סדרות מומלצות: 20 יצירות מופת שאתם חייבים לראות ב 2023


סדרות טלוויזיה מומלצות לעונת 2022

לקראת עונת 2022 הבאה לטובה, אנחנו נרכיב לכם את רשימת הסדרות הכי טובות שרצות / יתחילו / ימשיכו את ריצתן בטלוויזיה האמריקאית בתקופה הקרובה. בד"כ כל רבעון אנחנו ממליצים לכם על כמה סדרות חדשות שלדעתנו שווה לכם לבדוק אותן. בפוסט זה אנחנו דוגמים את המציאות המשמעותיות מאותם מאמרי המלצה. כאן נשתף אתכם את הסדרות המומלצות שכבר עברו כיברת דרך ולכם אסור לפספס אותן. הסדרות הבאות הן הסדרות אחריהן צוות המגדלור עוקב והם המלצה אישית שלנו שכבר הוכיחה את עצמה.
לפני שאנחנו נעבור על הסדרות אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ולהצטרף לקבוצת צופים סדרתיים שלנו.


xsru, nunkmu,
סדרות מומלצות שפשוט פשע לפספס

מצודה - Citadel

סדרת הריגול החדשה של אמזון מציגה בפנינו ארגון סודי שנמצא מחוץ לספירה של הארגונים האחרים ומחוץ לשליטת המדינות. לא עובר הרבה זמן עד שאנחנו מגלים שהארגון קורס בגלל הסתננות גופים עוינים וחיסול ממוקד של רוב המוחלט של סוכניו. לאורך העונה אנחנו מבצעים הרבה מאוד קפיצות בזמן על מנת להכיר את הדמויות המרכזיות ואת הדינמיקות הפנימיות בינם לבין עצמם. כל העונה היא מרדף אחד ארוך על פני תקופות זמן שונות בניסיון לגלות את הסיבה לקריסת הארגון תוך כדי התמודדות עם הקשיים שגיבורינו מתמודדים איתם בהווה. המסתורין והשאלות שהסדרה הציגה בתחילתה שאבה את הצופים פנימה, לקראת סופה של העונה חווינו דעיכה מסוימת ועייפות קלה בגלל התייפייפות יתר. העונה הסתיימה עם טוויסט מעניין אך במידה מסוימת צפוי למי שעקב אחר כל הדגלים האדומים על פני העונה.

שחקנים – ריצ'רד מיידן, פריאנקה צ'ופרה וסטנלי טוצ'י

הסדרה משודרת ברשת אמזון פריים

טריילר לסיטידל

סדרת הריגול החדשה של אמזון פריים

סילו  - Silo

סדרת מסתורין המציגה לנו מציאות בה האנושות מתגוררת בבונקר תת קרקעי עצום (בגלל אטמוספירה רעילה מחוץ לסילו) המכיל כ 10,000 בני אדם. הציביליזציה הזאות נמצאת לפחות 140 שנה מתחת לאדמה היות וכל ההיסטוריה עבדה במהלך המרד שהתחולל לפני כמאה שנים. הדמויות המרכזיות מנסות להבין מה קורה סביבם ולחקור איך הם הגיעו לחיות בסילו ללא הצלחה מרובה. אנחנו רואים שאחרי כל כך הרבה זמן הסילו מתחיל להתפורר, האנושות נמצאת במצב של סטגנציה טכנולוגית בגלל המגבלות הנוקשות איתן החברה צריכה להתמודד. האחיזה של השלטון המרכזי (בית המשפט ושליחיו) מתחילה להתפורר היות ואנחנו רואים ששליחיו מתחילים להתדרדר לטקטיקות הרבה יותר אלימות בהתמודדות עם אנשים שלא מתיישרים עם המסר שהשליטים מנסים להעביר לאוכלוסיה הכללית על מנת למנוע מהם את הרצון לצאת החוצה מחוץ לסילו.

