סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א

חלק א': ינואר עד יוני

שנה חדשה בפתח ואיתה סרטים רבותי, סרטים מעולים!
כבכל שנה, צוות המערכת שלנו ליקט עבורכם את הסרטים המבטיחים והמדוברים של שנת 2023. כתבה זו תתייחס למחצית הראשונה של השנה. היא תספק לכם המלצות לסרטים שצפויים לצאת בין החודשים ינואר ליוני. את חלק ב' שיכלול את הבחירות שלנו לחודשים יולי עד דצמבר ניתן לראות כאן - סרטים מומלצים 2023 . רוצים לקבל עדכון ישירות למייל האישי שלכם? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו. עדיין לא עוקבים אחרינו בפייסבוק? נשמח שתצטרפו לקהילה. צוות המגדלור מאחל לכם שנה אזרחית פורה ומוצלחת, וכמובן, קריאה מהנה.
xryho nunkmho ceukbug 2023
סרטים מומלצים לשנת 2023

1. בבילון Babylon

הנה יצירה שאנחנו במערכת גם מצפים לה וגם צופים לה עתיד מזהיר. את בבילון כתב וביים דמיאן שאזל, בחור שבגיל שלושים בלבד כבר היה מועמד לאוסקר על וויפלאש המצוין שהוא כתב וביים. בגיל שלושים ואחת הוא כבר זכה באוסקר על לה-לה-לנד שגם אותו כתב וביים. כיום, בגיל 37, יש מאחוריו לא פחות מ 138 מועמדויות ו 79 זכיות בהכתרות הקולנוע הנחשבות ביותר בעולם. הפעם שאזל מגייס את בראד פיט ומרגוט רובי לדרמה קומית-היסטורית שמותחת ביקורת גלויה לגמרי על חיי הזוהר ההוליוודיים. מה בתפריט? סמים, אקדחים, פילים, נחשים, והתבלין הסודי: בראד פיט. לא לפספס את זה.
ז'אנר: קומדיה, דרמה, היסטוריה
שחקנים: בראד פיט, מרגוט רובי, אוליביה וויילד, דיאגו קאלווה
במאי: דמיאן שאזל
תאריך הקרנת בכורה: 19.01.2023

בבילון - טריילר רשמי | Babylon

הסרט מופץ על ידי פורום פילם ויגיע לבתי הקולנוע ב-19.1.23 מהבמאי דמיאן שאזל ('לה לה לנד', 'וויפלאש'), 'בבילון' הוא אפוס מקורי המתרחש בלוס אנג'לס של שנות ה-20. את הקאסט המרשים של הסרט מובילים בראד פיט,

2. אנטמן והצרעה: קוואנטומניה - Ant-Man and the Wasp: Quantumania

לא כולם אוהבים את מארוול, זאת עובדה. אבל כשהם יוצרים סרט גיבורי-על משפחתי שבו פול ראד נשוי לאוונג'לין לילי שהיא ביתם של מישל פייפר ומייקל דאגלאס, לאף אחד אין באמת יכולת להתנגד. את קאסי, ביתו של סקוט (פול ראד) תגלם קתרין ניוטון שמחליפה את אמה פורמן. בסרט הזה אנחנו מתוודעים לכישורי הפיזיקה של קאסי. היא בונה לוויין שיודע לשדר מסרים לממד הקוואנטי. אלא שזה לא עובד בדיוק כפי שהיא ציפתה וכל המשפחה נשאבת לממד הקוואנטי בו הם הופכים לגיבורי-על במסע מפרך ומרתק שעתיד לחשוף סודות כמוסים מן העבר. אחד מהסודות האלו יגולם על-ידי ביל מוריי האגדי. עד סוף דצמבר 2022 ההפקה לא גילתה שום פרטים לגבי הדמות שלו וממש בימים האחרונים חשף פייטון ריד שדמותו קשורה לעברה של ג'נט (פייפר).
ז'אנר: פעולה, הרפתקאות, קומדיה
שחקנים: פול ראד, אוונג'לין לילי, ג'ונתן מג'ורס, מישל פייפר, מייקל דאגלס, ביל מוריי
במאי: פייטון ריד (אנט-מן, מעודדות צמודות, יס-מן)
תאריך בכורה: 16.2.2023

