בכמה סרטים תופיע גל גדות כוונדר וומן?

מה מצפה לאשת חיל בעתיד

סופרמן איש הפלדה של זאק סניידר היה הספתח לאין ספור סרטי די. סי. קומיקס שיזרמו לקולנוע בשנים הקרובות. אני לא יודע אם אתם אוהבים את הסרטים של סניידר אבל זה לא ממש משנה בגלל שסניידר הוא אחד האנשים החשובים ביותר בתעשיה שיקבעו בשנים הקרובות איך הדמויות של די. סי. קומיקס יוצגו על המסך הגדול.

אם נתעלם מהפקח הירוק ונעזוב את טרילוגיית האביר האפל של כריסטופר נולאן בצד. סרט ההמשך של סופרמן איש הפלדה (באטמן נגד סופרמן) יציג לנו את הבאטמן החדש (בן אפלק) ואת אשת חיל (גל גדות), דמות שעדיין לא זכתה לכבוד הראוי לה על מסך הקולנוע. אם חשבתם שגל גדות תופיע בבאטמן נגד סופרמן כאפיזודה חולפת אז טעיתם, היא חתומה על 2 סרטים נוספים.


גל גדות תרוויח סכום מצחיק של 300,000$ על הופעתה בבאטמן נגד סופרמן, מה שגורם לנו לחשוד שהתפקיד שלה בסרט יהיה קטן מאוד. מצד שני אולי בוורנר סוף סוף מתאפסים על עצמם ולומדים משהו ממארוול ע"י החתמת השחקנים על חוזים מינימאליים לטווח הרחוק. גדות עצמה הודתה שהיא חתומה על חוזה של 3 סרטים.

צילומי הסרט יתחילו במאי השנה מה שנותן להפקה מרווח תמרון די גדול עד לתאריך היציאה החדש של הסרט (קיץ 2016). השמועות האחרונות מגלות שהאולפנים שוקלים לצלם את 2 הסרטים: באטמן נגד סופרמן וליגת הצדק אחד אחרי השני. כמובן שאין אישור רשמי לשמוע, וזו בסך הכל ספקולציה. מצד שני אם השמועה באמת נכונה אז גל גדות תופיע בתפקיד מאוד קטן בסרט הראשון (באטמן נגד סופרמן) כדי לבנות לעצמה את הדמות לסרט השני (ליגת הצדק) שם כבר יהיה לה תפקיד הרבה יותר משמעותי. בליגת הצדק היא תצטרף לאקווה מן (ג'ייסון מומואה אם השמועות נכונות) ולפקח הירוק החדש ויכול מאוד להיות לחץ הירוק כדי להעמיד חבורה אימתנית של גיבורי על.
זה טוב שהאחים וורנר מתכננים לטווח היותר רחוק כדי להציג את כל הדמויות האהובות של די. סי. קומיקס בצורה הטובה ביותר. השאלה האחרונה שנשארת פתוחה היא האם אשת חיל של גל גדות תופיע רק כחלק מליגת הצדק או שהיא הולכת לקבל סרט משלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א