שחקנים – רבקה פרגוסון, קומון, טים רובינס, איאן גלן וויל פאטון

הסדרה משודרת ברשת הולו / אפל / דיסני +

טריילר לסדרת סילו

סדרה מסתורין פוסט אפוקליפטית חדשה עם רבקה פרגוסון

אנדור – Andor

סדרת אנדור מבית דיסני שממשיכה להרחיב את ייקום מלחמת הכוכבים מגוללת את סיפורו של קאסייו אנדור החל מהילדות ועד להתבגרותו של הגיבור. היא מרחיבה הרבה יותר את המניעים האישיים שלו לפני שהוא הצטרף למחתרת ומה היה רצף האירועים שהביא אותו לבחור צד. הסדרה כמו הסרט רוג 1 מ 2016 בונה תת ייקום נוסף הרחק מהדמויות הזוהרות והנוצצות של מלחמת הכוכבים על מנת שנעשה היכרות עם הדמויות האפורות של מלחמת הכוכבים.
שחקנים – דייגו לונה, סטלאן סקרסגארד, קייל סולר וגוינביב אוריילי
הסדרה משודרת בדיסני +

טריילר לאנדור

מבט ראשון על סדרת אנדור מבית דיסני +

שר הטבעות: טבעות הכח – Lord of the Rings : The Rings of Power 

תכירו את הסדרה היקרה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה המודרנית - שר הטבעות: טבעות הכח. נכון שרוב המזומן הלך על רכישת הזכויות של אותו קמצוץ טיוטה של טולקין. עם כל זה נראה ממש מוזר היות והסדרה לא ממש מבוססת על החומרים של טולקין. יש כאן כמה דמויות של טולקין והיקום של טולקין וכמה נופים מרהיבים שנוצרו עם התקציב הבלתי נגמר שהיה לאמזון. הכתיבה של התסריט הוא פרי יצירתם של הכותבים ההוליוודיים שעבדו על הסדרה. הסדרה בהחלט מרהיבה בכמות ההשקעה שהושקעה בה, נקווה שתצליח להתרומם מהפיילוט האנמי במידה מסוימת שהושק ע"י אמזון.
שחקנים – מורפיד קלארק, לני הנרי, מרקלה קבאנו, מגן ריצ'ארדסת דילן סמית ואיסמאיל קורדובה
העונה הראשונה עלתה לשרות הסטרימינג אמזון פריים בסתיו 2022

טריילר שר הטבעות: טבעות הכח

טבעות הכח
שר הטבעות: טבעות הכח - הסדרה היקרה בהיסטוריה


בית הדרקון - House of the Dragon

ל HBO נמאס לשחק במשחקים ואחרי כמה שנות יובש בלי שהם יוצרים סדרה שתסחף את ההמונים כמו שעשתה משחקי הכס בזמנו. HBO החליטו ללכת על מה שעבד להם הכי טוב ולחזור ליקום של שיר של אש ושל קרח (עליו התבססה משחקי הכס). בית הדרקון שהיא הסדרה עליה אנחנו מדברים כאן מבססת על התככים בזמן השליטה האבסולוטית של בית טרגריאן ביבשת וסטרוז כמה דורות לפני אירועי העלילה של משחקי הכס. בלי לספיילר לכם יותר מידי הסדרה תתרכז בכמה פלגים של משפחת המלוכה על פני כמה עשורים ותעזור לצופים להבין איך התדללה שושלת המלוכה כמו גם הסיבה בגללה התדללה כמות הדרקונים ביקום של אש ושל קרח.

מי שאין לו בעיה עם ספוילרים, ואתם רוצים להבין מה מצפה לכם מהסדרה. לפני כמה שנים כתבתי ביקורות על צמד הסיפורים עליהם מבוססת הסדרה. אתם מוזמנים לקורא את הביקורות של הנסיך הנוכל / הפוחז והנסיכה והמלכה. כמו כן הסיפורים מוכלים גם בספר עולם של שיר של אש ושל קרח עליו כתבתי גם כן כאן.