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה טיזר טריילר

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-16.2.23

3. הריקוד האחרון של מג'יק מייק - Magic Mike's Last Dance

את 2023 אנחנו פותחים באווירה צבעונית ותוססת לרגל ה Valentines Day. זהו הסרט השלישי והאחרון בסדרת סרטי מג'יק מייק: יזם, חשפן, רקדן וגם גבר עם אופי וצרכים רגשיים. בסרט הזה אנחנו מתוודעים לגרסה הלכאורה בוגרת של מייק שכבר פרש מעולם החשפנות וכעת מכהן כברמן. שיחה עם לקוחה לא שגרתית המתגלה כאשת עסקים עשירה וממולחת מביאה את מייק לצאת להרפתקה אחרונה יוצאת דופן – להעיר את כל מכובדיי לונדון ולחבר אותם לתשוקות שלהם. בדרך ליעד הנכסף השניים יתקלו באתגרים לא פשוטים וילמדו דבר או שניים על עצמם, ועל אהבה (איך לא?). לא לבנות בלבד!
ז'אנר: קומדיה רומנטית ממשפחת סרטי הריקוד
שחקנים: צ'נינג טייטום, סלמה הייק
במאי: סטיבן סודרברג (אושן 11, ארין ברוקוביץ' וטראפיק, שעל בימויו זכה באוסקר)
תאריך בכורה: 14.2.2023

מג'יק מייק ריקוד אחרון | טריילר רשמי מתורגם | וולנטיינ'ס בקולנוע

בדיוק בזמן ליום האהבה, מגיע הפרק השלישי בסדרת שוברי הקופות "מג'יק מייק", בכיכובו של החשפן הלוהט בעולם. הצוות היצירתי מאחורי הסרט הראשון, שזכה לשבחים מהמבקרים וקהלים כאחד, התאחדו כדי ליצור שוב את הקסם

4. קריד 3 - Creed III

סרט שלישי בסדרת ההמשך של סרטי רוקי. בקריד, רוקי (סילבבטר סטאלון) מאמן את אדוניס קריד, הבן של אפולו מהסרט רוקי. לימים זוכה קריד בתואר אלוף העולם באיגרוף למשקל כבד. על תפקידו בסרט הראשון קיבל סטאלון אוסקר. בסרט הנוכחי קריד נאלץ להתמודד עם היריב הקשה ביותר, העבר. חברו הטוב מן הנעורים (ג'ונתן מייג'ורס) משתחרר מהכלא ומבקר אותו לאחר שמונה עשרה שנות מאסר. מה שמתחיל כבקשת עזרה הופך ליריבות שיוצאת מכלל שליטה. עד מהרה, קריד יגלה שהמאבק בזירה הוא רק צל חיוור של המאבק האמיתי שמתחולל עמוק פנימה.
ז'אנר: דרמת ספורט
שחקנים: ג'ונתן מייג'ורס, פלישיה רשאד, מייקל בי ג'ורדן, טסה תומפסון, פלוריאן מונטיאנו, ווד האריס
במאי: מייקל בי ג'ורדן
תאריך הקרנת בכורה: 2.3.2023

קריד 3 | טריילר רשמי מתורגם | מרץ בקולנוע | Creed III

הפרק השלישי בסדרת הסרטים המצליחה "קריד", המשך לסדרת סרטי "רוקי" בניצוחו של סילבסטר סטאלון

5. צעקה 6 Scream

עשרים ושבע שנים עברו מאז ההצלחה המסחררת של צעקה. לאורך השנים המשיכו לצאת סרטי ההמשך שחלקם היו טובים יותר וחלקם פחות, אבל אף סרט לא הותיר את אותו אפקט סנסציוני שהותיר הסרט הראשון. צעקה 6 יהיה הראשון בסדרה ללא חביבת הקהל, נב קמפבל, ואף-על-פי שקורטני קוקס כן נוכחת בקאסט, הטריילר והדיונים סביבו ברשת משרים אווירה של "ניסיון אתחול". אנחנו פוגשים חבורה חדשה שכוללת בחורות צעירות (שנב קמפבל יכולה להיות אמא שלהן). העלילה יוצאת מהעיירה המנומנמת וודסבורו, קליפורניה, ועוברת אל התפוח הגדול, ניו-יורק. דבר אחד לא השתנה והוא המסכות. ואמנם, את ההצלחה של צעקה1 כנראה כבר אי-אפשר לשחזר, אבל אפשר לגשת לסרט הזה ללא ציפיות וללא השוואות ואולי לזכות לקבל משהו חדש ואחר שעומד בזכות עצמו.
ז'אנר: אימה, מותחן
שחקנים: ג'נה אורטגה, קורטני קוקס, היידן פאנטיר
במאי: מאט בטינלי-אולפין, טיילר גילט
תאריך הקרנת בכורה: 9.3.2023

