוף (שם לא רשמי) Doctor Strange in the Multiverse of Madness

עם כל הכבדו למארוול, עלילות הסדרים והסדרות שלהם לעיתים מאוד מבלבלות אותנו. אז הסרט הזה אמור לעשות לנו קצת סדר.  אחרי האירועים של "סוף המשחק", "וונדה ויז'ן", "ת'ור" ו"ספיידרמן אין דרך הביתה", דוקטור סטריינג' ממשיך לחקור את היכולות של אבן הזמן, כשרוע עוצמתי משתחרר לעולם. 

שחקנים: בנדיקט קמברבאץ', אליזבת אולסן, רייצ'ל מקאדמס, בנדיקט וונג וצ'יווטל אגיופור

תאריך שחרור: 6 במאי 

טריילר דוקטור סטריינג' במולטיוורס הטירוף

דוקטור סטריינג' במולטיוורס הטירוף

אהבה בשחקים: מאווריק  Top Gun: Maverick

אנחנו חושדים שטום קרוז גילה את מעיין הנעורים. אחרת אין לנו הסבר רציונלי לכך שהבן אדם פשוט לא מזדקן. בסרט ההמשך ללהיט משנת 1986, טום חוזר לדמותו של קפטן פיט "מאווריק" מיטצ'ל – מדריך הטייסים השרמנטי. על תקן מושא אהבתו נמצאת ג'ניפר קונלי, שתגלם את פני בנג'מין – אם חד הורית שמנהלת בר. אם אי אפשר לטוס בגלל הקורונה, לפחות ניהנה מחווית טיסה בקולנוע.  

שחקנים: טום קרוז, מיילס טלר, ג'ניפר קונלי, ג'ון האם, ואל קילמר ואד האריס 

תאריך שחרור: 26 במאי 

טריילר אהבה בשחקים: מאווריק

אהבה בשחקים: מאווריק

עולם היורה: עולם חדש  Jurassic World: Dominion

אנחנו לא יודעים אם התסריטאים בהוליווד חווים פרץ נוסטלגיה, או שפשוט נגמרים להם הרעיונות. כך או כך, גם הסרט הזה ממשיך את סדרת סרטי פארק היורה משנות ה-90. אחרי שבסרט הקודם הדינוזאורים הצליחו להימלט מאחוזת לוקווד בקליפורניה, האנושות תצטרך להכריע האם לחיות לצד הדינוזאורים או להכחיד אותם.  

שחקנים: כריס פראט, ברייס דאלאס הווארד, איזבלה סרמון, בי.די. וונג, סם ניל, לורה דרן וג'ף גולדבלום.

תאריך שחרור: 9 ביוני

טריילר פארק היורה 2022

פארק היורה מחזיר את כל כוכבי הסרט מתחילת שנות ה 90

בלק-פון The Black Phone

הבמאי סקוט דריקסון, שביים את "גירוש השדים של אמילי רוז" ואת "דוקטור סטריינג'", יצר את סרט האימה הזה, שעלול לגרום לכם לפחד מצלצול של טלפונים נייחים. פיני שו, ילד חכם בן 13, נחטף על ידי רוצח סדיסט ונכלא במרתף שלו. לפתע הוא שומע צלצול טלפון, וכשהוא מרים את השפופרת הוא שומע את הקורבנות של הרוצח שמנסים לעזור לפיני להימלט. השחקן איתן הוק בתפקיד המפחיד ביותר בקריירה שלו, כשהוא מגלם את אותו רוצח סדיסט.

שחקנים: אית'ן הוק, ג'רמי דייוויס, ג'יימס רנסון ומדלין מקגרו

תאריך שחרור: 17 ביוני 

טריילר בלק-פון

בלק-פון

תור: אהבה ורעם - Thor: Love and Thunder

הסרט הרביעי בסדרת הסרטים של ת'ור הוא אחד מהסרטים היקרים והמדוברים ביותר בסרטי היקום של מארוול. הבשורה המשמחת (תלוי את מי שואלים) היא שנטלי פורטמן חוזרת לגלם את דמותה של המדענית ג'יין פוסטר. מי שעוד מצטרפת לקאסט היא מליסה מקארת'י שתגלם את הילה. עם ליהוק של כריסטיאן בייל בתור נבל, אין ספק שהולך להיות סרט לוהט.