טריילר בית הדרקון עונה 1

טריילר בית הדרקון
התרגשת ממשחקי הכס ? הגיע הזמן להמשיך להתרגש עם בית הדרקון


פיסמייקר – Peacemaker 

סדרת ספינוף בהמשך לסרט חוליית המתאבדים 2. הסדרה מתרכזת בדמותו של הנבל / גיבור שולי מהיקום של די סי קומיקס. בנוסף לגיבור גם צוות התמיכה של אמנדה וולר מצטרף לסדרה כעונש לבגידה שהתרחשה בסרט. בגדול הגיבור הוא דמות רדודה כשיוצריה מנסים להדגיש את הבוז שהם מפנים כלפי הוואייט טראש של ארה"ב. אם מתעלמים לרגע מהוליווד והבועה שהיוצרים חיים בה. פיסמייקר למרות הכול יכולה להיות משעשעת עם ההומור הוולגרי והמטופש אותו היא מביאה למסך הקטן. ניתן להתחבר לדמותו המוזרה והפגומה עד הייסוד של הגיבור / נבל הלא יוצלח, ואיך אפשר להתעלם מכישרונו המרכזי המסתכם בהבאת שלום עולמי לא משנה כמה נשים וילדים הוא צריך להרוג בדרך. 
שחקנים – ג'ון סינה, ג'ניפר הולנד ורוברט פטריק 
העונה הראשונה עלתה לשרות הסטרימינג HBO Max

טריילר לפיסמייקר

פיסמייקר מנסה להביא זווית אחרת לדמותו בסדרה משלו

ריצ'ר – Reacher

אמזון מביאה למסך הקטן את העיבוד לספריו של לי צ'יילד. כשלפני מספר שנים ראינו את טום קרוז נכנס לדמות של איש צבא לשעבר. הפעם אנחנו מקבלים את אלן ריצ'סון שהוא ללא ספק בחירה הרבה יותר מתאימה (לפחות אם מתבססים על הספרים של צ'יילד). הסדרה עצמה מתארת נווד חסר דאגות שבסך הכול חיי את חייו לפי החוקים שהוא מכתיב לעצמו ובדרך פלא מצליח לנווט בעולמנו שלנו. הסדרה עצמה מתחילה היטב עם דמותו המסתורית והקשוחה להפליא של הגיבור הראשי אבך עם התקדמות העונה עצמה נראה שהקסם דועך טיפה ומתמסמס לחלוטין לקראת הסוף. הסדרה עצמה היא דיי טובה במיוחד אם משווים אותה לכל מה שיש כיום על המסך הקטן. שחקנים - אלן ריצ'סון, ווילה פיצג'רלד, מלקום גודוויל וברוס מקגיל. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לרשת אמזון

טריילר לעונה 1 של ריצ'ר

כבר הרבה זמן לא ראינה גיבור כל כך מחוספס שלא מתבייש להפגין את קישוריו הקטלניים. תכירו את ריצ'ר

הילז - Heels

הילז היא סדרה העוקבת אחר צמד אחים שגדלו לתוך משפחת האבקות אי שם בדרום ארה"ב. הסדרה מציגה את חייהם של המתאבקים שלא הגיעו לפסגת התחום ואלה שחולמים להגיע לשם בעתיד, בינתיים הם ותקועים בעיירה נידחת באמצע שום מקום עם משפחותיהם המיוחדות. הסידרה מציגה את ההתמודדות של האנשים הרגילים עם הקשיים של: לתחזק משפחה, להחזיק במשרה אותה הם שונאים וכמובן לתפעל ארגון התאבקות מקומי להחזיק אותו מעל המים ולבדר את הקהילה שלהם מידי שבוע. מי שגדל על WWF, WCW ו TNA החל מסוף שנות השמונים ועד לתחילת שנות האלפיים ייהנה מסדרה שבנויה היטב. מציגה את עולם ההיאבקות מזווית רצינית ופורסת את הסיבות שהפכו את התחום הזה לכל כך פופולארי עבור ההמונים למרות הבוז שהתחום הזה סופג ללא הרף.
שחקנים סטיבן אמל, אלכסנדר לודוויג, אליסון לוף, מארי מקורמק, קלי ברגלוד וכריס באוור.
העונה הראשונה משודרת ברשת סטארז.

