החברה של מכת נגד מגיעים לרשת NBC עם סדרות חדשות


סדרות NBC

בשבועות האחרונים רשת NBC כיכבה בכותרות בעקבות ביטולה של קונסטנטין שיצטרך לחפש בית אחר לקראת עונתה השנייה. וזה בכלל אם האחים וורנר באמת ימצאו בית חם לקונסטנטין החלשה. בעקבות ביטולה של קונסטנטין ועוד כמה סדרות של הרשת עליהן לא נפרט כאן נוצר וואקום ש NBC חייבת למלות בדרמות חדשות שיצטרפו לרשימה השחורה, חוק וסדר, גרים ואחרות שממשיכות ברשת. עבור שתיים מהסדרות החדשות של הרשת. ב NBC החליטו לגנוב את צמד כוכבי מכת נגד מסינמקס ממש מתחת לאף של סינמקס. 

אחד מכוכבי מכת נגד יופיע בסדרת בלינדספוט ( Blindspot ) לצד ג׳ימי אלכסנדר. את Blindspot מפיק גרג ברלאנטי האיש מאחורי סדרות כמו החץ הירוק, פלאש וסופרגירל אותה נראה בקרוב. כמו כן ניתן למצוא מאחורי הקלעים את שרה שכטר, הכותב הראשי מרטין גרו והבמאי מארק פלינגטון.

Blindspot (NBC) Trailer (HD)

Blindspot
העלילה תתמקד בג׳ימי אלכסנדר (להזכירכם ליידי סיף מסרטי ת'ור) שמתעוררת בלב ניו ערומה לחלוטין ללא שום זיכרון קודם איך היא הגיע לשם או מי היא בכלל. גופה של אלכסנדר מכוסה בקעקועים מוזרים כאשר בולט מעל כולם הקעקוע עם שמו של סוכן FBI קורט וולר (סאליבן סטפלטון). הסוכן וולר ביחד עם הצוות של הסוכנות קולטים במהרה שהקעקועים שעל גופה של אלכסנדר הם רמזים לפשעים שצריך לפתור. כאשר כל פענוח של הקעקועים מקרב את הדמות הראשית צעד צעד לגילוי עברה המסתורי.
החצי השני של מכת נגד פיליפ ווינצ'סטר יופיע בסדרה אחרת של NBC שתקרא The Player. הסדרה היא מבית היוצר של המפיקים של הרשימה השחורה ג׳ון דייויס וג׳ון פוקס כשלצדם הכותב הראשי ג׳ון רוג׳רס והבמאי בהארט נאלורי. והפתעה ... לצד ווינצ'סטר אנחנו נראה גם את ווסלי סנייפס עושה את צעדיו על המסך הקטן.
ויצ׳סטר יגלם חייל לשעבר שפנה למגזר הפרטי בתחומו וכיום הוא מומחה אבטחה אותו שוכרים גופים גדולים ומפוקפקים אותם ווינצ'סטר מנסה להפליל מבפנים כנקמה על רצח אשתו.

NBC The Player First Look

The Player
צמד הסדרות אמורות להגיע בסתיו 2015 לרשת  NBC

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א