Scream VI | Official Teaser Trailer (2023 Movie)

In a city of millions, no one hears you scream. Watch the official Teaser Trailer for #ScreamVI

6. שהאזאם! 2: זעם האלים - Shazam! Fury of the Gods

בילי הוא נער בן 15 שמוצא את כוח העל הפנימי שלו ממש מוקדם וממש במקרה. כוח השהאזאם שלו הופך אותו למבוגר עם כוחות על-טבעיים, ועם הכוח - מגיעה גם אחריות. בסרט הזה בילי נלחם בבנות האטלס שבראשן הספרה שמגולמת על ידי זוכת פרס האוסקר הלן מירן. שהאזאם מצטרף לשורת גיבורי-העל החדשים: גברים נון-מאצ'ואיסטיים, לא שריריים במיוחד, לא מסתוריים בכלל וחסרי ביטחון באופן מופגן. הסרט מעביר עם המון חן והומור את ההתמודדות הפסיכולוגית של שהאזאם שמצליח להתגבר על כל הקשיים בעזרת תמיכת החברים והמשפחה.
ז'אנר: גיבורי-על, קומדיה, פעולה, הרפתקאות
שחקנים: זאקרי לוי, גרייס פולטון, אשר אנג'ל
במאי: דיוויד פ. סנדברג (שהאזאם 1, כיבוי אורות)
תאריך הקרנת בכורה: 16.3.2023

שהאזאם! 2: זעם האלים | טריילר מתורגם רשמי | מרץ 2023 בקולנוע | Shazam: fury of the gods

בילי בטסון (שהאזאם!) חוזר והוא לא לבד - גיבור העל/נער הכי מצחיק ביקום שלנו, יוצא להציל את העולם מבנות אטלס (הלן מירן ולוסי לו) שפלשו לעולמנו על מנת להחזיר לאלים את הקסם שבו זכו אחיו ואחיותיו המאומצים

7. ג'ון וויק John Wick 4

קיאנו ריבס, האיש הנחמד ביותר בהוליווד, חוזר בסרט ההמשך הרביעי של סדרת סרטי ג'ון וויק. בסרט הזה וויק עומד למצוא דרך להביס את "השולחן הגבוה" כנגד כל הסיכויים, אבל הוא יצטרך לעבור דרך ארוכה המלאה באויבים חדשים כמו גם חברים ישנים שהפכו לאויבים. אם יצליח לעבור את הדרך הזאת, הוא יזכה במתנה היקרה מכל: חופש. זה הולך להיות אלים, מלא אקשן ומגניב במיוחד. באחריות.
ז'אנר: אקשן, פעולה, מתח
שחקנים: קיאנו ריבס, לורנס פישבורן, ביל סקרסגרד, דוני ין
במאי: צ'אד סטהלסקי
תאריך בכורה: 23.03.2023

ג'ון וויק 4 - טריילר

ג'ון וויק 4

8. מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים - Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