טריילר לסדרת הילז

מבט על תחום ההיאבקות דרך עיניהם של 2 אחים בדרום ארה"ב - הילז

בלתי מנוצח - Invincible

סדרת האנימציה הראשונה שנכנסת לרשימת ההמלצות שלנו מתרכזת במשפחת גיבורי על בה האב הוא הגיבור החזק בעולם שבונה את בנו על מנת שגם יצטרף למלאכת הגנת כדור הארץ מפני נבלי על. אז זהו שזה מה שקורה על פני השטח מאחורי הקלעים ישנו סיפור הרבה יותר מורכב. למרות שהסדרה היא סדרת אנימציה היא מאוד ברוטאלית ונוגעות בכל האספקטים האפורים עליהם אתם חושבים מה היה קורה אם גיבורי על היו קיימים במציאות שלנו.

שחקנים – סטיבן יון, סנדרה אוה וג'י קיי סימונס.

הסדרה עלתה עם עונתה הראשונה לרשת אמזון וכבר חודשה לעונה שניה ושלישית.


טריילר בלתי מנוצח

סדרת האנימציה הראשונה עליה אנחנו ממליצים ברשימת ההמלצות שלנו

טד לאסו – Ted Lasso

טד לאסו היא קומדיה קלילה המגוללת את סיפורו של מאמן פוטבול ייחודי שיום אחד מקבל הצעה מאוד מוזרה של אימון קבוצת כדורגל אנגלית בפרמייר ליג. הזוי, אם אתם שואלים אותי אבל כשאתם נכנסים לתוך הסדרה ומתחילים להכיר את הדמויות אתם לאט לאט מבינים את המוטיבציות של כל אחת מהן למהלך ההזוי. אם אתם מתחברים להומור של ג'ייסון סודייקיס, טיבול של הרבה מבטא בריטי ושרופים על הליגה האנגלית, אתם תאהבו את הסדרה החדשה הזאות של ענקית המסחר אמזון.

שחקנים – ג'ייסון סודייקיס, האנה וודינגהאם, ג'ונו טמפל, וברט גולדסטיין.

העונה הראשונה עלתה לשידור באמזון

טריילר טד לאסו

קומדיה על הכדורגל האנגלי

ג'ק ראיין - Jack Ryan

הסדרה מבוססת על דמות מסדרת הספרים של טום קלנסי. המגוללת את סיפורו של סוכן סוכנות ה CIA מתחילת דרכו בסוכנות ועד הטיפוס לפסגה הכי גבוהה בשירות המדינה. הסדרה בשלב זה מתרכזת בשנותיו הראשונות של ג'ק ראיין בסוכנות הביון החל משתחילת עבודתו כאנליסט שמתחיל ללכלך את הידיים ומעברו בהדרגתיות לתפקיד שטח אליו הוא נגרר על מנת להציל את העולם מפני איומי טרור המאיימים על העולם. הסדרה במידה מסוימת מזכירה את 24 רק שהיא הרבה יותר מחוברת לקרקע וריאליסטית. רק חבל שבעונה השנייה של הסדרה מישהו באמזון החליט לדחוף אג'נדות פוליטיות בזמן עיוות המציאות היומיומית של הסביבה בה העונה התרחשה. מוזמנים לקרוא את הביקורת לעונה 1 של הסדרה שכתבנו בזמנו כאן.
שחקנים – ג'ון קראסינסקי, וונדל פירס, אבי קורניש, נעומי ראפושה, ג'ון הוגנאקר ומייקל קלי.
העונה השנייה של הסדרה עלתה לשירות הסטרימינג של רשת אמזון.

טריילר ג'ק ראיין עונה 1

ג'ק ראיין מתחיל את תפקידו החדש ב CIAוכבר נתקל במזימה של חוליית טרור לבצע מגה פיגוע נגד העולם המערבי.