שחקנים:
כריס המסוורת', נטלי פורטמן, כריסטיאן בייל, מאט דיימון, כריס פראט ומליסה מקארת'י.

תאריך שחרור: 8 ביולי

תור: אהבה ורעם טריילר חדש - Thor: Love and Thunder new trailer

בסרט הנוכחי תור (כריס המסוורת') יוצא למסע שונה מכל מה שחווה עד כה – מסע בעקבות שקט פנימי. אך הפרישה שלו לא מחזיקה ...

בלאק אדם  Black Adam

ומהיקום של מארוול נעבור ל-DC. כן, אנחנו מודים שבתחרות בין השניים אנחנו בצד של מארוול, אבל הסרט "בלאק אדם" של DC מסקרן אותנו מאוד. דווין ג'ונסון מגלם את בלאק אדם – נבל ואנטי גיבור שהוא ההיפך המוחלט מגיבור העל שהאזאם שעמו הוא חולק את כוחותיו. העלילה עדיין לא פורסמה, אבל נראה שהיא עוסקת במצרים העתיקה.

שחקנים:
דוויין ג'ונסון, נואה סנטינאו, אלויס הודג', קווינטסה סווינדל ופירס ברוסנן.

תאריך שחרור: 28 ביולי

טריילר בלאק אדם

תתכוננו לבואו של בלאק אדם


הפנתר השחור: וואקנדה לנצח Black Panther: Wakanda Forever

עולם הקולנוע הוכה הלם כשכוכב "הפנתר השחור", צ'דוויק בוזמן, הלך לעולמו בגיל 43. סרט ההמשך " הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" צפוי לתת כבוד לשחקן המנוח. הוא ימשיך לעסוק בעולם המרתק של וואקנדה ויתמקד בדמויות האהובות שורי, נאקיה ואוקויה.

שחקנים: לטישה רייט, לופיטה ניונגו, דנאי גורירה, מרטין פרימן, וינסטון דיוק ואנג'לה באסט.
תאריך שחרור: 11 בנובמבר

טריילר פנתר השחור 2

טריילר רשמי לפנתר השחור 2. מייכנס לחליפת הפנתר השחור בסרט החדש ?

אווטאר Avatar 2

אי שם בשנת 2009, הסרט "אווטאר" היה חדשני במיוחד. הוא היה מועמד ללא פחות מתשעה פרסי אוסקר, וזכה מתוכם בשלושה - צילום, אפקטים מיוחדים וניהול אמנותי. בשנה הקרובה סרט ההמשך של "אווטאר" צפוי להגיע לקולנוע, והוא הראשון מבין ארבעה סרטי המשך שהבמאי ג'יימס קמרון עבד עליהם במשך שנים. אז האם "אווטאר" 2 יצליח לשחזר את ההצלחה של הסרט הראשון? נחכה ונראה.

שחקנים: קייט וינסלט, וין דיזל, סיגורני ויבר, זואי סלדנה, סם וורתינגטון וג'ובאני ריביסי
תאריך שחרור: 16 בדצמבר

אווטאר 2: דרכם של המים - טריילר מתורגם

אקוומן 2

מקווים שנהניתם מרשימת ההמלצות שלנו לחצי הראשון של שנת 2022. לקראת סוף יוני אנחנו נשלים את רשימת ההמלצות שלנו עם סרטי יולי - דצמבר כמו שאנחנו עושים כל שנה.
 לפני שאתם מדלגים הלאה, נשמח אם תרשמו ל
רשימת התפוצה שלנו או לפחות תעקבו אחרינו ברשתות החברתיות. נפגש ברשימת ההמלצות הבאה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א