בשורה משמחת לאילו ביניכם ששומרים אמונים למשחק האלמותי "מבוכים ודרקונים". לאחר שהעיבוד הקולנועי הקודם נחל כישלון מוחץ; לאחר תחרות משפטית צמודה בין האחים וורנר לחברת הצעצועים הסברו וחברת ההפקה יוניברסל, סוף-סוף זה קורה. המותג שהכי מזוהה עם חנונים וחנוניות מסביב לעולם עולה שוב למסכים וכולנו תקווה שהסרט הזה יעשה חסד עם זיכרונות הנעורים המתוקים שלנו. בסרט הזה אנחנו פוגשים את סאבינה מאיזמיר ואת פרופיון הנאלח. במרכז העלילה עומדים זוג גנבים צעירים, רידלי וסניילס. השניים מנסים לשדוד את בית הספר לקסמים ולאחר שורה של צירופי מקרים משונים הם מוצאים את עצמם במסע משוגע ליעד בלתי נשכח.
ז'אנר: פנטזיה, פעולה, הרפתקאות
שחקנים: ג'ייסון וונג, יו גרנט, מישל רודריגז
במאי: ג'ון פרנסיס דיילי, ג'ונתן מ. גולדשטיין
תאריך הקרנת בכורה: 30.3.2023

Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves | An Epic Journey (2023 Movie)

How do real actors take on epic monsters? #DnDMovie

9. האחים סופר מריו: הסרט - The Super Mario Bros. Movie

ב 2023 יחול יום ההולדת ה 40 (!) של צמד האחים מריו ולואיג'י. מה שהתחיל בתור משחק ארקייד של נינטנדו שבו זוג שרברבים איטלקים נופלים לביוב הלא הנכון, פוגש אותנו ארבעה עשורים מאוחר יותר כפיצ'ר עתיר תקציב בהפקה משותפת של נינטנדו ואילומיניישן (המיניונים, החיים הסודיים של חיות המחמד, עידן הקרח, Sing ועוד). העלילה מציגה בחן רב את מהלך המשחק שכולנו מכירים, ומפיחה חיים בכל הדמויות שהאחים מריו פוגשים במסגרת הרפתקאותיהם.
ז'אנר: אנימציה, קומדיה, הרפתקאות
שחקנים (ווקאליים): אניה טיילור-ג'וי (גמביט המלכה), כריס פראט, סת' רוגן, ג'ק בלאק
במאי: אהרון הורבאת׳ ומייקל ג'לניק (שכבר עבדו ביחד על "כח הטיטאנים!")
תאריך הקרנת בכורה: 7.4.2023

האחים סופר מריו הסרט | טריילר רשמי מדובב | פסח בקולנוע | The Super Mario bros. Movie

שיתוף פעולה מטורף ראשון בין אילומיניישן, הסטודיו מאחורי סרטי "המיניונים" וחברת משחקי הוידיאו הידועה ביותר נינטנדו: בסרט "האחים סופר מריו" דמותם האהובה של השרבבים הכי קופצניים בעולם מגיעה הישר למסך

10. שומרי הגלקסיה: חלק 3 Guardians of the Galaxy Vol

כניסה שנייה של מארוול למצעד השנתי שלנו, וזו לא סתם כניסה אלא חלק שלישי של שומרי הגלקסיה! גיבורי-העל עם הכי הרבה סטייל וסוואג. כריס פראט שהפך לפנים של המותג חוזר אלינו בשלישית עם קאסט מרשים למדי (מפורט מטה) לצדו. מראיונות שנתן הכותב הראשי שגם ביים את כל הסרטים בסדרה (ג'יימס גאן) אפשר להבין שהמטרה של הסרט השלישי הייתה לסגור טרילוגיה. זו לא בהכרח הייתה הכוונה המקורית, אבל כנראה שההצלחה של שני הסרטים הקודמים כמו גם תמיכת קהל המעריצים, הביאה את גאן ליצור פרק שכולל השלמת פרטים חסרים, סגירת מעגלים וכל הג'אז הזה שהופך סדרת פנטזיה טובה – למעולה. גם הפעם ייצא פיטר קאוויל, מנהיג שומרי הגלקסיה, להגן על היקום. בדרך הוא יצטרך להתמודד עם טיפוסים מפוקפקים שונים ומשונים, ביניהם "האבולוציה הגבוהה": מדען ששואף ליצור גזע עילי שההשתייכות אליו מותנית ברמת התבוניות. בקיצור, יש למה לצפות.
ז'אנר: אקשן, הרפתקאות, קומדיה
שחקנים: בראדלי קופר, ויין דיזל, זואי סלדנה, כריס פראט, דייב בטיסטה
במאי: ג'ימס גאן
תאריך הקרנת בכורה: 5.5.2023