וויצ'ר - Witcher
זה לא ממש היה משנה אם שרפתם שעות על וויצ'ר 3 במחשב או שלפני כמה שנים התמכרתם לספרים. כולם כולל כולם חיכו בקוצר רוח במהלך 2019 לעלייתה של סדרת וויצ'ר ברשת נטפליקס. סדרת וויצ'ר השאפתנית מציגה בפנינו את גראלט מריוויה, שהוא לוחם / מכשף המתמחה בהשמדת שדים בעולמו. וויצ'ר היא הבטחה עצומה עבור נטפליקס שאמורה להיכנס למשבצת של משחקי הכס. הנרי קאוויל (סופרמן במילואים בשבילכם) שנבחר לגלם את דמותו של גראלט מריביה מוביל קאסט אלמוני אך מבטיח של שחקנים איכותיים. הטריילר השני הקפיץ את רמת ההייפ אצל רוב האנשים שחיכו לסדרה החדשה של נטפליקס. לנו רק נשאר לספור את הימים עד לעליית העונה הראשונה לשרות הסטרימינג של נטפליקס.
שחקנים – הנרי קאוויל, מיאנה בורינג ואניה צ'אלוטרה
וויצ'ר עלתה עם עונתה הראשונה ב 20 לדצמבר 2019 בנטפליקס וכבר חודשה לעונה 2.

המכשף | טריילר אחרון | NETFLIX

ביבשת זרועת רוע, דרכיהם של צייד מפלצות, קוסמת ונסיכה תועה מצטלבות. "המכשף" בכיכובו של הנרי קאוויל, מגיע ב-20 בדצמבר

מנדלוריאן - The Mandalorian
דיסני + השיקו את סדרת המנדלוריאן על האקדוחן בעולם של מלחמת הכוכבים בתקופה שבין נפילת האימפריה והמסדר הראשון. הטריילר הראשון מרשים בצורה מפתיע, עד לרמה שצופים בטריילר של סרט קולנוע עם תקציב של 200 מיליון דולר. זהו הפרויקט הבולט ביותר של דיסני + עד כה. עד שסדרות מארוול יתחילו לעלות בשרות הסטרימינג החדש המנדלוריאן היא הפנינה האיכותית ביותר של שרות הסטרימינג החדש, עד כדי כך שאחרי סיומה של העונה הראשונה חלק גדול מהמנויים פשוט עזבו.
שחקנים - פדרו פסקאל, ג'ינה קראנו, קארל וויתרס, תאיקה ואיטיטי, ניק נולטי וגיאן קארלו אספוסיטו.
המנדלוריאן עלתה עם פרק הבכורה בדיסני + ב 12 לנובמבר

המנדלוריאן - טריילר מתורגם (מלחמת הכוכבים)

הוא שמה של סדרת טלוויזיה אמריקאית, אופרת חלל לייב אקשן שתשודר בשירות הסטרימינג של דיסני. אירועי הסדרה יתרחשו ביקום מלחמת הכוכבים שנוצר על ידי ג'ורג' לוקס...
הבנים - The Boys

סדרת The Boys היא אחת מסדרות גיבורי העל (או במקרה זה האנטי גיבורים) הכי מבדרת שתתקלו בה על המסך הקטן. היא לקחה את הגיבורים הגדולים של די סי ומארוול ופשוט עשתה להם העתקים שהושחתו ערכית. הכול כדי להציג לנו תמונה ריאליסטית (עד כמה שאפשר) של מה שיכול לקרות כאשר גיבורינו האהובים יכולים לעשות את כל מה שעולה עם רוחם. סדרה שראינו לאחרונה שמציגה את גיבורינו האהובים באור אפל הייתה פאוורס שבוטלה לאחרונה. The Boys היא פחות קודרת מ Powers אך מבדרת הרבה יותר.
שחקנים – קארל אורבן, אנתוני סטאר, אליזבת שו וארין מוריאטי
העונה הראשונה של הסדרה עלתה לאמזון.

