רשימת 6 סדרות חדשות לעונת אביב 2017


רשימת סדרות אביב חדשות לשנת 2017

אביב הגיע ואיתו מספר מצומצם של סדרות חדשות שכדאי לכם לשים אליהן לב. אז נכון שאביב היא לא כמו רוב עונות השנה ומספקת לנו את כמות הסדרות החדשות הקטנה ביותר. עדיין ישנן כאן סדרות חדשות שכדאי לכם לשים אליהן לב.


איירון פיסט - Marvel’s Iron Fist

איירון פיסט היא הסדרה הרביעית ביקום הסדרות הפנימי של נטפליקס בתוך היקום המורחב יותר של מארוול. הסדרה תתמקד בדני רנד (פין ג'ונס) שחוזר הביתה אחרי תקופה של 15 שנים בגלות. רנד חוזר הביתה כדי להשיב בחזרה את העסק המשפחתי. לגיבור הסדרה ישנם כוחות על אותם הוא רכש במהלך השנים שהיה מחוץ לבית המאפשרים לו לאגרף דברים/אנשים דיי חזק. איירון פיסט בניגוד לשלושת הסדרות הקודמות של נטפליקס תנסה ליצור אווירה של סדרת אומנויות לחימה בגלל כישוריו המיוחדים של גיבורינו.
העונה הראשונה תכיל 13 פרקים שישוחררו בבאת אחת ב 17 למרץ ברשת נטפליקס.

אלים אמריקאים - American Gods

אלים אמריקאים היא סדרת הפנטזיה של בריאן פולר המבוססת על סדרת הספרים המוצלחת של ניל גיימן בעלת אותו השם. אלים אמריקאים היא הסדרה החמה ביותר שאמורה להגיע באביב 2017 למסכי הטלוויזיה. הסדרה תציג את הערבוב בין כמה מיתולוגיות מפורסמות דרך עיניו של אסיר לשעבר (ריקי ווייטל) שמתחיל לעבוד כשומר ראש עבור עבריין מסתורי עד שבסופו של דבר מגלה מיהו אותו נוכל באמת. בנוסף לוייטל מופיעים כאן איאן מקשיין וג'יליאן אנדרסון ונראה שרשת סטארז משקיע כאן המון משאבים על מנת להפוך את אלים אמריקאים לסדרת הדגל החדשה שלה (אחרי סיומה המתוכנן של מפרשים שחורים ב 2017).
אלים אמריקאים תגיע ב 30 לאפריל לרשת סטארז.

טווין פיקס - Twin Peaks

דייויד לינץ' מחזיר למסך הקטן את סדרת המופת שהפתיע את כל העולם אי שם בתחילת שנות ה 90. רוב הכוכבים הגדולים של אותה סדרה חוזרים, כמו כן נראה כמה הופעות אורח של מספר שחקני טלוויזיה מוכרים. פרט משמעותי שהוא בגדר נעלם היא עלילת הסדרה החדשה. אנחנו לא יודעים מה בדיוק מכינים לנו ברשת שואוטיים וכל מה שנותר זה לחכות ולראות אם המסתורין המצמרר של הסדרה המקורית יחזור גם כאן כמעט 30 שנה אחרי.
טווין פיקס תחזור ב 21 למאי לרשת שואוטיים

נמלטים - Prison Break

8 שנים אחרי שנמלטים ירדה מהמסכים, בפוקס החליטו שזהו זמן מצוין לנסות למחזר את הסדרה ולעשות קופה. נמלטים בעונותיה הראשונות הייתה סדרה מופתית אבל ככל שהעונות התקדמו היא התדרדרה מבחינת האיכות עד שבסופו של דבר ירדה סופית מהמסך. ציינו בעבר שרשתות הטלוויזיה הגיעו למצב עצלנות מוגברת בלי שום רצון לפתח משהו חדש אלה לקחת מותג שעבד, להחיות אותו מחדש ובסופו של דבר לעשות קופה בזכות הנוסטלגיה של הצופים לסדרה. בד"כ זה נכשל ונכשל בגדול (שעת שיא, דוח מיוחד, תיקים באפילה...) אבל לפעמים עם שינוי מרענן זה דיי מצליח (מקגייבר, נשק קטלני). בואו נקווה שנמלטים תצליח לחדש לנו משהו באביב הזה.
נמלטים חוזרת לרשת פוקס ב 4 לאפריל

Midnight, Texas

למי שחסרה סדרת איימה נוספת בלוח הצפייה הרגיל, ישמח לעשות היכרות עם Midnight, Texas. נראה שרשת NBC ממש מקנאים בהצלחה של על טבעי של CW שהם החליטו שגם הם רוצים ללכת על אותו קהל היעד. ממבט קליל על הטריילר והיכרות עם הרשת נראה שזהו עוד ניסיון עיקש להחזיר את גיבורים מהקבר רק הפעם עם ז'אנר חדש ועם קריצה משמעותית לצופי דם אמיתי של HBO. הסדרה בהחלט נראית קלילה יחסית לז'אנר האימה, וזהו ניסיון נוסף של NBC לפנות לכמה שיותר צופים.
עדיין אין תאריך רשמי לסדרה חוץ מהעובדה שהיא אמורה להגיע מתישהו באביב.

Star Trek: Discovery

נכון להיום אין הרבה פרטים שידועים לציבור הרחב לגבי הסדרה החדשה בסדרה האינסופית של סדרות מסע בין כוכבים. מה שאנחנו יכולים להסיק מהמהלך של הבאת סיפור חדש של מסע בין כוכבים למסך הקטן הוא הרצון העז של רשת CBS להחזיר את שנות תור הזהב של המותג משנות ה 90. השם הכי מוכר אותו נראה בסדרה החדשה היא סוניקה מרטין גרין ( Sonequa Martin-Green ), סשה מהמתים המהלכים שתקבל קצת יותר זמן מסך בסדרה החדשה.
סדרת מסע בין כוכבים Discovery מגיע במאי לרשת CBS.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א