סדרת ג'ק ראיין של טום קלנסי מגיע לטלוויזיה


ג'ק ראיין בדרכו למסך הקטן

בעשורים האחרונים גיבור הספרים של טום קלנסי ג'ק ראיין כיכב באינספור סרטי קולנוע. האנליסט של סוכנות הביון CIA, הספיק לעשות המון עד שבסופו של דבר פילס את דרכו לבית הלבן. לאורך השנים שמות גדולים גילמו את דמותו של ג׳ק ראיין. ביניהם ניתן למצוא את אלק בולדווין, הריסון פורד , בן אפלק וכריס פיין.

סדרת הספרים של טום קלנסי היא הצלחה בכל קנה מידה עם המון עוקבים אדוקים של הדמות הספרותית אבל על המסך הגדול הדמות לא ממש הצליחה להשאיר את חותמה בשנים האחרונות. הסרט בכיכובו של אפלק לא ממש הרשים ובסופו של דבר אפלק הוחלף בפיין. גם כריס פיין לא ממש הצליח לסחוף אחריו את ההמונים על מנת להפוך את ג׳ק ראיין להצלחה קופתית בניגוד מוחלט למה שקורה על מדפי הספרי. 


נכון להיום אמזון הרימה את הכפפה והחליטה ליצור סדרת טלוויזיה בת 10 פרקים שתתמקד בגיבור הספרים של קלנסי. הסדרה תקרא Tom Clancy's Jack Ryan כנראה על מנת לתת כבוד אחרון לקלנסי עצמו שנפטר ב 2013.

 The Wrap מדווחים שג׳ון קרסינסקי לוהק לתפקיד ראיין. קרסינסקי מוכר לרוב בזכות סדרת המשרד והשנה הוא הופיע בסרט הפעולה 13 שעות החיילים הסודיים של בנגאזי.  פאראמונט וסקיידנס מפיקות את הסדרה ואם מסתכלים על המפיקים בפועל ניתן למצוא את גרהאם רולנד וקרלטון היוז (יוצר אבודים) כמו כן גם מייקל ביי שמעורב, מה שמרמז על ליהוקו של קרסינסקי ששיתף פעולה עם ביי ב 13 שעות. צילומי הסדרה יתפרסו על אפריקה, ארופה וארהב. מפרטים ראשונים שנחשפו על הסדרה עד כה היא מתוארת כמו סוג של 24 בה הגיבור מנסה למנוע מתקפת טרור ומתעמת עם מחבלים מזן חדש.


הפחד הכי גדול של חובבי הז׳אנר היא העובדה שאמזון אף פעם לא התנסתה בהפקת סדרה בסדר גודל כזה. התקציב הגדול כמו גם קהל היעד הבוגר יחסית של הגברים יכול להציב קשיים עבור אמזון שרק לפני שנה נכנסה לעסקי הטלוויזיה עם האיש במצודה הרמה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א