The Boys - Final Trailer

גיבורי העל בסדרת הבנים לא ממש מתנהגים כמו הגיבורים להם התרגלנו

קרניבל רואו – Carnival Row

סדרת פנטזיה אורבנו-ויקטוריאנית המציגה בפנינו את חייהם הקשים של היצורים הקסומים (פיות, מינוטאורים ...) בעולמם של בני האנוש. הסדרה מציגה עולם בו היצורים הקסומים הוגלו מארצם ואלה ששרדו הגיעו לעיר בורג' בה הם מקבלים יחס של אזרחים סוג ב ומנסים לשרוד בסביבתם הלא טבעית. הסיפור סובב סביב ההיסטוריה של זוג אוהבים: בן אנוש ופיה, להם היסטוריה המתפרסת על פני 7 שנים עם תהפוכות קיצוניות. כל זה מטובל ברוצח סדרתי שרוצח מכל הבא ליד. מה שהופך את כל תושבי העיר להיות מאוד לחוצים. לעוד מידע על הסדרה אתם מוזמנים לבקר במאמר ביקורת פיילוט קרניבל רואו שכתבנו לאחרונה.
שחקנים – אורלנדו בלום וקארה דלווין
העונה הראשונה של הסדרה עלתה לאמזון.

Carnival Row Season 1 - Official Trailer

פנטזיה קודרת בה לא הכל הוא סיפור מהאגדות

לוחם – Warrior

סדרה המתארת את סיפורו של צעיר סיני בשלהי המאה ה 19, שעשה את הדרך הארוכה לארה"ב על מנת להתאחד עם מישהי מעברו בסין. הגיבור הוא לוחם מיומן באומנויות הקונג פו והוא מנצל את כישרונו כדי לשרוד בעולם החדש. הסדרה מגוללת את סיפור הכנופיות הסיניות בעיר סן פרנסיסקו. ההתמודדות של הסינים בתוך החברה האמריקאית (עם הקהילה האירית בפרט) והיחס שהם מקבלים מהרשויות והמשטרה. הסדרה היא דיי אלימה ובאותו הזמן מצליחה להציג לנו כמה דמויות שאפשר להקשר אליהן. הסדרה במקור אמורה היתה להתבסס על סיפור אותו כתב ברוס לי, אך שונתה למתכונת של הלוחם שקיבלנו כאן. מהצד שלנו אין תלונות ואם אתם נהנים מסדרות סינמקס (באנשי, מכת נגד) אתם תאהבו גם את הלוחם.
שחקנים – אנדריו קוג'י, דיאן דואן, אוליביה צ'אנג, ג'ו טסלים, הון לי וג'ואנה וונדרהאם
העונה הראשונה של הסדרה עלתה לרשת סינמקס 

טריילר לוחם

לוחם נמצא במרכז מלחמת הכנופיות הסיניות בסן פרנסיסקו של 1800

אקדמיית המטריה - The Umbrella Academy

סדרה מבוססת קומיקס קצת שונה ממה שיצא לנו להכיר בשנים האחרונות. ההתמקדות היא ב 7 ילדים שנולדו באותו יום בנסיבות מוזרות ולכל אחד יכולות על מיוחדת משלו. הילדים נרכשו ע"י אלמן עשיר ודיי מטורף שהכשיר את הילדים ללחימה בפשע ומימוש הפוטנציאל הגלום בהם. העלילה המרכזית מפגישה אותנו עם האחים כאשר הם כבר בוגרים בשנות השלושים לחייהם. האחים מסוכסכים בינם לבין עצמם כמו עם אביהם המאמץ. אירועה טראומטי מאחד את כולם כדי שבסופו של הדבר הם יוכלו להציל את העולם. הסדרה היא לא סדרת קומיקס קלאסית, מתבססת על אלמנט המסע בזמן שיושם כאן בהצלחה מרובה. הסדרה מאופיינת בברוטאליות גראפית אותה אנחנו לרוב לא רואים בסדרות מבוססות קומיקס בדרך כלל.
שחקנים – טום הופר, אלן פייג' ודייויד קסטנדה
העונה הראשונה של הסדרה עלתה לרשת נטפליקס

אקדמיית המטרייה טריילר רשמי

"אקדמיית המטרייה" מגוללת את סיפורה של משפחה לא מתפקדת של גיבורי-על, שנותרו לה שמונה ימים להתאפס על עצמה ולהציל את העולם

