הנרי קאוויל לוהק לגלם את גראלט בסדרת וויצ'ר של נטפליקס



ההייפ סביב וויצ'ר תופס תאוצה

כבר הרבה זמן שאין משהו באמת טוב לראות על המסך הקטן. סיומן של כמה מהסדרות האהובות עלינו השנה (12 קופים, האמריקאים ...) כמו גם בשנים האחרונות (חומר אפל) גם לא ממש שיפרו לנו את מצב הרוח. לפחות לא עד עכשיו. כבר תקופה היה ידוע שנטפליקס מפתחת סדרת לייב אקשן המבוססת על סדרת הספרים כמו גם המשחק - וויצ'ר. מה שנודע לנו לאחרונה זה מי שלוהק לתפקיד הגיבור - גראלט וזה מה שגרם לנו לכתוב לכם את הפוסט הנוכחי.
מי שלא מכיר את הספרים או לא שיחק בזמנו בוויצ'ר אז הסיפור המרכזי מתמקד בגראלט שהוא סוג של שכיר חרב אבלהוא מתמקד בכל מה שקשור לצייד מפלצות. גראלט הוא נצר בשושלת ארוכה של ציידי מפלצות. לצד התגמול אותו הוויצ'ר מקבל מכל מי שחפץ בשרותיו. גראלט גם צריך לשלם מחיר כבד: פיזי ומנטאלי בגלל השימוש בשיקויים המאפשרים לו לשפר את כוחו הפיזי, הגברת הסיבולת ושיפור מהירות התגובה בזמן לחימה מול יריב ייחודי בו הוא נתקל. הסדרה תתבסס יותר על הספרים של אנדריי ספקובסקי ופחות על המשחקים.


מי שלוהק לתפקיד גראלט הוא לא אחר מהסופרמן האהוב עלינו - הנרי קאוויל. קאוויל שיעשה הפסקה קלה מהקולנוע (סרטי ה DCEU ומשימה בלתי אפשרית) ויחזור לטלוויזיה. אולי שכחתם אבל קאוויל הופיע בשושלת טיודור לצד ג'ונתן רייס מאיירס לפני שהוא הפך להיות סופרמן. נכון להיום קאוויל הוא השחקן היחיד שמקושר לפרויקט השאפתני של נטפליקס ולסדרת וויצ'ר. והפעם הוא יצטרך להלחם בטרולים, מכשפות ועוד כמה טיפוסים לא נעימים ביקום של וויצ'ר. מה שאנחנו יודעים בינתיים על הסדרה היא מי הם האנשים שנמצאים מאחורי המסך. המפיקים בפועל יהיו אלכס גרסיה לופז, אליק סחארוב ושרלוט ברנדסטורם. כל שאר הפרטים דיי מאורפלים חוץ מהעובדה שגראלט יעזר במכשפת ונסיכה שילוו אותו במהלך מסעותיו והשלושה יתבססו כל אחד על נקודותיו החזקות על מנת להתגבר על יריביהם בסדרה.
נטפליקס לוקחת כאן סיכון דיי גדול כי רוב התכנים שאיך שהוא מקושרים לפלטפורמת המשחקים לרוב מתרסקות על הפרצוף אם זה בקולנוע ובטוח בטלוויזיה. הפעם בגלל שזו נטפליקס שיודעת מה צריך להיעשות על מנת לספק תוצר מצוין מחוזקת בקאוויל בונה לנו את הציפייה לסדרה החדשה. כמו שציינו בפתיחה אנחנו דיי מיואשים מחוסר האיכות הטלוויזיונית שפוקדת את המסך הקטן בחודשים האחרונים, הוויצ'ר של נטפליקס וקאוויל בונה לנו את הציפייה לקראת משהו ייחודי שיגיעה אלינו בהמשך הדרך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א