שומרי הגלקסיה: חלק 3 טריילר רשמי | Guardians of the Galaxy: Volume 3 Official Trailer

בסרט החדש מאולפני מארוול החבורה המשונה והאהובה נראית מעט שונה בימינו.

xryho jsaho ceukbug 2023
סרטים מומלצים 2023

11. מהיר ועצבני 10 - Fast X

הייתם מאמינים שעברו כבר 22 שנים מאז יצא מהיר ועצבני הראשון? השנה אנחנו הולכים לראות את הפרק העשירי בסדרה. הזיכיון המקורי להפקת סרטי הסדרה כלל 11 סרטים, אבל בהוליווד כמו בהוליווד, הכל עוד יכול להשתנות. בסרט הזה אנחנו פוגשים את אחיו הקטן של דום שלוקח את הסיפור של קנאת אחים כמה צעדים קדימה. לצידו בצד של "הרעים" ניצבת זוכת פרס האוסקר שרליז ת'רון שממשיכה מהסרט הקודם. עוד תוספת מעניינת לקאסט היא ג'ייסון מומואה (שלנצח נזכור אותו בתור חאל דרוגו ממשחקי הכס). אז כן, גם אם גלגלתם עיניים בתחושת מיאוס למשמע השם "מהיר ועצבני 10", אתם חייבים להודות שמקאסט כזה פשוט אי-אפשר להתעלם. מה גם שדווקא "מהיר ועצבני" היא סדרה שמראה איך במקרים מסוימים דווקא ההמשכיות של הסרטים מעמיקה את העלילה ו"מעגלת" את הדמויות. מצפים בסקרנות לבאות.
ז'אנר: אקשן, פשע
שחקנים: בארי לארסון, ויין דייזל, שרליז ת'רון, ג'ייסון מומאה
במאי: לואי לטרייר
תאריך הקרנת בכורה: 19.5.2023

מהיר ועצבני 10 | טריילר אחרון רשמי מתורגם | 17.5 רק בבתי הקולנוע | Fast X

סוף הדרך מתחיל עכשיו. "מהיר ועצבני 10", הסרט העשירי בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני, משיק את אחד הפרקים האחרונים באחת מסדרות הסרטים הפופולריות והמצליחות ביותר שהופיעו בקולנוע, אשר כעת נכנסת לעשור השלישי שלה

12. בת הים הקטנה - The Little Mermaid

ממשיכים בגל הנוסטלגיה, והפעם, עיבוד קולנועי לקלאסיקת האנימציה של דיסני שראתה אור לפני שלושים ושלוש שנים. היוזמה המגניבה היא חלק מ "Disney 100" - חגיגות מאה שנות יצירה לענקית הקולנוע שעיצבה את פני האנימציה במאה העשרים. אריאל של 2023 היא בת-ים אפרו-אמריקאית, אבל רגע לפני שאתם מוחים על עודף פוליטיקלי קורקט, כדאי שתדעו שהשחקנית שמגלמת אותה (הייל ביילי) היא זמרת צעירה ומוכשרת עם קול פעמונים שתפור לפרסונה האריאלית כמו כפפה ליד. את אורסולה מגלמת מליסה מקארתי שאנחנו מכירים בתור אחת הדמויות האהובות בתולדות הטלוויזיה: סוקי מבנות גילמור.
ז'אנר: פנטזיה, הרפתקאות
שחקנים: הייל ביילי, מליסה מקארתי, חוויאר ברדם (שהיה השחקן הספרדי הראשון שזכה באוסקר; על תפקידו ב"ארץ קשוחה" של האחים כהן), ג'ונה האוור-קינג
במאי: רוב מארשל
תאריך הקרנת בכורה: 25.05.2023