טיטאנים - Titans

סדרות הטיטאנים היא הסדרה הראשונה של שרות הסטרימינג של די סי והיא מציגה בפנינו את דמויותיהם הקודרות של רייבן, רובין, ביסט בוי וסטארפייר כאשר אנחנו גם עושים היכרות עם דמויותיהם של הוק ודאב שדיי גונבים את הצגה למרות זמן מסך המוגבל שניתן להן. כמו כן אנחנו מקבלים כמה הפתעות מדמויות די סי נוספות וכמובן באטמן שתמיד נמצא ברקע ומשחק תפקיד דיי חשוב בסדרה שלא מתרכזת בו.
שחקנים – ברנטון טוואלטס, רייצ'ל רות' ואלן ריצ'סון
העונה השניה של הטיטאנים עלתה לשרות הסטרימינג של די סי, כמו כן ניתנת לצפייה כעת בנטפליקס.

טיטאנים טריילר רשמי

"הסדרה ""טיטאנים"" עוקבת אחרי רובין המגיח מתוך הצללים של גות'אם סיטי כדי להוביל קבוצה של גיבורים - רייבן, סטארפייר וביסט בוי. גיבורי העל הצעירים מאחדים כוחות לכדי צוות חדש ונאבקים בשדים הפנימיים שלהם

קוברה קאי – Cobra Kai

אחת מהסדרות המרתקות שקיבלנו לאחרונה היא ללא ספק קוברה קאי. הסדרה היא המשך ישיר לסרט הראשון בסדרת סרטי קרטה קיד. 30 שנה אחרי הסרט אנחנו עושים היכרות מחודשת עם 2 היריבים המרים: דניאל לרוסו וג'וני לורנס. הפעם נראה שדמותו של לורנס זוכה למירב הפוקוס וזהו שינוי מרענן כי הפעם אנחנו צוללים הרבה יותר עמוק ומתחילים לפענח את דמות הנבל של אותו סרט משנות השמונים. 
שחקנים – וויליאם זבקה וראלף מאצ'יו
העונה השנייה שודרה ביוטיוב רד וכבר חודשה לעונה 3.

טריילר קוברה קאי

ג'וני לורנס ודניאל לרוסו ממשיכים להלחם אחד בשני 30 שנה אחרי בקוברה קאי

זרה ( נוכריה ) - Outlander

סדרת טלוויזיה של רשת סטארז שמבוססת על הרומן של דיאנה גבלדון (Diana Gabaldon) היא אחת מהסדרות המרעננות של השנים האחרונות. במקור היא סדרת דרמה שמתמקדת בשני נאהבים שמפלסים את דרכם באירופה של לפני מלחמת האזרחים הבריטית בין האנגלים לסקוטים. מה שמייחד את הדרמה הטהורה הזו הוא המסע בזמן של הגיבורה הראשית. קלייר מצליחה לפלס את דרכה משנות ה 40 המאוחרות 300 שנה אחורה בזמן, ומספרת את כל הסיפור דרך עיניה. הסדרה נותנת לצופה פרספקטיבה דרך עיניה של קלייר, מאפשרת לנו לראות את כל המאורעות שקדמו למרד של הסקוטים, ואיך היא וג'יימי ניסו לעשות כל מה שביכולתם כדי למנועו.
שחקנים - קטריאונה באלפה, סאם היוגאן וטוביאס מנזיס
זרה תחזור עם עונתה החמישית ב 2020 לרשת סטארז

טריילר לעונה 4 של זרה

זרה היא דוגמא לשילוב מצויין של רומנטיקה ומסע בזמן
אם יש סדרה שלדעתכם פספסנו, אתם מוזמנים לציין אותה בתגובות ואולי נוסיף אותה בעתיד.
אם נהניתם מרשימת הסדרות שלנו אולי תאהבו את המלצות הסרטים שלנו לשנה הקרובה - סרטים מומלצים. כמובן אל תשכחו להרשם לרשימת התפוצה שלנו כדי לא לפספס אף המלצה בעתיד.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א