המלצה עם סדרה - קרניבל רואו ( Carnival Row )


ביקורת פיילוט של סדרת - Carnival Row

אמזון שיחררו את העונה הראשונה לסדרת פנטזיה ויקטוריאנית שלה Carnival Row. סדרה שכוללת בקאסט שלה את אורנדו בלום וקארה דלבין. שחקני קולנוע שעשו את המעבר למסך הקטן בסדרה המושקעת של אמזון. ישר מהטריילר רואים את ההשקעה האדירה שרשת הקמעונאות שמה בפרויקט השאפתני. ד"ע אנחנו כבר המלצנו על הסדרה בפוסט סדרות חדשות לעונת סתיו שפירסמנו לאחרונה.

פרק הפיילוט נפתח עם כתוביות על רקע העולם אליו אנחנו צוללים. אם נדייק אז על המלחמה המדממת שהתחוללה ועדיין מתחוללת בעולמם של הפאי (הפאיות). סצנת הפתיחה מציגה את תוצאותיה ההרסניות של המלחמות בכלל ואכזריותו של האדם בפרט.

Carnival Row Season 1 - Official Trailer

סדרת פנטזיה מהסוג הקודר

המצב הוא כל כך עגום עד שהגיבורה החזקה ביותר של הפיות נשברת ומחליטה לעזוב את מולדתה לעיר מפלט בה בני האנוש והיצורים הקסומים חיים זה לצד זו. כמובן שברגע שאנחנו עושים היכרות עם אותה עיר מעורבת אנחנו מבינים את המחיר הכבד שהפיות והיצורים הקסומים חייבים לשלם על מנת לחיות לצד בני האנוש. הבוז שבני האנוש (בני האנוש שהם כביכול הטובים שחלקם לחמו לצד הפיות במלחמה) מביעים כלפי היצורים הקסומים דיי מהדהד וסוג של תמונת ראי עבור הצופה כדי שהוא יהרהר על תופעת הגזענות שאפיינה את החברה שלנו בעבר.

בתוך החברה השסוע של העיר בורג ( Burgue ) הגיבורה של הסדרה שהצליחה להגיע לחוף מבטחים נפגשת עם חברתה הוותיקה אותה לא ראתה שנים. כשזו מודיע לה שאהובה לשעבר נמצא חיי ומתפקד כבלש המשטרתי היא נכנסת להלם ובהמשך חשה זעם עצום עקב העובדה שחשבה שהוא מת והתאבלה עליו 7 שנים.

ויגנט

סיפורה של ויגנט ועל מה היא נלחמת

יחסית לסדרת פנטזיה (פנטזיה אורבנית) היא דיי קודרת ומאוד ריאליסטית. משקפת את הבעיות והאכזריות של החברה האנושית ועוטפת את זה במעטפת קוסמית. כמי שלא ממש אוהב את סדרות / סרטים המתקשרים לתקופה הוויקטוריאנית הפיילוט של Carnival Row תפס את העין ונראה שהסדרה ריתקה אותי למסך. הפיילוט הציג סצנות דיי אלימות והסדרה נראית כלא מיועדת למי שרגיש ובעל לב חלש.

סכום

בסה"כ הסדרה נראית מאוד מושקעת עם עלילה טובה ומסקרן לדעת מה יקרה בפרקים הבאים. אתם מוזמנים להתמכר ביחד איתי. אנחנו ללא ספק נוסיף אותה לפוסט סדרות המומלצות שלנו בהמשך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א