בת הים הקטנה - טיזר טריילר | The Little Mermaid

סרט חדש לבת הים הקטנה 2023

13. רובוטריקים: עליית החיות - Transformers: Rise of the Beasts

סרט שביעי בסדרה שממשיך את באמבלבי מ 2018 אבל פותח קו עלילה חדש. אוהבי הרובוטריקים ודאי ישמחו לשמוע כי פרמאונט צייצו בטוויטר שלהם שהסרט הזה עומד להיות הראשון מתוך טרילוגיית רובוטריקים חדשה שצפויה לצאת בשנים הקרובות. קו העלילה חג סביב ה Beast Wars שעשו את הופעת הבכורה שלהם בסדרת האנימציה של הרובטריקים בשנות התשעים. אותה סדרה מצוירת שכולנו זוכרים ומוקירים הייתה מהראשונות שנוצרו בטכנולוגית CGI. אל קולו האלמותי של אופטימוס פריים מצטרפים קולות חדשים ומרעננים, ביניהם פיטר דינקלג', הלא הוא טיריון לניסטר, האחד והיחיד.
ז'אנר: פעולה, מדע בדיוני, הרפתקאות
שחקנים: מישל יאו, פיט דייוידסון, פיטר דינקלג'
במאי: סטיבן קאפל ג'וניור
תאריך הקרנת בכורה: 9.6.2022

Transformers: Rise of the Beasts | Official Teaser Trailer (2023 Movie)

Power is PRIMAL. Watch the new teaser trailer for #Transformers: #RiseOfTheBeasts

14. הפלאש - The Flash

הפלאש הופיע לראשונה בחוברת קומיקס של DC (חברת בת ותיקה של האחים וורנר) לפני למעלה משמונים שנים. מאז ועד היום הוא עבר גלגולים רבים ואהובים. השנה אנחנו פוגשים אותו במסגרת שת"פ נוסף בין וורנר לDC שמתרחש ביקום הקולנועי של DC (ליגת הצדק, אקוומן, שהאזאם, באטמן נגד סופרמן, וונדר וומן ועוד). הפלאש הוא חבר בליגת הצדק. הוא יודע לנוע במהירות האור, מה שמוביל להשלכה הבלתי נמנעת: כפיפת חוקי הפיזיקה. העלילה מתרחשת בכמה צירי זמן מקבילים ואנחנו הצופים זוכים לקבל שני באטמנים במחיר אחד – גם בן אפלק וגם מייקל קיטון. מה עוד אפשר לבקש?
ז'אנר: פעולה, הרפתקאות, פנטזיה
שחקנים: מייקל שאנון, בן אפלק, מייקל קיטון, עזרא מילר, רון ליווינגסטון
במאי: אנדי מוצ'יאטי
תאריך הקרנת בכורה: 22.6.2023

THE FLASH Trailer (2023)

Official The Flash Movie Trailer 2023

15. אינדיאנה ג'ונס 5 Indiana Jones

סרט חמישי בסדרה האייקונית אודות הארכיאולוג-אנתרופולוג המסור שיוצא למסעות מסביב לעולם כדי למנוע מפריטים היסטוריים עתירי חשיבות להגיע לידיים הלא נכונות. ב 15 השנים שחלפו מאז יצא הסרט האחרון בסדרה, נקנתה חברת ההפקות של ג'ורג' לוקאס (שאחראי למותג שנקרא אינדיאנה ג'ונס) על-ידי דיסני. בעקבות כך, עבר כסא הבמאי מסטיבן ספילברג למועמד ראוי לא פחות: ג'יימס מנגולד. מנגולד ביים בין היתר את "הולך בדרכי" המעולה שבו גילם חואקין פיניקס את ג'וני קאש. אבל ההפתעה האמיתית של הסרט היא האריסון פורד שממשיך לגלם את אינדיאנה ג'ונס גם בגיל שמונים! צפייה חובה ולו בשביל ההשראה המטורפת שפורד משרה.
ז'אנר: הרפתקאות, מתח, פעולה, היסטוריה
שחקנים: האריסון פורד, פיבי וולר-ברידג', אנטוניו בנדרס
במאי: ג'יימס מנגולד
תאריך הקרנת בכורה: 30.6.2023

אינדיאנה ג'ונס - טיזר טריילר | Indiana Jones and the Dial of Destiny

הריסון פורד חוזר בתפקיד הארכיאולוג והגיבור האגדי, אינדיאנה ג'ונס, בפעם החמישית בסדרת הסרטים הבלתי נשכחת. לצידו של פורד מככבים פיבי וולר-ברידג', אנטוניו בנדרס, ג'ון רייס דייוויס,שונה רנה ווילסון ועוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר